Незважаючи на те, що він користується більшою популярністю серед покупців, ніж седан Model 3 , на якому він заснований, Tesla Model Y 2023 року є зовсім менш задовільною пропозицією. Електричний кросовер виглядає незграбніше на звивистій дорозі та пропонує менший запас ходу, хоча він все ще є лідером у цій галузі серед таких конкурентів, як Ford Mustang Mach-E та Volkswagen ID.4 . Подібно до Model 3, салон Y виготовлено з матеріалів низької якості, а доступ до всіх елементів керування SUV здійснюється через унікальний дисплей інформаційно-розважальної системи, встановлений на панелі приладів.
Його ціна також ставить його в конкуренцію з розкішними позашляховиками EV, такими як Audi Q8 e-tron , Cadillac Lyriq і Genesis GV60., усі з яких пропонують більше розмаху та кращу якість збірки. Але модель Y можна придбати з функцією, якої ці ютеси не пропонують, яка дає їй перевагу серед сімейних покупців з маленькими дітьми: третій ряд сидінь.
У 2023 році з’явиться нова базова модель Y із запасом ходу 279 миль , інакше модель Y буде перенесена на 2023 рік без інших змін. Але компанія відома тим, що вносить зміни на льоту, тому вона може побачити зміни пізніше в модельному році.
Купівля електромобіля — це лише запас ходу, а моделі Long Range і Performance пропонують 330 і 303 милі відповідно. Ми б вибрали Long Range, який максимізує запас ходу, пропонуючи при цьому велику продуктивність. Є кілька способів персоналізувати вашу Model Y, і лише п’ять кольорів екстер’єру, три з яких коштують додатково. Ті, хто шукає додатковий третій ряд сидінь, можуть додати їх за додаткові 3000 доларів.
Лінійка Model Y більше не включає найкращу комплектацію стандартного діапазону із заднім приводом. Там немає втрат; Моделі Model Y Long Range і Performance у будь-якому випадку є більш переконливими, ніж комплектація Standard Range, а нова базова модель, яка з’явиться, має таку саму систему повного приводу з подвійним двигуном, що й дві інші. Завдяки програмі Car and Driver Reader ми змогли випробувати повнопривідну модель Long Range, яка розганялася від нуля до 60 миль/год лише за 4,4 секунди, лише на 0,4 секунди позаду нашого довгострокового седана Model 3 .
Модель Performance розігналася до 60 миль на годину ще швидше за 3,6 секундиу нашому тестуванні. Незважаючи на те, що Model Y пропонує вражаюче прискорення, вона не забезпечує такого рівня задоволення від водіння, як Model 3. Кузов позашляховика створює вищий центр ваги, що притуплює гострі краї керованості Model 3, і їзда Y є також значно грубіший через недоліки дороги.
Повнопривідний Long Range пропонує 330 миль запасу ходу; орієнтовний запас ходу моделі Performance зменшується до 303 миль. Але останній оснащений 20-дюймовими колесами, заниженою підвіскою, вищою максимальною швидкістю (155 миль/год), швидшим заявленим прискоренням і спеціальним режимом Track. Модель початкового рівня постачається з іншим акумулятором, ніж дві інші, і її запас ходу нижчий – 279 миль на зарядці.
EPA оцінює, що модель Long Range є хорошою для 127 MPGe у місті та 117 MPGe на шосе, тоді як оцінки економії палива моделі Performance становлять 115 MPGe у місті та 106 MPGe на шосе. Модель Long Range, яку ми протестували на нашому 200-мильному тестовому маршруті з економією палива на шосе, зафіксувала лише 94 MPGe та приблизний запас ходу по шосе 220 миль, тоді як модель Performance показала результат у 98 MPGe та 230 миль запасу ходу.
Model Y не постачається зі складними дверцятами Falcon Wing більшого кросовера Model X ; його інтер’єр в основному перенесений від седана Model 3. Як і той автомобіль, він майже не містить кнопок і в основному покладається на великий інформаційно-розважальний дисплей, зосереджений на простій приладовій панелі. Суцільноскляний дах надає салону повітряної атмосфери, але сильно тонований, щоб уникнути обсмажування пасажирів у штатах Sun Belt. Додатковий третій ряд сидінь додає крутих 3000 доларів до ціни моделі Y — ми не можемо уявити, що вони будуть достатньо просторими, щоб дорослі могли їздити з комфортом.
У Model Y майже кожною функцією можна керувати за допомогою великого тонкого інформаційно-розважального дисплея в центрі приладової панелі. Усе, від клімат-контролю до спідометра, відображається на цьому дисплеї, до якого потрібно трохи звикнути. Model Y пропонує ті самі розважальні функції , що й Model 3, включаючи вбудовані програми Netflix, Hulu та YouTube, а також відеоігри, які ідеально підходять для вбивства часу, чекаючи, поки акумулятор зарядиться на громадській зарядній станції. Не хвилюйтеся, водії не зможуть використовувати ці відволікаючі фактори під час руху автомобіля.
ДВИГУНИ
1 синхронний змінного струму з постійними магнітами, 1 індукційний змінного струму, 272 і 212 к.с.; комбінована потужність, 384 к.с., 376 фунт-фут; Літій-іонний акумулятор ємністю 80,5 кВт/год
ТРАНСМІСІЯ
1-ступінчаста з прямим приводом
ШАСІ
Підвіска (передня/задня): важіль керування/багатоважільна
гальма (передня/права): 14,0-дюймовий вентильований диск/13,2-дюймовий вентильований диск
Шини: Goodyear Eagle F1 Asymmetric 5, 255/40R-20 101W M+S TO
РОЗМІРИ
Колісна база: 113,8 дюймів
Довжина: 187,0 дюймів
Ширина: 75,6 дюймів
Висота: 63,9
дюймів Пасажирський об’єм: 106 футів 3
Споряджена маса: 4386 фунтів
РЕЗУЛЬТАТИ ТЕСТУ C/D
Розгортання, 1 фут: 0,3 сек.
60 миль/год: 4,4 сек.
130 миль/год: 17,2 сек.
Початок руху, 5–60 миль/год: 4,6 сек.
Найвища передача, 30–50 миль/год: 1,7 сек.
Найвища передача, 50–70 миль/год: 2,0 сек
. 1/4 милі: 12,7 @ 114 миль/год
Максимальна швидкість (обмежена регулятором): 136 миль/год
Гальмування, 70–0 миль/год:
стійкість на дорозі 161 фут, ковзанка діаметром 300 футів: 0,88 г
C/D ЕКОНОМІЯ
ПАЛИВА Швидкість 75 миль/год по шосе: 94 MPGe
Запас ходу по шосе: 220 миль
EPA ЕКОНОМІЯ ПАЛЬНОГО
Змішаний/місто/шосе: 121/129/112 MPGe
2020 Tesla Model Y Performance
ТИП АВТОМОБІЛЯ
передньо- та середньомоторний, повнопривідний, 5-міс., 4-дверний універсал