Toyota Venza конкурує в надконкурентоспроможному класі дворядних позашляховиків середнього розміру, але його гібридний дизайн RAV4 скомпрометує його практичність і просторість порівняно з більшістю інших кросоверів у сегменті. Його стандартна гібридна силова установка — 2,5-літровий чотирициліндровий з трьома електродвигунами — по суті така ж, як у RAV4 Hybrid.
Ця силова система надає Venza стандартний повний привід і економію палива, яка перевершує рейтинги EPA конкурентів із двигуном V-6, таких як Honda Passport і Nissan Murano .. Салон Venza також має більше вражаючих функцій, ніж ці два, включаючи додатковий панорамний люк з електрохромного скла, який може переходити від прозорого до непрозорого одним натисканням кнопки. На жаль, ані привабливий на вигляд листовий метал Venza, ані його дивовижний дах не компенсують його недоліки, серед яких невеликий вантажний відсік, шумний двигун і салон, у якому менше місця для пасажирів, ніж у RAV4, а також у багатьох інших позашляховиках у цей клас.
Venza отримує модель Nightshade на 2023 рік, яка одягає її в більш темний зовнішній вигляд, ніж решта лінійки. Модель Nightshade заснована на XLE середнього класу, але має чорні колеса, чорні передні та задні бампери, чорну решітку радіатора, чорні кришки дзеркал і чорні дверні ручки. Зовнішні кольори обмежені Celestial Black, Wind Chill Pearl або Ruby Red Flare. В іншому випадку модель XLE отримала стандартні світлодіодні протитуманні фари, але решта лінійки Venza залишилася без змін у новому модельному році.
Найкраще в групі — модель XLE, яка стандартно оснащена передніми та задніми датчиками паркування, пасивним безключовим доступом і 19-дюймовими алюмінієвими дисками. Усі моделі Venza стандартно постачаються з повним приводом, тож тим, хто хоче цю функцію, не доведеться витрачати додаткові гроші, щоб мати її.
Venza пропонується виключно як гібрид , оснащений установкою, що складається з 2,5-літрового чотирициліндрового газового двигуна та трьох електродвигунів, які разом розвивають 219 кінських сил. Повний привід є стандартним: один із електродвигунів приводить в дію задні колеса Venza, тоді як бензиновий двигун і два інших двигуни обертають передні колеса.
Під час нашого тест-драйву Venza ми виявили, що розчаровані його динамікою водіння, і він не забезпечив такої плавності, як ми очікували. На нашому тестовому треку його прискорення також було посереднім — 7,6 секунди до 60 миль/год, що на 1,5 секунди відстає від темпу, встановленого Passport.
Виходячи з розмірів, ми очікували, що салон Venza буде трохи просторішим, ніж у менших
Toyota RAV4, але насправді ми знайшли Venza трохи меншими всередині. Тут не тільки місця для пасажирів менше, ніж у RAV4, але й місткість вантажу страждає, хоча більшість покупців вважатимуть його достатнім. Ми розмістили сім валіз ручної поклажі за заднім сидінням і загалом 18 зі складеними задніми сидіннями, проти 10 і 22 для RAV4. Venza є першою
Toyota, яка пропонує опціональний електрохромний панорамний люк, який компанія називає Star Gaze. При натисканні перемикача скляні панелі люка в даху змінюються з прозорих на непрозорі; цю вражаючу функцію (дотепер) ми зустрічали лише на автомобілях класу люкс, таких як Mercedes-Benz SL-класу .
8,0-дюймовий сенсорний екран є стандартним для Venza і гордо стоїть на панелі приладів SUV; більший 12,3-дюймовий дисплей є опціональним для XLE та стандартним для Limited. Незалежно від того, який дисплей вибрано, підключення Apple CarPlay, Android Auto та Amazon Alexa є стандартними, а також супутникове радіо SiriusXM. Оновлення до більшого з двох дисплеїв також розблокує навігацію в приладовій панелі та додає преміальну стереосистему JBL із дев’ятьма динаміками.