Розкішний BMW 2-ї серії — це розкішний автомобіль початкового рівня з великою потужністю. 230i та M240i, що продаються лише як купе, мають дуже різні рівні потужності, але обидва пропонуються із заднім або повним приводом. У 230i використовується рядний чотирициліндровий двигун із турбонаддувом потужністю 255 к.с., який він поділяє з Toyota Supra 2.0та безліч інших продуктів BMW. M240i поставляється з набагато цікавішим рядним шестициліндровим двигуном із турбонаддувом потужністю 382 к.с. На жаль, механічна коробка передач не пропонується.
Тим не менш, нещодавній редизайн найменшого автомобіля BMW створив оманливо швидку їзду з міцним гальмуванням і шасі, яке любить повороти. Хоча він збільшився в розмірах, його місце на задніх сидіннях стало менше, ніж раніше. Однак найважливіший аспект 2-ї серії залишається актуальним і в цьому поколінні: він винагороджує енергійне водіння за розумну ціну, особливо у формі чотирициліндрового двигуна 230i. Є більш зручний для задніх пасажирів чотиридверний автомобіль із значком 2-серії: він відомий як Gran Coupe, але він побудований на зовсім іншій передньопривідній платформі, яка ще не захопила нас. Ми розглядаємо цю модель окремо.
Минулого року дизайн BMW 2-ї серії був повністю оновлений, тому для моделі 2023 року є лише незначні зміни. BMW додає новий вигнутий дисплей кластера в якості стандартного обладнання та видаляє зовнішню обробку Satin Aluminum і внутрішнє оздоблення Black High Gloss зі свого аркуша конструкції.
Ми вважаємо, що варто купити задньопривідний 230i. Його турбочетвірка потужністю 255 к.с. не така швидка, як рядна шестірка потужністю 382 к.с. у M240i, але ми виявили , що водіння на ньому надзвичайно корисне з додаванням пакетів Dynamic Handling і M Sport. Перший вимагає другого, але в поєднанні з їхньою сумішшю покращень продуктивності (більші колеса на більш липких шинах, жорсткіші компоненти підвіски, потужніші гальма тощо) та унікальні візуальні обробки є дуже бажаними.
230i має 2,0-літровий чотирициліндровий двигун із турбонаддувом потужністю 255 к.с., а M240i — 3,0-літровий рядний шестициліндровий двигун із турбонаддувом потужністю 382 к.с. 230i і M240i пропонуються із заднім і повним приводом. Єдиним вибором трансмісії є восьмиступінчастий автомат. Під час нашого тесту 230i він розганявся до 60 миль/год за 5,1 секунди, а чверть милі – за 13,7 секунди при 101 милі/год. Ті, хто хоче вичавити з 230i максимальну продуктивність, захочуть обрати пакети M Sport і Dynamic Handling, які разом включають 19-дюймові колеса на високоякісних шинах, більш спортивну підвіску, оновлені гальма, систему рульового керування зі змінним передавальним числом та електронне керування. керований задній диференціал. Більшість із цих переваг і багато іншого є стандартними для M240i. Коли ми тестувалиця модель була вражена її здатністю стрибнути з лінії (60 миль/год за 3,6 секунди) і її вишуканою їздою та рукою. Але, як і багато інших останніх Bimmer, ми бажаємо, щоб він мав кращий зворотний зв’язок з кермом.
Задньопривідний чотирициліндровий двигун 230i розрахований на 26 миль на галон у місті та 35 миль на галон на шосе. Повнопривідний шестициліндровий M240i розрахований на 23 милі на галон у місті та 32 на шосе. Під час нашого тесту на економію палива зі швидкістю 75 миль/год задньопривідний 230i досяг 38 миль на галлон, перевищивши оцінку EPA.
Незважаючи на те, що мова дизайну інтер’єру BMW не є новаторською, вона підсилюється завдяки чудовій якості збірки та задовільній ергономіці. Усередині нова 2-серія приймає поширений стиль і компонування компанії. У той час як набір аналогових датчиків є стандартним, доступні повністю цифрова приладова панель розміром 12,3 дюйма та проекційний дисплей. Ми тільки бажаємо, щоб передні сидіння відчули більше підтримки. Крім того, незважаючи на збільшення загальної довжини та ширини, включаючи подовжену колісну базу на 2,0 дюйма, заднє сидіння купе має менше місця для голови та ніг, ніж модель, яку воно замінює.
Інформаційно-розважальна система 2-ї серії працює через стандартний 8,8-дюймовий сенсорний екран або доступний 10,3-дюймовий пристрій. Поряд з органами керування на кермі та голосовими командами, інтерфейсом можна керувати за допомогою поворотного контролера на центральній консолі, який оточений корисними кнопками швидкого доступу. BMW також люб'язно включає фізичну ручку гучності. Кожна модель включає точку доступу Wi-Fi на основі підписки, бездротові Apple CarPlay і Android Auto, а також стереосистему з 10 динаміками. Ті, хто хоче потужнішу звукову систему, можуть оновити систему Harman Kardon з 14 динаміками і потужністю 464 Вт.