Стандартний Jaguar F-Pace вже є приголомшливим позашляховиком, але F-Pace SVR 2023 року підвищує продуктивність завдяки двигуну V-8 потужністю 550 к.с. і більш зосередженим водінням. Ревучий двигун під час нашого тестування розганяв позашляховик Jag до 60 миль на годину за вражаючі 3,7 секунди, але деякі з його суперників все ще швидші. Керованість Jag не зовсім на висоті цих конкурентів, особливо Porsche Macan GTS і BMW X3 M. Щоб пом’якшити негативні наслідки того, що F-Pace SVR не є найшвидшим чи найгрудкішим, водій і пасажири запропонують вишуканий інтер’єр, обшитий преміальними матеріалами та багатими технологічними функціями.
Цього року компанія Jaguar святкує річницю своєї перемоги в гонці 24 години Ле-Мана 1988 року випуском обмеженої серії моделей F-Pace SVR випуску 1988 року . Цей фіолетовий Jag носить золоті колеса та інші золоті елементи оздоблення, але він не має жодних переваг, що покращують продуктивність. Буде випущено лише 394.
Історично Jaguar пропонував F-Pace SVR в одній розкішно оснащеній комплектації, але цього року також буде запропонована обмежена серія Edition 1988. Ми б запропонували зупинитися на звичайній моделі, оскільки випуск 1988 року все одно швидко розпродається. Стандартне обладнання є щедрим, тому що воно повинно бути з огляду на базову ціну SUV.
Усі позашляховики Jaguar F-Pace SVR оснащені 5,0-літровим двигуном V-8 з наддувом під капотом. Цей двигун генерує вражаючі 550 кінських сил і 516 фунт-фут крутного моменту та поставляється з восьмиступінчастою автоматичною коробкою передач, яка передає крутний момент на всі чотири колеса. Під час нашого тестування F-Pace SVR розганявся до 100 км/год лише за 3,7 секунди . Але хоча 3,7 секунди справді вражають для автомобіля такого розміру, він відстає від часу, зафіксованого Alfa Romeo Stelvio Quadrifoglio . Цей позашляховик розганявся за 3,4 секунди . F-Pace SVR пропонує чудову керованість і точне кермування, але не на шкоду комфорту водія. Jaguar налаштував SVR на м’яку їзду по суворих дорогах, що робить цей автомобіль приємним вибором для щоденних поїздок.
Згідно з методологією EPA, Jaguar F-Pace SVR досягає показників економії палива 16 миль на галон у місті та 21 милю на галон на шосе. Ці цифри перевершують показники таких конкурентів, як Alfa Romeo Stelvio Quadrifoglio (17/23 милі на галон) і Mercedes-AMG GLC63 (16/22 милі на галон). У наш час з Jaguar ми показали трохи краще, ніж очікувалося, спостерігаючи 24 милі на галон під час нашого 200-мильного тесту на економію палива на шосе.
Дизайн кабіни одночасно елегантний і спортивний. Агресивно укріплені передні сидіння привабливі для очей і зручні для спинок. Ми прихильники стьобаної оббивки, яка підвищує рівень розкоші в салоні. Обидва ряди сидінь забезпечують достатньо просторе розміщення для дорослих. F-Pace SVR пропонує 34 кубічних футів вантажного простору за другим рядом. Це значно більше вантажопідйомності, ніж у конкурентних моделях, таких як Porsche Macan (18 кубічних футів) і Alfa Romeo Stelvio Quadrifoglio (19 кубічних футів). Крім того, заднє сидіння F-Pace SVR розділене у співвідношенні 40/20/40, що дозволяє розмістити різноманітний багаж, зберігаючи при цьому певну кількість місць для сидіння.
Jaguar оснастила F-Pace SVR безліччю технічних функцій. Усі моделі стандартно оснащені аудіосистемою Meridian з 11 динаміками та інформаційно-розважальною системою з 11,4-дюймовим сенсорним екраном. Інтеграція Apple CarPlay і Android Auto допоможе вам легко підключити свої пристрої, а телефон і потокове передавання музики через Bluetooth є стандартними. Усі моделі також оснащені навігацією та супутниковим радіо SiriusXM, а також точкою доступу Wi-Fi.
Тип автомобіля: передній двигун, повний привід, 5 пасажирів, 4-дверний універсал
ЦІНА
Базова/Як перевірено: $85 950/$97 379
Опції: SVO Ultra Metallic фарба, $4550; Пакет Hot Climate (4-зонний клімат-контроль, бардачок, що замикається та охолоджується, іонізатор повітря в салоні), 2110 доларів США; 22-дюймові колеса, $1200; шкіряне оздоблення сидінь, 1150 доларів; проекційний дисплей, $1010; звукова система «Меридіан», 800 доларів; Рейлінги на даху Gloss Black, 360 доларів США; закрите скло, 200 доларів; Адаптивна реакція поверхні, 150 доларів США; додаткові розетки, 99 дол
ДВИГУН
32-клапанний V-8 DOHC з наддувом і проміжним охолодженням, алюмінієвий блок і головки, безпосереднє вприскування палива Робочий об’єм
: 305 дюймів 3 , 5000 см 3
Потужність: 550 к.с. при 6500 об./хв.
Крутний момент: 516 фунт-фут при 3500 об./хв.
ТРАНСМІСІЯ
8-ступінчаста автоматична
ШАСІ
Підвіска, передня/задня: важелі керування/багатоважільна
гальма, передня/задня: 15,6-дюймовий вентильований диск/15,6-дюймовий вентильований диск
Шини: Pirelli P Zero PZ4
F: 265/40ZR-22 (106Y) JLR
R: 295/35ZR -22 (108Y) JLR
РОЗМІРИ
Колісна база: 113,1 дюйма
Довжина: 187,5 дюйма
Ширина: 77,1 дюйма
Висота: 65,7 дюйма
Пасажирський об’єм: 96 футів 3
Вантажний об’єм: 28 футів 3
Споряджена вага: 4809 фунтів