Акумулятор можна зручно зарядити вдома протягом ночі, наприклад, від стандартної розетки або за 3 години 30 хвилин від настінного боксу з потужністю зарядки 3,6 кВт. Гніздо для зарядного кабелю розташоване за кришкою в решітці радіатора. ŠKODA SUPERB iV також може заряджати або підтримувати рівень заряду батареї під час руху за допомогою свого бензинового двигуна та рекуперації енергії гальм. Це дозволяє водіям подолати «останню милю» довшої подорожі – наприклад, у місті – знову ж таки, не створюючи там жодних викидів.
Особливо динамічний завдяки електричній опорі
Електродвигун потужністю 85 кВт дозволяє керувати автомобілем виключно електрично, а також підтримує двигун 1.4 TSI, який видає 115 кВт (156 к.с.), коли це необхідно — автоматично або за бажанням водія. Driving Mode Select пропонує три різні спеціальні налаштування: режим SPORT, режим E-mode і режим HYBRID. У режимі SPORT водії мають доступ до максимальної вихідної потужності 160 кВт (218 к.с.) і 400 Нм крутного моменту. У поєднанні з 6-ступінчастою коробкою передач DSG, яка є стандартною, це розкриває повний потенціал автомобіля для динамічного водіння. У режимі E-mode ŠKODA SUPERB iV живиться виключно від акумулятора; у режимі HYBRID електроніка регулює взаємодію між бензиновим і електродвигуном.
Літій-іонний акумулятор високої напруги розташований у підлозі шасі перед задньою віссю. Об’єм багажника ŠKODA SUPERB iV становить 485 л у хетчбеку та 510 л в універсалі. Бензиновий бак вміщує 50 л. Ззовні гібридну модель можна впізнати за значком iV на задній панелі; передня частина має форму оновленого бампера зі стільниковою структурою та повітряними завісами. Завдяки звуковому генератору E-noise учасники дорожнього руху, наприклад пішоходи та велосипедисти, зможуть вчасно почути наближення ŠKODA SUPERB iV, який їде в електричному режимі.
Специфічні деталі інтер'єру
Всередині ŠKODA SUPERB iV відрізняє кілька особливостей від моделей, які працюють виключно від двигуна внутрішнього згоряння. Він оснащений багатофункціональним кольоровим дисплеєм Maxi DOT у стандартній комплектації та може бути оснащений індивідуально настроюваною 10,25-дюймовою віртуальною кабіною в якості опції. Інформаційно-розважальна система забезпечує доступ до специфічних для iV підпунктів, таких як поточний стан заряду батареї автомобіля або його чисто електричний запас ходу. За допомогою кнопок на центральній консолі автомобіль також можна безпосередньо встановити в режим E-mode і SPORT. За допомогою програми e-Manager у меню інформаційно-розважальної системи можна встановити часовий профіль. Це гарантує, що кондиціонер увімкнеться ще до початку подорожі та що акумулятор буде заряджено. Водій може вибрати живлення кондиціонера від мережі або акумулятора автомобіля.
Останнє покоління інформаційно-розважальних систем
Навігаційна система Amundsen, яка входить до стандартної комплектації, з 8-дюймовим дисплеєм і опціональна система Columbus з 9,2-дюймовим дисплеєм базуються на останньому поколінні інформаційно-розважальних систем. Вони оснащені вбудованою eSIM-картою та завжди в режимі он-лайн завдяки включеному обсягу даних. Інформація про дорожній рух у режимі реального часу та онлайн-підтримка дозволяють швидше й точніше розраховувати пропозиції маршрутів; система може сповіщати водія про пробки в режимі реального часу та може швидко розраховувати відповідні альтернативні маршрути. Перехід між онлайн-сервісами та офлайн-сервісами практично непомітний.
Інформаційно-розважальні програми, які можна вибрати в магазині безпосередньо з автомобіля за допомогою центрального дисплея, також є новими. Серед них програма Weather, яка відображає погодні умови для всієї Європи, і програма News, яка дозволяє користувачам налаштувати підписку на стрічку новин. Клієнти також можуть вибрати додаткові пакети даних за допомогою Магазину. Це дозволяє надавати пасажирам надбавку на передачу даних через точку доступу Wi-Fi, наприклад, або використовувати її для потокових послуг
Автоматичні «по повітрю» оновлення системного програмного забезпечення та карт є безкоштовними протягом одного року. Те саме стосується доступу до мобільних онлайн-сервісів ŠKODA Connect. До них належать такі послуги, як проактивне обслуговування, віддалений доступ до автомобіля або спеціальні послуги SUPERB iV, такі як «Зарядка» або «Кондиціонування повітря», які дозволяють водієві зручно дистанційно керувати кондиціонером автомобіля. Якщо під час зарядки використовується кондиціонер, це не впливає на рівень заряду акумулятора.
Технологія SmartLink дозволяє керувати програмами смартфона через дисплей інформаційно-розважальної системи за допомогою Android Auto та MirrorLink™ — ця функція бездротова для Apple CarPlay. В якості опції інформаційно-розважальну систему Amundsen можна поєднати з віртуальною кабіною, яка надає різноманітні компонування. Для тих, хто обирає найсучаснішу систему Columbus, Virtual Cockpit входить у стандартну комплектацію та може також відображати навігаційні карти як частину макетів кабіни, якщо потрібно. Система Columbus також включає управління жестами та настроюваний сенсорний екран. Піктограми на головному екрані інформаційно-розважальної системи можна впорядкувати окремо за допомогою пальця. Крім того, ŠKODA SUPERB iV пропонує роз’єм USB Type-C на задній частині центральної консолі, а також роз’єм Type-A у Jumbo Box і ще два роз’єми Type-C ззаду.
Додаткові системи допомоги
Ще дві системи допомоги ексклюзивно зарезервовані для ŠKODA SUPERB iV. Перший, Trailer Assist, дозволяє легко та безпечно паркуватися заднім ходом під час буксирування причепа. На дисплеї показано схему автомобіля та причепа, зображені зверху. Водій може вибрати напрямок і кут руху причепа заднім ходом. Для цього вони використовують ручку регулювання дзеркал, як джойстик, а потім усе, що їм потрібно робити, це стежити за рухом і контролювати прискорення та гальмування. Система бере на себе керування. Другий, Area View, використовує чотири камери, щоб надати водієві 360-градусний панорамний огляд автомобіля на центральному дисплеї, що полегшує паркування або маневрування на вузьких вулицях.