Електротранспорт з таким обмеженим запасом ходу, як Mazda MX-30 2023 року, не зустрічався з тих пір, як у продажу було перше покоління Nissan Leaf , і це обмежує привабливість цього маленького стильного кросовера. Майже всі його конкуренти пропонують 200 або більше миль на одній зарядці, і багато з них випереджають MX-30. Перевагою Mazda є її екологічно чистий інтер’єр, чіткий стиль, схожий на купе, і низька початкова ціна, яка знижує конкурентів, таких як Kia Niro EV і Volkswagen ID.4 приблизно на 5000 доларів. Однак MX-30 продається виключно в Каліфорнії і невеликими тиражами. Тоді як ми могли побачити Mazdaбудучи гідним вибором для водіїв, які рідко виїжджають далеко від дому, важко зрозуміти, як він міг би втриматися на нинішньому полі битви з електромобілями.

Mazda MX-30 2023 photo

Хоча нічого не змінилося для MX-30 EV у 2023 році, ми очікуємо, що Mazda випустить версію з роторним двигуном , щоб розширити діапазон позашляховика. Ми нічого не чули від Mazda про те, чи прибуде ця модель до США чи ні, але ходять чутки, що ми можемо побачити її випуск тут пізніше цього року.




MX-30 пропонується в комплектації Base і Premium Plus. Модель Premium Plus додає багато обладнання, включаючи активний асистент сліпих зон, попередження про поперечний рух спереду, стереосистему Bose із 12 динаміками, кермо з підігрівом, систему зовнішньої камери на 360 градусів тощо.




Повністю електричний MX-30 оснащений одним електродвигуном потужністю 143 к.с., який приводить в рух передні колеса; повний привід відсутній. Однак ми також дізналися , що буде плагін-гібридна версія , яка буде запущена пізніше і буде поєднувати електромотор з роторним бензиновим двигуном, тому, можливо, повний привід все ще на столі. Як показує його низька потужність, прискорення MX-30 не дорівнює потужнішим суперникам, і на нашому тестовому треку йому знадобилося 8,7 секунди, щоб досягти 60 миль/год. Шасі грайливе, а кермо різке , чого ми очікуємо від сучасної Mazda. Завдяки такому нетерпінню керованості цей позашляховик отримав у назві «MX» — префікс, який використовується лише для спортивного автомобіля бренду MX-5 Miata .

Mazda MX-30 2023 electric

Порівняно з іншими електромобілями акумуляторна батарея MX-30 ємністю 30,0 кВт-год невелика. За оцінками EPA, його запас ходу становитиме лише близько 100 миль на одному заряді, що менше ніж вдвічі менше, ніж у Bolt і Kona Electric. Акумулятор можна буде заряджати від стандартної мережі змінного струму, а також від більш сучасних і швидших зарядних пристроїв постійного струму.




EPA стверджує, що MX-30 підходить для 98 MPGe в місті, 85 MPGe на шосе та 92 MPGe разом узятих, але подібні електромобілі, такі як Hyundai Kona Electric і Chevrolet Bolt EV, мають показники 120 і 119 MPGe разом узяті. На нашому тестовому маршруті економії палива на шосе зі швидкістю 75 миль/год MX-30 показав невтішні 76 MPGe.




У кабіні MX-30 використовуються натуральні та стійкі матеріали, такі як пробка та дихаюча тканинна оббивка з перероблених пластикових пляшок. Місця на передніх сидіннях достатньо, щоб розмістити двох дорослих американців, але на задньому сидінні набагато тісніше, як у просторі для голови, так і для ніг. Плаваюча центральна консоль є актуальною; це звільняє місце для зберігання за цифровим екраном, який регулює систему клімат-контролю автомобіля.




Mazda пропонує безліч бажаних функцій у стандартній комплектації MX-30, включаючи передні сидіння з підігрівом, 7,0-дюймовий цифровий дисплей, люк з електроприводом і дзеркало заднього виду з автоматичним затемненням. Багажний простір за задніми сидіннями MX-30 не зовсім щедрий, тому для пробігів Costco може знадобитися скласти задні сидіння.

Mazda MX-30 2023

На додаток до цифрової панелі для клімат-контролю MX-30 і налаштувань автомобіля, додатковий 8,8-дюймовий дисплей виростає з приладової панелі для відображення інформаційно-розважальних функцій, таких як аудіосистема, навігація та камера заднього виду. MX-30 використовує найновіший інформаційно-розважальний інтерфейс Mazda, який був запущений на седані 3 і хетчбеку , і пропонує підключення до Apple CarPlay і Android Auto.