Це найбільша Subaru, продана сьогодні. Трирядний позашляховик Ascent оснащений повним приводом і достатньою кількістю місць для сидіння, щоб розмістити до восьми пасажирів. Оснащений потужним турбованим двигуном потужністю 260 к.с., з’єднаним з безступінчастою автоматичною коробкою передач (CVT), Ascent отримав рейтинг 27 миль на галлон на нашому тестовому маршруті з економією палива на шосе зі швидкістю 75 миль/год. Це трохи краще, ніж останні тестовані нами Mazda CX-9 і Kia Telluride у цьому сегменті. Комфортна їзда Ascent, масивний сенсорний екран інформаційно-розважальної системи та довгий список стандартних функцій безпеки викликають захоплення. Але його значний дорожній шум і тісний третій ряд не дозволяють Ascent піднятися до вищого рангу в сегменті трирядних позашляховиків середнього розміру .
Subaru оновлює трирядний Ascent для 2023 року новим дизайном решітки радіатора, переглянутими елементами освітлення та покращенням стандартного обладнання. 6,5-дюймовий і додатковий 8,0-дюймовий інформаційно-розважальний дисплеї були замінені на вертикально орієнтований 11,6-дюймовий сенсорний екран. Бездротовий зв’язок Apple CarPlay і Android Auto тепер є стандартними, а допоміжні засоби безпеки водія, такі як адаптивний круїз-контроль і система підтримки смуги руху, вдосконалені в пакеті безпеки EyeSight від Subaru. Ascent тепер пропонує додаткову 360-градусну камеру та систему внутрішніх динаміків Cabin Connect для полегшення спілкування між пасажирами першого та третього рядів. Onyx Edition отримав зелені шви в салоні, панорамний люк і додаткові режими руху з контролем при спуску.
Ми вважаємо, що модель Premium має найкращий баланс бажаних функцій і загальної вартості. Кожна модель має всі чотири колеса, що обертаються через ту саму відважну чотирициліндрову силову установку з турбонаддувом, але базові моделі Ascent і Premium мають трохи кращі показники економії палива EPA, ніж дві найкращі моделі. Порівняно з базовою моделлю, Premium отримує стандартні оновлення, які включають моніторинг сліпих зон, попередження про перехресний рух позаду, підігрів передніх сидінь, водійське сидіння з електроприводом регулювання та точку доступу Wi-Fi за підпискою. Тим, хто хоче відмовитися від багатомісного сидіння другого ряду, пощастило, тому що Premium, Limited і Touring мають доступну опцію на 7 пасажирів за додаткову плату. Ascent Onyx поставляється виключно з капітанськими кріслами.
Завдяки фірмовій системі повного приводу компанії Ascent добре підходить для сімейних подорожей протягом чотирьох сезонів. Його 2,4-літровий чотирициліндровий силовий агрегат із турбонаддувом потужністю 260 кінських сил забезпечує помірне прискорення — час розгону до 60 миль на годину — 6,7 секунди — і може бути шумним під тиском, але він тягне кемпер або швидкісний катер. Тоді як у Subaru безступінчаста автоматична коробка передач(CVT) сприяв іноді шумній їзді під час нашого тестування. В іншому безредукторна коробка передач була сприйнятливою та стійкою.
Підрульові перемикачі, встановлені на кермі, є для тих, хто хоче більше контролювати трансмісію. Довелося звикнути до реакції Ascent, яка була особливо різкою на низьких швидкостях у місті. Тим часом Subaru має комфортну їзду; хоча наш тестовий автомобіль носив 20-дюймові колеса, він добре ізолював нас від вибоїстих доріг і поглинав сильні удари. На жаль, ми помітили багато вітру та шуму дороги під час руху по шосе. У той час як Subaru не має характеру задоволення від водіння, характерного для Mazda CX-9значний трирядний був добре складений під час нормального водіння. Його легке та точне рульове керування реагувало на швидкі маневри та відчувало себе спокійно на високих швидкостях. Педаль гальма на нашому тестовому транспортному засобі була твердою та прогресивною, без люфту чи різкого зворотного зв’язку.
Кожен Subaru Ascent має буксирну здатність 5000 фунтів. Під час нашого довгострокового випробування на 40 000 миль з одним ми перевірили цю здатність, перевозячи різноманітні іграшки, наприклад снігоходи та навіть кемпер Airstream . Під час цих рейсів економія палива Ascent часто падала до однозначних цифр.
Очікується, що Ascent зароблятиме 21 милю на галон у місті та 27 миль на галон на шосе. Ті, хто обирає топові моделі Limited і Touring, втратять 1 милю на галон в обох категоріях. Тим не менш, Ascent має оцінки EPA вище середнього, і це підтверджено в нашому 200-мильному тесті в реальному світі. Топ-оф-лайн Ascent Limited заробив 26 миль на галон на нашому маршруті, відповідаючи його рейтингу EPA шосе. Однак такі конкуренти, як Chevy Traverse та Honda Pilot, виявилися ще ефективнішими, незважаючи на нижчі державні рейтинги.
Інтер’єр Ascent має всі ознаки великого кросовера з підвищеним положенням водія та різними конфігураціями сидінь. У той час як салон вміщує натовп, його простір для пасажирів у третьому ряду поступається більшим і просторішим альтернативам, таким як Volkswagen Atlas.. Шкода, що лише дві найкращі моделі доступні з такими бажаними функціями, як підігрів задніх сидінь, водійське сидіння з пам’яттю, електрорегулювання пасажирського сидіння та шкіряна оббивка.
Ascent може вмістити до восьми людей, але під час нашого тестування він містив лише п’ять ручних сумок за третім рядом. Хоча це було на один менше, ніж ми вміщуємо в Traverse, у Subaru також було менше внутрішнього місця для зберігання, ніж у більшості конкурентів. Тим не менш, він залишається хорошим супутником подорожі з деякими розумними рішеннями для вантажів. До них входять ремені на липучках у вантажному відділенні, щоб утримувати вантажну підлогу, якщо вам потрібно додаткове місце. Наш тестовий автомобіль мав додаткові крісла капітана другого ряду, які використовують кілька важелів для регулювання та складаються майже рівно.
Інформаційно-розважальній системі Subaru не вистачає налаштувань персоналізації та інтуїтивно зрозумілих елементів керування, як у провідних конкурентів. Тим не менш, він має функції, які подобаються споживачам, такі як Apple CarPlay, Android Auto та точка доступу Wi-Fi. Стандартний 11,6-дюймовий сенсорний екран має великі екранні значки, які легко бачити та швидко реагувати на ваші введення. Хоча лише сенсорний екран означає, що є більше можливостей для відволікання уваги водія, розташування екрана та великі значки пом’якшують цю проблему.