Hyundai Tucson 2023 року вирізняється передовим стилем серед конкурентів компактних позашляховиків, які виглядають більш стримано. Це не означає, що Tucson жертвує практичністю чи доступністю. Він може похвалитися обома. Hyundai застосував загальний підхід до Tucson, пропонуючи широкий вибір комплектацій і силових агрегатів, включно з гібридом і гібридом , що надає йому широку привабливість.
Початковий рівень трансмісії — це 2,5-літровий чотирициліндровий двигун, але гібридні та гібридні моделі використовують 1,6-літровий чотирициліндровий двигун із турбонаддувом, який підтримується електродвигуном — комбінація, яка забезпечує більше бадьорості. Моделі початкового рівня Tucson чудово оснащені, тоді як комплектації вищого класу перетинають межу від основного до преміум-класу, надаючи йому перевагу перед такими конкурентами, як Honda CR-V , Toyota RAV4та Volkswagen Tiguan .
Після повного редизайну для 2022 модельного року Tucson бачить лише деякі зміни в комплектації 2023. Пакет Premium було вилучено з моделі SEL, а його вміст було розповсюджено як стандартні функції для інших рівнів комплектації. Наприклад, панорамний люк тепер є стандартним для комплектації N-Line, а більший 10,3-дюймовий екран інформаційно-розважальної системи можна знайти на всіх комплектаціях XRT і вище. Адаптивний круїз-контроль, виявлення пішоходів і функція допомоги при обмеженні швидкості тепер є стандартними для всіх комплектацій Tucson. Serenity White Pearl замінює Quartz White у палітрі кольорів кузова Tucson.
Випробувавши різні силові агрегати Tucson, ми вважаємо, що гібрид представляє найкраще між продуктивністю, характеристиками та ціною. Ми пропонуємо комплектацію SEL Convenience Hybrid, оскільки вона в стандартній комплектації включає підігрів передніх сидінь, моніторинг сліпих зон, адаптивний круїз-контроль, люк у даху та 10,3-дюймовий цифровий дисплей вимірювальної техніки, серед інших зручностей.
2,5-літровий чотирициліндровий двигун потужністю 187 к. с. буде стандартним і поставлятиметься з восьмиступінчастою автоматичною коробкою передач і переднім або повним приводом. 1,6-літровий чотирициліндровий двигун з турбонаддувом буде оснащувати гібридні та гібридні моделі, що добре для комбінованої потужності 226 к.с. у першій і 261 к.с. у другій; повний привід є стандартним для електрифікованих силових агрегатів і обидва оснащені шестиступінчастою автоматичною коробкою передач. Продуктивність негібридного Tucson у кращому випадку адекватна , тож водії, що ведуть ногу, прагнуть більше потужності. На нашому тестовому треку наш повнопривідний тестовий автомобіль Limited розігнався до 60 миль/год за невражаючі 8,8 секунди, що, тим не менше, є близьким до середнього для цього не надто швидкого класу позашляховиків.
Потужніший гібрид Tucson і гібрид, що підключається від електромережі, є швидшими, але не чекайте прискорення, як у спортивного автомобіля. Toyota RAV4 Prime від них. На нашому випробувальному треку наш завантажений гібридний автомобіль для випробувань Limited розганявся до 60 миль/год за розумні 7,1 секунди. Незважаючи на те, що Tucson не є спортивним автомобілем, його керованість впевнена, його кермо досить чітке, а його їзда приємна. Що найбільше вражає у манери водіння Tucson, це те, наскільки тихим і витонченим він почувається під час руху; саме ці риси надають SUV відчуття розкоші, яке рідко можна знайти в цьому класі.
За даними EPA, гібридна модель, що підключається до електромережі, оснащена акумуляторною батареєю ємністю 13,8 кВт-год, яка, як стверджується, забезпечує до 33 миль проїзду лише на електриці. Бортовий зарядний пристрій потужністю 7,2 кВт дозволяє повністю зарядити батарею приблизно за дві години при підключенні до зарядної станції 2 рівня.
Tucson має простий, але сучасний дизайн приладової панелі з цифровим дисплеєм приладів, кнопковим перемикачем передач і сенсорною панеллю керування системою клімат-контролю та інформаційно-розважальною системою. Флагманський позашляховик Hyundai Palisade і нещодавно оновлені седани бренду Sonata і Elantra стали своєрідним переломним моментом для дизайну інтер’єру компанії, а новий Tucson продовжує цю тенденцію з продуманим інтер’єром, наповненим якісними матеріалами та елементами розкоші. Простір на задніх сидіннях і вантажний відсік Tucson є більшими, ніж у попередньої моделі, що забезпечує більший комфорт і практичність для пасажирів. За заднім рядом гібрида ми вміщуємо дев’ять ручних валіз, а місткість багажу зросла до 22 сумок із складеними спинками сидінь.
Стандартний 8,8-дюймовий сенсорний екран інтегровано в приладову панель з Apple CarPlay і Android Auto; більший 10,3-дюймовий екран із вбудованою навігацією є додатковим, як і такі функції, як супутникове радіо SiriusXM і оновлена стереосистема Bose. Інші високотехнологічні пропозиції включають додаток Hyundai для смартфона з цифровим ключем, який забезпечує функції блокування та розблокування, а також можливість віддаленого запуску.