Компанія Stellantis прокоментувала нещодавню серію новин про те, що інші виробники електромобілів і постачальники зарядних пристроїв поспішають прийняти зарядне обладнання Tesla NACS для майбутніх починань. Компанія Stellantis, яка володіє такими брендами, як Alfa Romeo, Dodge, RAM, Jeep і Chrysler, оприлюднила заяву для Reuters , вказавши, що вона ще не готова прийняти обладнання для зарядки NACS, уточнивши, що вона оцінює низку варіантів під час розробки свого електромобіля.

Ram 1500 electric car

Шлюзи зламалися наприкінці травня, коли Ford оголосив про співпрацю з Tesla, щоб забезпечити зарядне обладнання NACS для своїх майбутніх електромобілів. Відтоді General Motors і ряд постачальників зарядних пристроїв для електромобілів також приєдналися до ініціативи, щоб забезпечити ширше впровадження NACS. Громадська реакція на ці кроки була в основному позитивною, і багато хто зайшов настільки далеко, що сказав, що не купить електромобіль без порту NACS.




Є також недоброзичливці, які засуджують ширше впровадження NACS, посилаючись на занепокоєння щодо справді відкритих і сертифікованих стандартів, і хоча ці занепокоєння, безумовно, обґрунтовані, також важливо враховувати, що NACS є переважно фізичним стандартом, а не електричним. Адаптери вже доступні для перетворення NACS на CCS і навпаки, хоча багато з них не пропонують швидку зарядку, яка робить мережу Tesla такою привабливою. Tesla, з іншого боку, була б дуже рада, якби більше брендів підштовхнули споживачів до її мережі Supercharger.