Електрони, двигуни, акумуляторні батареї та кіловати додали безліч нових слів до автомобільного лексикону, але коли справа доходить до Audi e-tron GT EV, лексика проста: це весело! Побратим по платформі вражаючого Porsche Taycane-tron GT забезпечує спокійну їзду та шалене прискорення. З двигуном на кожній осі комбінована потужність починається з 522 кінських сил і зростає до 637 у найпотужнішій моделі RS e-tron GT.

Audi e-tron GT

Під час тестування ми пройшли 240 миль по шосе з RS e-tron GT, що не заслуговує на похвалу в сегменті, який містить Tesla Model S. e-Tron GT пропонує деяку компенсацію за свій просто середній запас ходу завдяки швидкий зарядний пристрій постійного струму потужністю 270 кВт, що робить його одним із найшвидших електромобілів із найшвидшою зарядкою, проданих сьогодні. Його стандартний інтер’єр виготовлено з перероблених матеріалів без шкіри, але низький дах і вузька кабіна ускладнюють посадку та висадку для водіїв на задніх сидіннях. Найшвидший електромобіль Audi захоплює в управлінні та чудовий на вигляд, але електромобілі з більшим запасом ходу, як Tesla Model Sнаведіть кращий аргумент на користь життя з повністю електричним транспортом.



Оснащений парою електродвигунів, які створюють електрифіковану версію повнопривідної системи Audi Quattro, звичайний e-tron GT генерує до 522 кінських сил, а версія RS – 637 поні. Ця потужність перетворюється на хвилююче прискорення за допомогою його інноваційної двошвидкісної трансмісії, яка має першу передачу для стартів і другу найвищу передачу для оптимальної ефективності. Складна система охолодження означає, що його акумуляторна батарея може витримувати багаторазові роботи без типових ознак погіршення, пов’язаного з нагріванням. Audi також уникає традиційного водіння з однією педаллю на своєму спортивному електромобілі, натомість створюючи більш природне відчуття. e-tron GT доступний з повним кермом, регульованою пневматичною підвіскою та розміром коліс від 19 до 21 дюйма. Ми їздили на версії RSі оцінив його плавність ходу, стабільну керованість і параметри регенеративного гальмування, які можна регулювати за допомогою перемикачів на кермі. Під час нашого тестування RS e-tron GT розігнався до 60 миль/год лише за 2,9 секунди, тоді як менш потужний e-tron GT зробив це за 3,6 секунди .



Кожен e-tron GT оснащений літій-іонним акумулятором ємністю 83,7 кВт/год. За оцінками EPA, звичайна модель має запас ходу в 238 миль, але модель RS оцінюється трохи нижче — 232 милі. e-tron GT також можна зарядити від 5 до 80 відсотків ємності акумулятора за заявлені 23 хвилини за допомогою стандартного швидкого зарядного пристрою постійного струму потужністю 270 кВт. Під час нашого тестування і e-tron GT, і RS e-tron GT перевершили відповідні оцінки запасу ходу, оскільки ми спостерігали однакові 240 миль запасу ходу для кожного автомобіля. Однак навіть із таким результатом запас ходу e-tron GT не досягає конкурентів, таких як Model S і Lucid Air .

Audi e-tron GT 2023

2023 e-tron GT має сумарну витрату 82 MPGe; версія RS не досягає цієї позначки. На нашому маршруті з економією палива зі швидкістю 75 миль/год, який є частиною нашого комплексного режиму тестування , модель RS показала 83 MPGe. Для отримання додаткової інформації про рейтинги ефективності e-tron GT відвідайте веб-сайт EPA .



Всередині e-tron GT поєднує химерні та функціональні елементи. Кабіна включає в себе кілька цифрових дисплеїв на кутовій панелі приладів разом із висококласною обробкою. Audi пропонує шкіряний салон із різними кольорами, а також пакет без шкіри з використанням перероблених матеріалів. Звичайно, не бракує доступних розкішних функцій. Серед найкращих опцій — розсіяне внутрішнє освітлення, проекційний дисплей, передні сидіння з підігрівом і охолодженням і функціями масажу тощо. Пасажири на передніх сидіннях сидять низько до землі, що сприяє спортивному положенню за кермом. Задні бічні сидіння забезпечують достатній простір для ніг, але простір для голови менший, а середнє сидіння радше ввічливе, ніж зручне. Є простір для багажу за задніми сидіннями та під капотом у передньому багажнику.



 

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *