M850i використовує версію 4,4-літрового V-8 з подвійним турбонаддувом від BMW. Принаймні спочатку, нова 8-серія буде доступна лише в такому вигляді, який існує в тій сутінковій зоні між BMW звичайного виробництва та повноцінними моделями M. Він розділяє різницю між 456-сильним V-8, який використовується в M550i, і 617-сильною версією в M5 Competition. Доречно, це той самий незграбний, необов’язковий простір, який 25 років тому вперше впровадив найкращий із старих 8s, укріплений 12-циліндровий 850CSi потужністю 372 к.с.
Однак при потужності 523 кінських сил M850i не виглядає компромісом. Як і майже всі сучасні двигуни з турбонаддувом, цей 4,4-літровий V-8 налаштований на низький крутний момент, і є жахливі 553 фунт-фути, доступні лише при 1800 об/хв і зберігаються до 4600 об/хв. І справа не в тому, що на тахометрі не вистачає стуку нижче або вище. Підкріплюючи все це бурчання, є восьмиступінчаста автоматична коробка передач ZF, яку взяли на озброєння майже всі виробники, крім Maytag і Schwinn. BMW встановлює цю коробку у свої автомобілі та кросовери вже протягом десяти років і з часом перетворила її на винятково приємну річ, коли її залишають на самоплив, і досить чуйну, коли її перемикають вручну.
При вазі 4400 фунтів M850i не є легким. Але з повним приводом це купе запускається з непохитною рішучістю носорога, який втікає з реабілітації. Якщо режим водіння встановлено на Sport Plus, у вихлопі лунає вібрато, і навіть до того, як водій натисне на гальмо та акселератор, автомобіль, здається, нетерпляче розгойдується гальмами. Потім ви піднімаєте ліву ногу, і вона відпускається. 245/35R-20 спереду та 275/30R-20 ззаду Bridgestone Potenza S007 вриваються в асфальт, наче вони збираються посіяти озиму пшеницю в утворені борозни, а 8-серія розганяється від нуля до 60 миль на годину лише за 3,3 секунди, а чверть милі мигає за 11,5 секунди зі швидкістю 123 милі на годину. У 2019 році це не суперкар, але це було в 1999 році. І в 2019 році він все ще біса швидкий для GT. Як швидко, виявляється, якBentley Continental GT потужністю 626 к.с., ціною 275 325 доларів США, який ми також нещодавно тестували .
M850i не тільки акуратніший за Continental GT, але його довжина 191,2 дюйма та колісна база 111,1 дюйма означають, що він трохи менший за 650i, який він замінює. Однак це не маленький автомобіль. Насправді його колісна база на 5,4 дюйма довша, ніж у останньої 8-ї серії, а загалом він довший на три дюйми. І його клаустрофобна сучасна оранжерея означає, що під час руху він відчуває кожну частку цих дюймів. Водіям вищого зросту доводиться відкидати спинку сидінь, щоб не дивитися прямо в лобове скло, і ми виявили, що огляду назад бракує. Заднє сидіння – це радше іронічний коментар, ніж місце для справжніх людей. Вживати слово «простір для ніг» там — означає обмовляти ноги. Принаймні, лобове скло величезне і має різкі нахили, як у Camaro 1993 року. Або Pontiac Trans Sport 1990 року.
Однак з точки зору дизайну інтер’єр M850i є найкращим виконанням поточних тем BMW. Прилади побудовані навколо дисплея високої роздільної здатності, обрамленого напівгексагональними графічними елементами. Він має елегантний дизайн, його легко читати та дещо налаштовувати. Є також проекційний дисплей, щоб зберігати важливу інформацію в центрі. З навколишнім освітленням, налаштованим відповідно до відтінків ваших емоцій, і підігрівом сидінь, які регулюються в 20 напрямках, щоб підсмажити ваші булочки до золотистого відтінку, це надзвичайно приємне водіння.
У комфортному режимі M850i м’який і практично безшумний, дводверна 7-серія. Але в Sport і Sport Plus він перетворюється на вражаючий Grand Tourer. Зусилля на кермі зростає, підвіска стає жорсткішою, двигун гарчить. Уся ізоляція, яка змушує цю машину відчувати заціпеніння в міському середовищі, зникає, коли дорога відкривається для розгулу. Стійка M850i насправді з’єднана з кермом, і вона повідомляє про те, що відбувається, з чимось наближаючимся до зарозумілості; здається, криза рульового управління BMW закінчилася. Зануртеся в поворот, і хвіст M850i обернеться завдяки помітній допомозі від рульового керування заднім колесом, а система повного приводу із заднім приводом надає купе майже нейтрального вигляду.
Використовуючи швидке перемикання передач з великою перевагою та приголомшливий крутний момент двигуна, щоб компенсувати будь-які помилки, це велике купе мчить із приголомшливим комфортом. Дійсно, 8-серія настільки ж вправна у тривалих високошвидкісних пересуваннях, як будь-що інше, будь то суперкар із центральним розташуванням двигуна чи інший передньомоторний GT. Ми протестували M850i того самого дня, коли тестували Bentley Continental GT, і було дивовижно, наскільки два великі GT віддзеркалюють продуктивність один одного.
Перевага BMW у вазі 656 фунтів компенсувала його дефіцит у 103 кінських сили. Обидва автомобілі розганялися до 60 миль на годину за однакові 3,3 секунди, пробігли чверть милі за 11,5 секунди зі швидкістю 123 милі на годину та тягнули 0,98 g на ковзанні. Великі відмінності між ними не в комфорті чи продуктивності, а в наявності та ціні. BMW просто не вміє чинити перешкоди, як це робить Bentley. Ціна 118 945 доларів США, як перевірено,
Світ змінився з часів таких автомобілів, як купе BMW E9 1960-х років, перший E24 6-серії 1970-х років і, так, E31 8-серії. Але не у кожної людини є. M850i плює всупереч практично всім поточним ринковим тенденціям, і жменька людей, які купуватимуть його, повинна насолоджуватися ним у тому контексті, де він сяє. Зрештою, фондю — це дуже смачна штука, а бакенбарди та брюки подвійної в’язки неминуче знову увійдуть у моду. Вони все ще варять Michelob. І якщо ви збираєтеся палити сигарети, це можуть бути також Tareytons.