Stellantis оголосив у середу, що інвестує 130 мільйонів євро в колишній складальний завод Opel Eisenach у Німеччині, де зараз виготовляють компактні позашляховики Opel/Vauxhall Grandland, щоб додати виробництво наступної моделі BEV, яка буде побудована на новій платформі STLA Medium. Виробництво заплановано на другу половину 2024 року.

Поточна лінійка Grandland включає силові агрегати ICE і гібридні варіанти, але не BEV.

«Айзенах, наш найкомпактніший завод у Німеччині, продемонстрував сильний порив у покращенні якості», — сказав Арно Дебеф, головний виробничий директор Stellantis.

«Завдяки цьому розподілу нашої нової повністю платформи BEV висококваліфікована робоча сила заводу в Айзенаху продовжить покращувати вартість і якість автомобілів, які вони виробляють».




Завод у Айзенахі, відкритий у вересні 1992 року для виробництва Astra, розташований у центральній німецькій землі Тюрінгія. У 2022 році завод відзначив своє 30-річчя Днем відкритих дверей, присвяченим загальному виробництву 3,7 млн ​​автомобілів.

Інвестиція в Айзенах є частиною стратегічного плану Stellantis Dare Forward 2030. Це включає в себе «значне скорочення викидів» для скорочення CO2 вдвічі до 2030 року, порівняння показників 2021 року та досягнення нульового рівня вуглецю до 2038 року з однозначною відсотковою «компенсацією» викидів, що залишилися.

Основні цілі Dare Forward 2030 також включають 100% продажів легкових автомобілів у Європі та 50% продажів легкових автомобілів і легких вантажівок у США до кінця десятиліття. амбіція подвоїти чистий дохід до 2030 року (порівняно з 2021 роком) і підтримувати двозначну маржу скоригованого операційного доходу протягом десяти років.




Stellantis інвестує 30 мільярдів євро до 2025 року в електрифікацію та програмне забезпечення, щоб запропонувати широкий спектр BEV.