Кожного разу, коли ми їздимо на Lexus LC, ми думаємо про його зовнішній вигляд, що стимулює лібідо, і розкішний салон. Нам нагадують, що він чудово забезпечує плавну їзду та сильне відчуття події, а не повну продуктивність альфа-собаки. Ми можемо бути задоволені автомобілем, який нагадує насичене сухе японське саке, а не німецький Jägermeister, який доставляється такими автомобілями, як BMW M8 і Porsche 911 Turbo . Найвищий настрій і майстерність встановлення часу на колі не є причиною існування цього автомобіля. Але якщо ви прагнете граціозно ковзати до «Smooth Operator» у найпривабливішому металевому кольорі на дорозі — як версії купе, так і кабріолет однаково чудові — ви отримаєте масу задоволення за кермом LC.
Сімейство Lexus LC залишиться незмінним для 2023 модельного року, за винятком додавання варіанту зовнішнього кольору Cloudburst Grey, який замінює відтінок Smokey Granite. Все інше перенесено з попереднього модельного року, включаючи зовнішній дизайн, який випромінює пристрасть, і V-8 з душевним звуком і потрібною кількістю потужності, щоб чудово поєднуватися з плавною, поміркованою поведінкою LC500.
Ми віддаємо перевагу негібридній моделі LC500 над важчим і дорожчим гібридом LC500h. Ми також рекомендуємо пакет Touring, який включає напіванілінову шкіряну оббивку, стелю зі штучної замші, стереосистему Mark Levinson із 13 динаміками, датчики паркування, функцію розморожування склоочисників і підігрів керма. Тепер постає питання, чи зупинитися на купе чи вибрати кабріолет. Відповідь на це питання залежить від ваших особистих уподобань, оскільки ми бачимо привабливість обох. Lexus також пропонує вам можливість персоналізувати свій LC за допомогою опції Bespoke Build. Доступний лише для купе LC, він дає змогу поєднувати безліч спеціальних функцій у дев’яти сферах автомобіля, починаючи від фарби та матеріалу даху (вуглецеве волокно чи скло), розміру та дизайну коліс, матеріалу сидінь тощо – для виготовлення. собі одноразовий LC.
Серцем стандартного LC500 є високопродуктивний 5,0-літровий V-8 від Lexus, який видає 471 кінську силу та 398 фунт-фут крутного моменту. У поєднанні лише з 10-ступінчастою автоматичною коробкою передач зі швидким, але плавним перемиканням передач, він створює чудовий рок-н-рол із двигуном внутрішнього згоряння, який так само приємний для вуха, як і решта LC — для очей. Інший запропонований силовий агрегат – LC500hГазоелектрична трансмісія потужністю 354 к.с., яка поєднує в собі 3,5-літровий V-6, пару електродвигунів, літій-іонну батарею ємністю 1,1 кВт/год і унікальну безступінчату автоматичну трансмісію (CVT), яка дещо імітує рух 10-ступінчастого автомата.
У Lexus мінімальний крен кузова та хороший баланс, а якість їзди чудова, враховуючи величезні 21-дюймові колеса, які були на наших тестових автомобілях. Системи змінного керування та адаптивного керування задніми колесами, що входять до пакету Performance, помітно покращують швидкість керування LC та загальну чутливість автомобіля. Проте стандартне налаштування шасі краще підходить для салону автомобіля GT і виглядає більш природно, не перешкоджаючи тактильності LC. Ми радимо заощадити гроші та зупинитися на базовому шасі. Викидання LC'
Інтер’єр Lexus LC500 – це особливе місце з чудовим місцем для водія, багатими матеріалами, чудовою майстерністю, чудовими передніми сидіннями та безліччю технологій. Деяка частина його ергономіки може бути вигадливою на практиці, але загальна атмосфера відповідає вигляду концепт-кара LC. Підгонка та обробка чудові, а опціональні спортивні сидіння є справжньою опорою для хребта. Деякі елементи вимагають деякого звикання, включно з фанковою Toyota Prius– як електронний важіль перемикання передач. Компактний багажник LC і задні сидіння, які не складаються, обмежують його простір для зберігання до 5 кубічних футів, чого достатньо лише для двох наших ручних валіз. Якою б привабливою не була кабіна LC, тут не так багато куточків для зберігання незакріплених речей. Центральна консоль, однак, має відповідний розмір, і її кришку можна відрегулювати, щоб відкрити другий підсклянник.