SsangYong Motor, корейський автовиробник, який незабаром буде перейменований на KG Mobility, опублікував перші фотографії нового Torres EVX, який дебютує 30 березня на Seoul Mobility Show 2023 разом із великою кількістю концептів і серійних автомобілів.
Раніше позашляховик був відомий як проект U100. Виробнича назва Torres EVX являє собою комбінацію літер EV (електромобіль) і X (eXtreme), що передає його авантюрний характер. Модель відрізняється від аналога з двигуном ICE завдяки оновленому дизайну обличчя, яке є еволюцією мови дизайну «Powered by Toughness», характерної для електромобілів.
Тонка світлодіодна панель DRL замінює решітку радіатора у стилі Jeep звичайного Torres із шістьма підсвіченими крапками, ця функція, ймовірно, широко використовуватиметься в майбутньому, щоб відрізняти автомобілі автовиробника з нульовим рівнем викидів. Бампер також є унікальним для EVX з фактичними фарами, розташованими низько на бічних входах, і більш стриманим захистом.
Профіль ідентичний Torres з ДВС, за винятком нових легкосплавних дисків. SsangYong не показав нам задню частину, але натякнув на світлодіодну панель на всю ширину та характерний виступ на дверях багажника, що нагадує кришку запасного колеса. Інтер’єр також зазнав капітального ремонту з новою цифровою кабіною з подвійним екраном і дерев’яними вставками на панелі приладів. Кермо перенесено, але сенсорна зона для клімат-контролю зникла. Компанія каже, що нова панель «покращила загальну видимість» і описує новий UX як більш ергономічний.
Відсутність фірмової символіки SsangYong на екстер'єрі було чимось очікуваним, оскільки незабаром компанія змінить назву на KG Mobility разом із оновленим логотипом та фірмовим стилем. Однак про цю зміну, ймовірно, буде оголошено пізніше, оскільки Torres EVX зберігає значок SsangYong на кермі.
Автовиробник не став розкривати характеристики Torres EVX, зберігши їх для офіційної прем'єри. Позашляховик може поділитися своєю основою з меншим Korando e-Motion . Останній оснащений єдиним переднім електродвигуном потужністю 190 к.с. (140 кВт / 190 к.с.) і акумулятором ємністю 61,5 кВт-год (55,3 кВт-год для використання), що забезпечує запас ходу 340 км (211 миль) за WLTP. Буде цікаво подивитися, чи отримає Torres EVX оновлене апаратне забезпечення і чи залишиться він пропозицією FWD.
Серед показів будуть концепти KR10, O100 і F100 – швидше за все позашляховики – а також модифіковані версії серійних моделей. Нарешті, SsangYong представить своє «бачення як мобільної компанії», тому серед дебютів можуть бути й інші типи автомобілів. Ми дізнаємося більше на Seoul Mobility Show 2023, яка пройде з 30 березня по 9 квітня.