Незважаючи на те, що він користується більшою популярністю серед покупців, ніж седан Model 3 , на якому він заснований, Tesla Model Y 2023 року є зовсім менш задовільною пропозицією. Електричний кросовер виглядає незграбніше на звивистій дорозі та пропонує менший запас ходу, хоча він все ще є лідером у цій галузі серед таких конкурентів, як Ford Mustang Mach-E та Volkswagen ID.4 . Подібно до Model 3, салон Y виготовлено з матеріалів низької якості, а доступ до всіх елементів керування SUV здійснюється через унікальний дисплей інформаційно-розважальної системи, встановлений на панелі приладів.




Його ціна також ставить його в конкуренцію з розкішними позашляховиками EV, такими як Audi Q8 e-tron , Cadillac Lyriq і Genesis GV60., усі з яких пропонують більше розмаху та кращу якість збірки. Але модель Y можна придбати з функцією, якої ці ютеси не пропонують, яка дає їй перевагу серед сімейних покупців з маленькими дітьми: третій ряд сидінь.

Tesla Model Y

У 2023 році з’явиться нова базова модель Y із запасом ходу 279 миль , інакше модель Y буде перенесена на 2023 рік без інших змін. Але компанія відома тим, що вносить зміни на льоту, тому вона може побачити зміни пізніше в модельному році.

Купівля електромобіля — це лише запас ходу, а моделі Long Range і Performance пропонують 330 і 303 милі відповідно. Ми б вибрали Long Range, який максимізує запас ходу, пропонуючи при цьому велику продуктивність. Є кілька способів персоналізувати вашу Model Y, і лише п’ять кольорів екстер’єру, три з яких коштують додатково. Ті, хто шукає додатковий третій ряд сидінь, можуть додати їх за додаткові 3000 доларів.

Лінійка Model Y більше не включає найкращу комплектацію стандартного діапазону із заднім приводом. Там немає втрат; Моделі Model Y Long Range і Performance у будь-якому випадку є більш переконливими, ніж комплектація Standard Range, а нова базова модель, яка з’явиться, має таку саму систему повного приводу з подвійним двигуном, що й дві інші. Завдяки програмі Car and Driver Reader ми змогли випробувати повнопривідну модель Long Range, яка розганялася від нуля до 60 миль/год лише за 4,4 секунди, лише на 0,4 секунди позаду нашого довгострокового седана Model 3 .




Модель Performance розігналася до 60 миль на годину ще швидше за 3,6 секундиу нашому тестуванні. Незважаючи на те, що Model Y пропонує вражаюче прискорення, вона не забезпечує такого рівня задоволення від водіння, як Model 3. Кузов позашляховика створює вищий центр ваги, що притуплює гострі краї керованості Model 3, і їзда Y є також значно грубіший через недоліки дороги.

Tesla Model Y 2023

Повнопривідний Long Range пропонує 330 миль запасу ходу; орієнтовний запас ходу моделі Performance зменшується до 303 миль. Але останній оснащений 20-дюймовими колесами, заниженою підвіскою, вищою максимальною швидкістю (155 миль/год), швидшим заявленим прискоренням і спеціальним режимом Track. Модель початкового рівня постачається з іншим акумулятором, ніж дві інші, і її запас ходу нижчий – 279 миль на зарядці.

EPA оцінює, що модель Long Range є хорошою для 127 MPGe у місті та 117 MPGe на шосе, тоді як оцінки економії палива моделі Performance становлять 115 MPGe у місті та 106 MPGe на шосе. Модель Long Range, яку ми протестували на нашому 200-мильному тестовому маршруті з економією палива на шосе, зафіксувала лише 94 MPGe та приблизний запас ходу по шосе 220 миль, тоді як модель Performance показала результат у 98 MPGe та 230 миль запасу ходу.

Model Y не постачається зі складними дверцятами Falcon Wing більшого кросовера Model X ; його інтер’єр в основному перенесений від седана Model 3. Як і той автомобіль, він майже не містить кнопок і в основному покладається на великий інформаційно-розважальний дисплей, зосереджений на простій приладовій панелі. Суцільноскляний дах надає салону повітряної атмосфери, але сильно тонований, щоб уникнути обсмажування пасажирів у штатах Sun Belt. Додатковий третій ряд сидінь додає крутих 3000 доларів до ціни моделі Y — ми не можемо уявити, що вони будуть достатньо просторими, щоб дорослі могли їздити з комфортом.




У Model Y майже кожною функцією можна керувати за допомогою великого тонкого інформаційно-розважального дисплея в центрі приладової панелі. Усе, від клімат-контролю до спідометра, відображається на цьому дисплеї, до якого потрібно трохи звикнути. Model Y пропонує ті самі розважальні функції , що й Model 3, включаючи вбудовані програми Netflix, Hulu та YouTube, а також відеоігри, які ідеально підходять для вбивства часу, чекаючи, поки акумулятор зарядиться на громадській зарядній станції. Не хвилюйтеся, водії не зможуть використовувати ці відволікаючі фактори під час руху автомобіля.

Tesla Model Y 2023 interior

ДВИГУНИ
1 синхронний змінного струму з постійними магнітами, 1 індукційний змінного струму, 272 і 212 к.с.; комбінована потужність, 384 к.с., 376 фунт-фут; Літій-іонний акумулятор ємністю 80,5 кВт/год

ТРАНСМІСІЯ
1-ступінчаста з прямим приводом

ШАСІ
Підвіска (передня/задня): важіль керування/багатоважільна
гальма (передня/права): 14,0-дюймовий вентильований диск/13,2-дюймовий вентильований диск
Шини: Goodyear Eagle F1 Asymmetric 5, 255/40R-20 101W M+S TO

РОЗМІРИ
Колісна база: 113,8 дюймів
Довжина: 187,0 дюймів
Ширина: 75,6 дюймів
Висота: 63,9
дюймів Пасажирський об’єм: 106 футів 3
Споряджена маса: 4386 фунтів

РЕЗУЛЬТАТИ ТЕСТУ C/D
Розгортання, 1 фут: 0,3 сек.
60 миль/год: 4,4 сек.
130 миль/год: 17,2 сек.
Початок руху, 5–60 миль/год: 4,6 сек.
Найвища передача, 30–50 миль/год: 1,7 сек.
Найвища передача, 50–70 миль/год: 2,0 сек
. 1/4 милі: 12,7 @ 114 миль/год
Максимальна швидкість (обмежена регулятором): 136 миль/год
Гальмування, 70–0 миль/год:
стійкість на дорозі 161 фут, ковзанка діаметром 300 футів: 0,88 г

C/D ЕКОНОМІЯ
ПАЛИВА Швидкість 75 миль/год по шосе: 94 MPGe
Запас ходу по шосе: 220 миль

EPA ЕКОНОМІЯ ПАЛЬНОГО
Змішаний/місто/шосе: 121/129/112 MPGe

2020 Tesla Model Y Performance

ТИП АВТОМОБІЛЯ
передньо- та середньомоторний, повнопривідний, 5-міс., 4-дверний універсал