«Збільште» конкурентоспроможність Великобританії, щоб «виграти гонку до нуля», закликає промисловість Великобританії
Новий «проект» підкреслює переваги Британії в інвестиціях в електромобілі, але попереджає про жорстку конкуренцію, оскільки інші країни «сміливо» підтримують свою власну промисловість
Майже всі компоненти EV вже виготовлені на заводах у Великій Британії, але для забезпечення довгострокового майбутнього необхідно швидко нарощувати потужності.
Промисловість закликає уряд «підтримати автомобільний сектор вартістю 67 мільярдів фунтів стерлінгів і позитивно виступити перед світом, щоб отримати екологічне зростання, робочі місця та процвітання»
Сектор викладає стратегію екологічної трансформації автомобілів у відповідь на глобальну конкуренцію за виробництво електромобілів
Здатність Британії конкурувати як лідер у виробництві електромобілів (EV) знаходиться під загрозою, якщо уряд Великобританії терміново не відреагує на все більш жорстку міжнародну конкуренцію, попередило Товариство виробників і торговців двигунами (SMMT) у новому «плані».
Заклик пролунав у той момент, коли інші країни «суттєво зміцнюють політичну та економічну підтримку своїх власних автомобільних секторів, позиціонуючи себе в першій частині черги для інвестицій», заявила лобістська група.
Депутати від партії Торі (Консервативна партія) закликали канцлера надати компаніям податкові пільги для інвестування в чисту енергію, щоб знизити рахунки за електроенергію або ризикувати втратою інвестицій за кордоном, повідомляє веб-сайт Daily Express минулої неділі . Існували побоювання, що субсидії США на зелену енергетику можуть відвернути інвестиції від Великобританії через Закон президента Джо Байдена про зниження інфляції (IRA). Ініціатива надає близько 307 мільярдів фунтів стерлінгів субсидій зеленим галузям.
У проекті SMMT Race to Zero: Powering Up Britain's EV Supply Chain встановлюються сильні сторони Сполученого Королівства в передовому автомобільному виробництві, низьковуглецевій енергетиці та науково-дослідних роботах, але підкреслюється необхідність термінової відповіді на такі ініціативи, як скорочення інфляції на 370 мільярдів доларів США. Акт і промисловий план ЄС «Зелена угода». План визначає стратегію зеленої автомобільної трансформації, яка позиціонує Великобританію як одне з найбільш конкурентоспроможних місць у світі для передового автомобільного виробництва, відповідаючи амбіціям провідного світового ринку щодо припинення продажу автомобілів і фургонів з ненульовим рівнем викидів у 2035 році.
Стратегія визначає інвестиції, регулювання та торгівлю як ключові стовпи для закріплення майбутнього виробництва автомобілів у Британії. Зменшення ризику приватного капіталу за допомогою більш конкурентних стимулів і заходів щодо витрат на енергію, а також підтримки наступних британських «єдинорогів» у акумуляторах і відновлюваних джерелах енергії стимулюватиме збільшення інвестицій у підприємства електромобілів. Реформа регулювання прискорить впровадження нових виробничих потужностей і виробництво відновлюваної енергії. Тим часом збільшення можливостей торгівлі допомогло б забезпечити доступ до необхідної сировини. Такі кроки забезпечать важливі гігафабрики, які можуть стати основою виробництва електромобілів.
У тексті додається, що Сполучене Королівство має діяти на основі значного прогресу, досягнутого вітчизняним автомобільним сектором і ланцюгом поставок, а також його властивих переваг. На сьогоднішній день виробники інвестували 11 мільярдів фунтів стерлінгів у місцеве виробництво електромобілів, що призвело до створення повністю електричних або гібридних транспортних засобів, які склали майже третину всіх автомобілів, виготовлених у Великобританії минулого року, з експортною вартістю 10 мільярдів фунтів стерлінгів. Очікується, що до 2025 року в цьому секторі буде вироблятися щонайменше 20 моделей електромобілів, фургонів, автобусів і вантажівок, що сприятиме економіці та створенню робочих місць у всіх регіонах країни.
Тим часом кожна частина Великобританії робить свій внесок у ланцюжок поставок електромобілів, за останні п’ять років кількість таких підприємств зросла на 25%, повідомляє SMMT. Сімнадцять найбільших світових постачальників автомобільної продукції мають базу у Великій Британії, і новий каталог ланцюгів поставок SMMT EV показує, що Британія виробляє майже всі компоненти, необхідні для виробництва транспортних засобів з нульовим рівнем викидів у тій чи іншій мірі.
«Починаючи від акумуляторів, силових агрегатів, паливних елементів і силової електроніки до анодів, рідкоземельних магнітів, графену та пластин карбіду кремнію, потенціал Великобританії можна і потрібно швидко розширити», — сказав SMMT.
Також стверджується, що електромобілі британського виробництва та їхні компоненти отримають вигоду від «зеленішого виробництва», оскільки Велика Британія посідає сьоме місце серед 20 найкращих країн світу з виробництва автомобілів з низьким вмістом вуглецю. Вважається, що британські викиди електроенергії приблизно на 17% нижчі, ніж у середньому по ЄС, і нижчі, ніж у Німеччині, США, Японії та Китаї.
Велика Британія також має високу оцінку за співробітництво між університетами та промисловістю в дослідженнях і розробках, життєво важливий зв’язок у розробці нових технологій для транспортних засобів з нульовим рівнем викидів.
«Додайте до цього нашу висококваліфіковану та гнучку робочу силу, безперечну інженерну досконалість, а також ринок і споживачів, які охоплюють нові технології, і Велика Британія може багато чого запропонувати», — сказав SMMT.
«І промисловість, і уряд повинні спиратися на ці основи, підвищуючи привабливість Великобританії як інвестиційного напрямку для виробництва електромобілів і компонентів».
Виконавчий директор SMMT Майк Хоуз сказав: «Британія може похвалитися міцною основою виробництва електромобілів, що підтримується енергією з низьким вмістом вуглецю, видатними дослідженнями та розробками та висококваліфікованою та продуктивною робочою силою.
«Ми не повинні змарнувати ці переваги. З огляду на те, що в інших частинах світу турбонаддув підтримується перехід від автомобілів з нульовим рівнем викидів, нам потрібно зробити крок, щоб конкурувати в цій глобальній гонці».