Mercedes-Benz знає, який позашляховик вам дійсно потрібен: великий, волохатий G-клас , але ця ікона стилю дорога богам і недосяжна для більшості з нас. Введіть GLB-клас 2023 року. Цей затятий маленький кросовер має квадратний вигляд, велику трикутну зірку на решітці радіатора та початкову ціну приблизно на сто тисяч менше, ніж Mega-G.
Базується на тій же платформі та чотирициліндровому двигуні, які лежать в основі елегантного позашляховика GLA-класу, більш квадратні пропорції GLB надають йому більше практичності: додатковий вантажний простір і більш вертикальне положення сидіння. Його можна навіть придбати з додатковим третім рядом сидінь, хоча на задньому сидінні достатньо місця лише для дітей. Доступно безліч технологічних функцій, у тому числі інформаційно-розважальний інтерфейс MBUX від Mercedes і кілька бажаних елементів допомоги водієві. У той час як завантажені GLB250 можуть досягти позначки в 50 000 доларів, що все одно становить приблизно третину вартості G550.
Невеликий позашляховик Mercedes-Benz не отримував жодних оновлень для 2023 модельного року, тож це той самий стильний і практичний комплект, який був у 2022 році.
Для GLB-класу доступний лише один рівень комплектації, але модель 4Matic додає повний привід за 2000 доларів. Звідти ми додамо підігрів сидінь і пакет Premium, який включає моніторинг сліпих зон, дзеркало заднього виду з автоматичним затемненням, бічні дзеркала з електроприводом, безключовий доступ із кнопковим запуском і подвійний 10,3-дюймовий цифровий дисплей. для інформаційно-розважальної системи та панелі приладів. Доступний обвіс AMG Line, але ми б пропустили його, оскільки він лише надає вам вигляд Mercedes-AMG без його продуктивності.
За великою трикутною зіркою на решітці радіатора GLB стоїть 2,0-літровий чотирициліндровий двигун із турбонаддувом, потужністю 221 кінську силу. Двигун працює в парі з восьмиступінчастою автоматичною коробкою передач з подвійним зчепленням і переднім або повним приводом. На нашому тестовому треку повнопривідний екземпляр розігнався до 60 миль/год за досить швидкі 6,0 секунди. Ми не вважаємо GLB250 особливо спортивним , але для позашляховика його їзда та керованість приємні та компетентні.
Передньопривідні GLB мають оцінки економії палива, оцінені EPA, 23 милі на галон у місті, 31 милю на галон на шосе та 26 миль на галон разом узяті; версія з повним приводом отримує ті ж оцінки, за винятком шосе, де, за оцінками, витрата становить 30 миль на галлон. Ці цифри можна порівняти, але вони трохи нижчі за оцінений EPA пробіг BMW X1. На нашому 75-мильному випробувальному маршруті економії палива на шосе GLB250 4Matic перевершив свій рейтинг EPA з результатом 32 милі на галон, перевершивши порівнянний X1 на 1 милю на галон.
GLB-клас має просторий салон з 20 кубічними футами вантажного простору за сидіннями другого ряду та 62 кубічних футів зі складеними сидіннями, що майже дорівнює об’єму BMW X3 наступного розміру . Початковий рівень GLB-класу не дуже добре обладнаний, але він стандартно оснащений передніми сидіннями з електроприводом, двозонним автоматичним клімат-контролем і поворотним і телескопічним кермом. Підігрів сидінь обійдеться вам додатково, як і вентиляція, а також необов’язковий третій ряд сидінь. Ми очікуємо, що більшість покупців витрачатимуть гроші на те, щоб оснастити свій GLB250 популярними розкішними функціями, такими як шкіряна оббивка та освітлення всередині.
Незважаючи на те, що GLB-класу не вистачає значної кількості стандартного внутрішнього обладнання, він компенсує це за допомогою інформаційно-розважальних і технологічних пропозицій. 7,0-дюймовий цифровий дисплей і 7,0-дюймовий сенсорний екран є стандартними, але подвійний 10,3-дюймовий екран є частиною пакету Premium, а кольоровий проекційний дисплей є окремою опцією. Існує багато способів підключити ваш телефон до GLB250, включаючи Apple CarPlay і Android Auto, чотири порти USB-C і Bluetooth. Якщо ви хочете заряджати свій телефон бездротовим способом, бездротова зарядна панель коштує 200 доларів.
ТИП ДВИГУНА Двигун
із турбонаддувом і проміжним охолодженням DOHC, 16-клапанний рядний 4, алюмінієвий блок і головка, безпосереднє вприскування палива.
Робочий об’єм
122 куб. дюймів, 1991 куб.см
Потужність
221 к.с. при 5500 об./ хв.
ТРАНСМІСІЯ
8-ступінчаста автоматична з подвійним зчепленням
ШАСІ
Підвіска (передня/задня): стійки/багатоважільна
гальмівна система (передня/задня): 13,0-дюймовий вентильований диск із поперечними просвердленнями/12,6-дюймовий вентильований диск
Шини: Bridgestone Alenza 001, 235/45R-20 96W MO
РОЗМІРИ
Колісна база: 111,4 дюйма
Довжина: 182,4 дюйма
Ширина: 72,2 дюйма
Висота: 65,3 дюйма
Споряджена вага: 3869 фунтів
Пасажирський об’єм: 103 кубічних футів