Компанія Stellantis прокоментувала нещодавню серію новин про те, що інші виробники електромобілів і постачальники зарядних пристроїв поспішають прийняти зарядне обладнання Tesla NACS для майбутніх починань. Компанія Stellantis, яка володіє такими брендами, як Alfa Romeo, Dodge, RAM, Jeep і Chrysler, оприлюднила заяву для Reuters , вказавши, що вона ще не готова прийняти обладнання для зарядки NACS, уточнивши, що вона оцінює низку варіантів під час розробки свого електромобіля.
Шлюзи зламалися наприкінці травня, коли Ford оголосив про співпрацю з Tesla, щоб забезпечити зарядне обладнання NACS для своїх майбутніх електромобілів. Відтоді General Motors і ряд постачальників зарядних пристроїв для електромобілів також приєдналися до ініціативи, щоб забезпечити ширше впровадження NACS. Громадська реакція на ці кроки була в основному позитивною, і багато хто зайшов настільки далеко, що сказав, що не купить електромобіль без порту NACS.
Є також недоброзичливці, які засуджують ширше впровадження NACS, посилаючись на занепокоєння щодо справді відкритих і сертифікованих стандартів, і хоча ці занепокоєння, безумовно, обґрунтовані, також важливо враховувати, що NACS є переважно фізичним стандартом, а не електричним. Адаптери вже доступні для перетворення NACS на CCS і навпаки, хоча багато з них не пропонують швидку зарядку, яка робить мережу Tesla такою привабливою. Tesla, з іншого боку, була б дуже рада, якби більше брендів підштовхнули споживачів до її мережі Supercharger.