Torc Robotics, незалежна дочірня компанія Daimler Truck і самопроголошений «піонер у комерціалізації технології безпілотних автомобілів», оголосила про підписання угоди про придбання Algolux «за її відзначену нагородами інтелектуальну власність і досвід у сферах комп’ютерного зору та машин. навчання”.

«Ми думаємо, що Algolux з його можливостями сприйняття може наблизити нас на крок ближче до нашої мети — безпечно та надійно ввести автономні вантажівки SAE рівня 4 у серійне виробництво в США протягом цього десятиліття», — сказала Джоанна Баттлер, керівник відділу автономних систем компанії. технологічна група, у заяві.

Пітер Воган Шмідт, генеральний директор Torc, додав: «Технологія Algolux, яка поєднує глибоке навчання, комп’ютерне бачення та обчислювальну візуалізацію, допоможе Torc посилити ключові можливості для комерціалізації автономних вантажних перевезень рівня 4».




Аллан Беншетріт, президент і генеральний директор Algolux, сказав: «Становлена ​​команда Algolux, яка має глибокий досвід у сфері штучного інтелекту/машинного навчання (AI/ML), талант і сприйняття доповнює вже досвідчену команду інженерів Torc».

Algolux було включено до списку 100 найбільш інноваційних стартапів у світі зі штучного інтелекту за версією CB Insights AI 2021. Torc працював з компанією більше року над різними концепціями сприйняття та методами для покращення виявлення об’єктів і оцінки відстані, одночасно оцінюючи синергію між двома компаніями.

Надійна технологія сприйняття є ключовою для допомоги автономній системі Torc правильно ідентифікувати об’єкти в складних візуальних умовах, таких як слабке освітлення, туман або погана погода. Програмне забезпечення Algolux наразі працює на перших тестових автомобілях Freightliner Cascadia у США та включено до сфери діяльності Torc щодо розробки програмного забезпечення.




Фелікс Гайде, технічний директор Algolux, сказав: «Ця… комбінація допоможе вивести на ринок комерційно життєздатну, критично важливу для безпеки програму для вантажних перевезень на великі відстані».

Algolux знаходиться в Монреалі, Канада, з офісами в Пало-Альто, Каліфорнія (Кремнієва долина) та Мюнхені, Німеччина.