Новий Subie дебютував на автосалоні в Лос-Анджелесі так само, як це було, коли він вперше показав обличчя в 1992 році. Визнаючи це, автовиробник каже, що він хотів підкреслити спортивність і можливості таблички, змінивши структуру комплектації. включаючи базові моделі, моделі Sport і RS. Інженери зробили шасі жорсткішим на 10 відсотків, додали функцію активного векторизації крутного моменту як стандартну функцію для всіх моделей, надали двигуну більш бадьорий варіант і запозичили рейку електронного підсилювача керма з двома шестернями від WRX .. Ми не будемо знати, чи все це додасть більше іскри до стандартної особистості Impreza, поки ми не отримаємо її в руки, але поки що ми скажемо, що все виглядає багатообіцяюче.
Наразі відомо про декілька ключових змін у модельному ряді Impreza. Для початку Subaru зробила безступінчатий автомат (CVT) стандартом для всіх Impreza 2024 року. На жаль для прихильників трьох педалей, автовиробник не згадав про наявність механічної коробки передач. Крім того, планується, що Impreza буде пропонуватися виключно в конфігурації кузова з п’ятидверним хетчбеком, чому фанатики WRX напевно позаздрять, оскільки вони сподівалися на хетчбек WRX з моменту його зняття з виробництва після 2014 модельного року. Говорячи про WRX, оновлення зовнішнього вигляду Impreza подібні до мови дизайну останнього покоління як WRX, так і Crosstrek. Однак, на відміну від цих двох моделей, Impreza нового покоління котиться без будь-якого пластикового покриття, яке відчайдушно чіпляється за його кузов. Зміни в дизайні інтер’єру роблять його майже ідентичним до нових побратимів, зокрема Crosstrek. Сенсорний дисплей Starlink з діагоналлю 11,6 дюйма вперше доступний в Impreza і є стандартним для комплектацій Sport і RS.
Subaru ще не оприлюднила ціни на абсолютно нову Impreza 2024 року, але ми очікуємо збільшення роздрібної ціни на базову та спортивну моделі, причому моделі RS мають структуру ціноутворення, подібну до рівня комплектації Limited, пропонованого для вихідної моделі. Враховуючи нашу природну схильність до спортивних транспортних засобів, а також силу ностальгії, нам цікаво побачити, на що здатна відроджена Impreza RS. Основні особливості RS включають збільшення робочого об’єму двигуна до 2,5 літра порівняно з 2,0-літровим у базового автомобіля, спеціальні 18-дюймові колеса, металевий інтер’єр із штучним вуглецевим волокном, шкіряне кермо та важіль перемикання передач з алюмінієвою обробкою. педалі, підігрів передніх сидінь, водійське сидіння з електроприводом регулювання в 10 напрямках з поперековою підтримкою та зарядні порти USB для задніх пасажирів.
Impreza зберігає свій мізерний атмосферний 2,0-літровий чотирицилиндровий двигун, який має ті ж 152 кінські сили та 145 фунт-фут крутного моменту, як і раніше. Більший 2,5-літровий чотирициліндровий оппозитний двигун буде ексклюзивно доступний для нової моделі RS, забезпечуючи потужність 30 кінських сил і 33 фунт-фут крутного моменту для загальної потужності 182 коней і 178 фунт-фут. Варіатор CVT входить до стандартної комплектації для всіх Impreza 2024 року, як і система Active Torque Vectoring, яка покращує ефективну систему симетричного повного приводу Subaru. Щоб підкреслити спортивність ралійних перегонів, Subaru оснастила нову Impreza версією електронного підсилювача керма з двома шестернями, який є в WRX .. Автовиробник каже, що він також збільшив жорсткість шасі наступного покоління Impreza на 10 відсотків, що теоретично має сприяти як керованості, так і їзді. Ми оновимо цей розділ із даними продуктивності, коли поїдемо та випробуваємо абсолютно нову Impreza.
Оскільки базові моделі Impreza та Impreza Sport будуть використовувати той самий 2,0-літровий двигун у попередній моделі, ми вважаємо, що можна з упевненістю припустити, що рейтинги EPA будуть подібні до рейтингів поточного п’ятидверного хетчбека, оснащеного CVT: 28 миль на галон у місті та 36 на шосе. Ми оновимо цей розділ, щойно EPA опублікує свої рейтинги та після того, як ми проїдемо Impreza по нашому маршруту економії палива на шосе зі швидкістю 75 миль/год, який є частиною нашого комплексного режиму тестування .
Інтер’єри Subaru відомі як прагматичні, а не шикарні, і ця тенденція продовжується в Impreza 2024 року. Двозонний клімат-контроль є стандартним для всієї лінійки моделей, як і задні сидіння, що складаються у співвідношенні 60/40. Автовиробник стверджує, що зосередив свої зусилля на ергономічному дизайні переднього сидіння, а також на приглушенні салону – ми перевіримо, чи воно комфортніше та тихіше, ніж модель п’ятого покоління, коли ми матимемо можливість сісти за кермо. З того, що ми можемо сказати на даний момент, оновлення, здається, схожі на зміни, виявлені всередині WRX 2022 року, включаючи більший центральний дисплей. Зміни в спортивному седані WRX відчули та виглядали як природний розвиток дизайну інтер’єру попереднього покоління, і ми очікуємо того ж від нового хетчбека, оскільки їх дизайн інтер’єру майже ідентичний.
Subaru Impreza 2024 пропонує стандартну мультимедійну систему Starlink від автовиробника для моделей Sport і RS. Він сумісний із бездротовими Apple CarPlay і Android Auto та оснащений 11,6-дюймовим сенсорним дисплеєм із елементами керування звуковою системою, системою опалення, вентиляції та кондиціонування повітря та певними функціями автомобіля. Для моделей, оснащених Starlink, Subaru також пропонує свої послуги Safety and Security Connect Services, такі як SOS Emergency Assistance та Stolen Vehicle Recovery Service, а також такі зручності, як Remote Vehicle Locator. Крім того, нова Impreza надає своїм пасажирам додатковий вхідний роз’єм, порт USB-C і порт USB-A, тому ви готові незалежно від того, який смартфон у вас є. Також доступна аудіосистема Harmon Kardon з 10 динаміками, хоча вона пропонується лише на топовій моделі RS.