Розроблений як більш стильна альтернатива коробчатому позашляховику Cayenne , Cayenne Coupe є першокласним рішенням для задоволення суперечливої потреби ентузіастів у корисному сімейному трамваї, яким водночас важко керувати. Так само легко для очей, як і їздити по звивистих каньйонах, запал Cayenne Coupe насичений легендарною ДНК спортивних автомобілів Porsche.
Найскромніше Cayenne Coupe оснащено двигуном V-6 з турбонаддувом потужністю 340 к.с., але тих, хто шукає максимального рівня потужності, зацікавить Turbo E-Hybrid потужністю 631 к.с., який розганяється до 60 миль/год за 2,8 секунди. Серед безлічі сильних конкурентів позашляховиків середнього розміру, таких як Genesis GV80 , BMW X5 і Volvo XC90, прекрасна якість збірки, висококласні опції та надзвичайна продуктивність Cayenne Coupe роблять його одним із найкращих. Тільки пам’ятайте, що це Porsche, тому ви платите багато за привілей володіти ним.
Щоб слідувати намірам
Porsche Cayenne Coupe, який акцентує увагу на спорті над максимальною корисністю, ми підвищили ставку та вибрали Cayenne Coupe S. Це визначає силовий агрегат V-6 потужністю 434 к.с., подвійний турбонаддув і стандартний повний привід. І чому б не додати кілька дрібниць, поки ми на цьому? Передні сидіння Adaptive Sport з електрорегулюванням у 14 напрямках, інтер’єрне освітлення, подушки передніх сидінь з підігрівом, кермо з підігрівом і чотиризонний клімат-контроль.
Porsche пропонує купе Cayenne із різноманітними силовими агрегатами. Звичайні бензинові двигуни включають 3,0-літровий V-6 з турбонаддувом потужністю 340 к.с., 2,9-літровий V-6 з подвійним турбонаддувом і 434 к.с. і 541 в Turbo. Дві інші силові установки походять від Cayenne E-Hybrid із прямокутною спинкою : один розвиває 455 коней, а інший — 670. Новий Turbo GT не такий потужний, як Turbo E-Hybrid, але він більше зосереджений на продуктивності завдяки своїй потужності. 631-сильний твін-турбо V-8, потужні гальма, унікально налаштована підвіска та різноманітні легкі компоненти.
Під час нашого тестування він розганявся до 60 миль/год всього за 2,8 секунди, що робить його найшвидшим позашляховиком, який ми коли-небудь тестували. GTS їздить на стандартних 21-дюймових дисках і нижчій підвісці, ніж у трьох моделей нижче в лінійці. Turbo GT має найнижчий дорожній просвіт і стандартні 22-дюймові колеса на найчіпкіших шинах. Подібно до Cayenne з квадратною спинкою, купе має точне та маневрене керування, а їзда – спокійна. Коли ми вперше спробували Cayenne Coupe , ми порівняли його керованість із спортивним седаном. Любителі водіння оцінять його активний і спортивний характер.
Купе Cayenne з базовим двигуном V-6 з турбонаддувом отримує за рейтингом EPA 19 миль на галон у місті та 23 на шосе. Модернізація до твін-турбо V-6 знижує обидва показники до 16 миль на галон і 21 миль на галон відповідно. Потужний твін-турбо V-8 Cayenne Coupe Turbo розрахований на 15 миль на галон у місті та до 20 миль на галон на шосе. Підключається гібрид Cayenne Coupe Turbo SE Hybrid отримує сумарну витрату 42 MPGe за рейтингом EPA, але коли батарея розряджається, повертає лише 18 MPGe. Купе Cayenne S, яке ми оцінювали на нашому маршруті з економією палива на шосе зі швидкістю 75 миль/год, який є частиною нашого комплексного режиму тестування , заробив 25 миль на галлон.
Незважаючи на похилу лінію даху, висота над головою заднього сидіння купе Cayenne майже така ж, як у Cayenne з квадратною спинкою. Єдиним недоліком замовлення купе є те, що вантажний відсік трохи менший, але все ще дуже придатний для використання 22 кубічних футів. Усі моделі купе стандартно оснащуються панорамним скляним люком, а також передніми та задніми ковшеподібними сидіннями з електрорегулюванням у восьми напрямках. Сидіння можна навіть оздобити класичною тканиною
Porsche у формі гусячих лапок. Задні підйомні двері з електроприводом і двозонний автоматичний клімат-контроль є приємними функціями, але найкраще, що може запропонувати купе Cayenne, можна знайти серед багатьох додаткових функцій і пакетів, які можуть швидко підвищити ціну. Porsche також пропонує можливість створити купе Cayenne на замовлення — звісно, за значну суму — за програмою Exclusive Manufaktur.
12,3-дюймовий сенсорний екран інформаційно-розважальної системи Cayenne і надзвичайно складна сенсорна система клімат-контролю перенесені на модель купе. Вбудована точка доступу Wi-Fi є стандартною, а також Apple CarPlay, Android Auto та вбудована навігація. Стандартну стереосистему з 10 динаміками в купе Cayenne можна замінити системою Bose з 14 динаміками або системою Burmester 3D High-End з 21 динаміком із красивими оцинкованими металевими решітками динаміків.