Кілька років тому виробники шикарного британського великого туристичного автомобіля отримали неабияку кількість пробігу, стверджуючи, що їхній автомобіль може розганятися від 0 до 100 миль на годину та гальмувати до повної зупинки менш ніж за 25 секунд.
Це був справді вражаюче короткий період часу, протягом якого відбулася вся ця зміна швидкості, але з тих пір автомобільний розвиток пройшов довгий шлях, і сьогодні, мабуть, півдюжини серійних автомобілів того чи іншого типу можуть працювати на такому рівні.
Більше того, у Сполучених Штатах виробляється кілька автомобілів, які подолають цей довільний 25-секундний бар’єр, як німці через лінію Мажино. Одним з них є 427 Sting Ray; інший, напевно, новий 427 Cobra від Shelby American.
Гаразд, скажете ви, якщо 25 секунд від 0–100–0 уже не такі круті, що це? Двадцять секунд? Забудьте про двадцять секунд. Як щодо 18 секунд? Не дуже погано, але Cobra може зробити краще. Наскільки краще, розумнику?
Як щодо 14,5 секунд? Зрозумійте, 14,5 секунд, щоб розігнатися до 100 миль на годину, а потім знову зупинитися. Поки не з’явиться щось краще, це, можливо, буде вважатися певною відміткою високої продуктивності для автомобілів, які легко доступні широкій публіці. Цю цифру, зауважте, може отримати пересічний водій Cobra зі звичайними вуличними шинами Goodyear Blue Dot 8,15 x 15.
Тест-пілот Cobra Кен Майлз виконав роботу всього за 13,8 секунди, і хто знає, скільки покращень можна було б зробити за допомогою гоночних шин, які звели б нанівець деякі з величезних обертів коліс?
Він керується належним чином завдяки повністю новій повністю незалежній системі підвіски, яка простежується завдяки спритній руці Клауса Арнінга, генія Ford Motor Company, відповідального за бездоганне керування Ford GT.
Кожен у Shelby більш ніж щиро визнає, що керованість оригінальної Cobra була значно нижчою за оптимальну. Справді, одного разу лейтенант Шелбі повідомив C/D , що старе трубчасте шасі змінного струму має значно меншу жорсткість на кручення, ніж рейкова рама Model T !
У поєднанні з цією гнучкою рамою була застаріла система підвіски, розроблена в післявоєнні роки, яка використовувала листові ресори та нижні поперечні важелі. Один співробітник пригадує особливо болісний день у південній Каліфорнії, коли його випередив MG 1100 на вибоїстій смузі в апельсиновому гаю.