Небагато спортивних седанів можуть зрівнятися з Alfa Romeo Giulia 2023 року, коли справа доходить до радісних манер на дорозі та гострих усміхнень. Також не завадить, що він носить приголомшливий гардероб італійської моди, який затьмарює навіть найкрасивіші автомобілі початкового класу люкс .

Alfa Romeo Giulia 2023

Чотирициліндровий двигун із турбонаддувом забезпечує жваве прискорення, а його природне керування створено для того, щоб ви відчували себе єдиними з дорогою. Салон не такий шикарний, як у його конкурентів, а також його бортові технології не такі новаторські, але є ще великий перелік стандартного та додаткового обладнання. Очікувані функції інформаційно-розважальної системи та допомоги водієві є стандартними, а додаткові дрібниці не підвищують ціну безпідставно. Giulia — чудовий вибір для любителів водіння. Тим більш екстремальнийGiulia Quadrifolio (переглянута окремо) виводить продуктивність на новий рівень, але вона також коштує майже вдвічі дорожче, ніж стандартний автомобіль.



Цього року модельний ряд Giulia розширюється на дві комплектації. Середня комплектація Lusso повертається у 2023 році та має вишуканіші інтер’єри, ніж Ti. Його шкіряна оббивка сидінь має спеціальний дизайн Cannelloni. Панель приладів і верхня частина дверей моделі Lusso також обтягнуті натуральною шкірою, а також стандартно оснащена стереосистемою Harman/Kardon із 14 динаміками. Нова модель Estrema тепер займає перше місце в асортименті та покращує комплектацію Veloce завдяки стандартній адаптивній підвісці та диференціалу обмеженого тертя.



Ми вибрали б нову модель Lusso, оскільки вона надає Giulia преміальний інтер’єр, який найкраще відповідає конкурентам, таким як BMW 3-ї серії та Mercedes-Benz C-класу . Він не тільки має вишуканішу шкіряну оббивку та стереосистему з 14 динаміками, але також має подвійні хромовані наконечники вихлопу, сатиновану алюмінієву окантовку вікон та пофарбовані в чорний колір гальмівні супорти. Чесно кажучи, це настрій. Задній привід є стандартним, і ми б дотримувалися цього, але повний привід доступний і додає 2000 доларів США до підсумку.



2,0-літровий чотирициліндровий двигун Giulia з турбонаддувом виробляє 280 кінських сил, звучить п’янко та відчуває себе відважним під час сильної їзди. Giulia завзято від'їжджає від світлофора, наспівуючи високі італійські арії. Наш задньопривідний тестовий автомобіль розганяється до 60 миль на годину за 5,7 секунди , а повнопривідна модель – 5,5 секунди , що ставить Giulia midpack у свій сегмент у нашому тестуванні прискорення; Audi A4 зробив це за 5,2 секунди, а чотирициліндровий BMW 330iвдалося за 5,4 секунди, хоча обидва автомобілі мають менше кінських сил, ніж Alfa. Усі моделі Giulia оснащені перемикачем режимів водіння з трьома унікальними параметрами: Dynamic, Natural і Advanced Efficiency (вміло створюючи абревіатуру ДНК), кожен із яких змінює трансмісію автомобіля, керування двигуном і відчуття керма. Джулія — це спортивний седан для любителів водіння. Передні шини дуже чуйно реагують на дії водія та чітко спілкуються з водієм через шкіряне кермо. Крен кузова добре контрольований, і в складних поворотах Giulia залишається рівною та передбачуваною. Легко керувати швидким і агресивним автомобілем, але воно однаково комфортне, якщо керувати ним спокійно.



Інтер’єр Giulia включає в себе м’який на дотик пластик, витончену шкіру та оздоблення з текстурованого металу або натурального дерева. Це елегантно оформлена кабіна з широкою панеллю приладів, яка виконує роль козирка, щоб затінити вбудований екран інформаційно-розважальної системи від сонця. Сидіння зручні та добре укріплені, особливо опціональні спортивні сидіння. Проте збирайте сонячні промені: сонцезахисні козирки Giulia смішно малі та неефективні під час руху прямо на сонці. Giulia зуміла вмістити п’ять наших ручних кейсів у свій багажник; зі складеними задніми сидіннями він проїхав 14, відстаючи від лідерів сегмента на одну ручну поклажу.

Alfa Romeo Giulia 2023 року

Усі Giulia оснащені інформаційно-розважальною системою Alfa Romeo з 8,8-дюймовим сенсорним екраном, розташованою між панеллю приладів і центральними вентиляційними отворами клімат-контролю. Три USB-порти, допоміжний вхідний роз’єм, навігація на приладовій панелі, телефон і аудіозв’язок через Bluetooth – все це стандартно. Інтерфейс інформаційно-розважальної системи відносно інтуїтивно зрозумілий і пропонує параметри налаштування, але ми виявили, що навігація час від часу повільно оновлюється в критичні моменти під час покрокових вказівок. Крім того, кілька піктограм на екрані маленькі, і їх важко активувати під час водіння. Крім команд на сенсорному екрані, користувачі також можуть взаємодіяти з системою за допомогою допоміжного поворотного регулятора на центральній консолі. Інтеграція Apple CarPlay і Android Auto є стандартною, а аудіосистема Harman/Kardon з 14 динаміками є опційною.



Alfa включила кілька функцій допомоги водієві в стандартну комплектацію, але ті, хто шукає більш просунуту напівавтономну технологію, побачать, що для цього потрібен додатковий пакет. Для отримання додаткової інформації про результати краш-тестів Giulia відвідайте веб-сайти Національного управління безпеки дорожнього руху ( NHTSA ) та Страхового інституту безпеки дорожнього руху ( IIHS ). Ключові функції безпеки:

Стандартне автоматичне екстрене гальмування
Стандартне попередження про виїзд зі смуги руху
Стандартний адаптивний круїз-контроль

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *