SsangYong Motor Company перейменувала себе в KG Mobility, змінивши назву вперше за 35 років, оскільки її нова материнська компанія переїхала на своє ім’я південнокорейського автовиробника.
Консорціум, очолюваний місцевою сталеливарною та хімічною компанією KG Group, минулого року придбав Ssangyong після банкрутства. Зараз автовиробник нарощує плани щодо впровадження нових і нових автомобільних технологій, таких як електрифікація, підключення, автономне водіння та ШІ, а також виходу на нові ринки, такі як персоналізація транспортних засобів і вживані транспортні засоби.
Зміна назви, призначена для відображення швидкого розвитку мобільного бізнесу, була схвалена на зборах акціонерів, що відбулися цього тижня в штаб-квартирі компанії в Пхьонтеку. Логотип KG буде прикріплений до позашляховика Torres BEV, вихід якого запланований на кінець цього року.
Новий слоган компанії «Go different. KG Mobility.», також було оголошено.
Плани KG Mobility щодо запуску нового підрозділу продажу вживаних автомобілів у другій половині цього року зосереджені на викупі транспортних засобів віком до п’яти років із пробігом до 100 000 км (60 000 миль), проведенні обслуговування та ремонту та маркетингу їх як сертифікованих вживаних автомобілів.
KG Mobility знову почала заробляти гроші в четвертому кварталі 2022 року, отримавши скромний операційний прибуток у розмірі 4,1 мільярда вон (3,2 мільйона доларів США) після збільшення продажів після новин про поглинання.
Компанія повідомила про зростання продажів на 35% до 113 960 автомобілів минулого року, а дохід зріс на 42% до 3,424 трлн вон.
У жовтні автовиробник підписав угоду про постачання Saudi National Automobiles Manufacturing близько 170 000 напівзбитих позашляховиків Rexton протягом шести років, починаючи з 2023 року. У січні було оголошено про новий контракт на постачання з Neweast General Trading Zafza (NGT), дистриб'ютор, що базується в Об'єднаних Арабських Еміратах, для 7 000 позашляховиків з можливістю розширення угоди до 10 000 на більш пізньому етапі.