Subaru Crosstrek став хітом у 2013 році . Через шість років після появи другого покоління моделі в Північній Америці її популярність продовжує зростати. За даними Subaru, 154 142 екземпляри хрусткого субкомпактного кросовера знайшли свій дім у 2022 році, це був найкращий рік за всю історію. Це збільшення більш ніж на 27 000 одиниць порівняно з 2021 роком — непогано для старої моделі, яка народилася на основі піднятого концепту Impreza, представленого в 2011 році.
Щоб зберегти продукт і прибуток, Subaru розширила ланцюжок постачання, використовуючи міжнародний підхід. Для нового Crosstrek третього покоління 2024 року Subaru продовжує розробляти базову та преміум-моделі з 2,0-літровими двигунами в Японії, а 2,5-літрові моделі Sport, Limited і майбутні моделі Wilderness збираються в Лафайєтті, Індіана. Це перший раз, коли Crosstrek був побудований у США, хоча Subaru зазначає, що підприємство в Японії продовжує виготовляти 2,5-літрові моделі для закордонних ринків. Стратегія збільшує обсяги виробництва та служить буфером для будь-яких труднощів у ланцюжку постачання або надокучливих соціально-політичних чи економічних проблем, які можуть вплинути на їхній банкомат.
На початку цього року ми їздили на 2,0-літровому Subaru Crosstrek Premium 2024 року в Каліфорнії. Зменшення рівня шуму в салоні, покращена продуктивність CVT і додавання бездротових Apple CarPlay і Android Auto були ознаками прогресу. Щоб відчути, що може принести додатковий півлітр робочого об’єму, ми приєдналися до Subaru у Вудстоку, Нью-Йорк, і зупинилися на Crosstrek Sport.
2,5-літровий чотирициліндровий двигун Crosstrek видає 182 кінські сили і 178 фунт-фут крутного моменту, що на 30 кінських сил і 33 фунт-фут більше порівняно з 2,0-літровим двигуном. Гостроокі Subaristi відзначать додаткові два фунт-фути порівняно з попереднім 2,5-літровим. Більш важливо те, що максимальний крутний момент тепер досягає 3700 об/хв, що на 700 нижче, ніж раніше. Варіант механічної коробки передач зник у 2024 році, але 2,5-літрові автомобілі мають пелюсткові «перемикачі» та ручний режим. Оцінки EPA складають 26 миль на галон у місті та 33 на шосе; Порівняно з 2,0-літровими моделями, більший 2,5-літровий вимагає жертви на 1 милю на галон у кожному вимірюванні. Обидва двигуни досягають 29 миль на галлон у комбінованому русі. Під час нашого шосе зі швидкістю 75 миль на годину, наш 2,5-літровий тестовий автомобіль Crosstrek Limited показав 35 миль на галон, що на 2 милі на галон краще, ніж оцінка EPA.
Якщо ці цифри малюють уявну картину старту з-під світлофора, як WRX, можливо, вам захочеться дістати когнітивну гумку. Так, нижчий пік крутного моменту Crosstrek зменшує час очікування під час нарізки містом у спортивному режимі, але круті пагорби та з’їзди на автостраду вимагають попереднього планування у відділі дросельної заслінки. За 8,1 секунди до 60 за нашим секундоміром 2,5-літровий двигун був на шосту десяту повільніше, ніж тестована нами модель 2021 року. І він також трохи прослизнув на чверті милі з часом 16,3 секунди (проти 16,0 раніше) на швидкості 88 миль/год. Тим не менш, Flat-Four випромінює ту теплу, знайому, готову особистість, яка викликає миролюбну усмішку, а не пустотливу. Так, цей Subaru порівняно повільний, але якимось чином він переконує водія в тому, що його невибагливий характер радше приваблює, ніж дратує.
Оновлене шасі стало на 10 відсотків жорсткішим, але також легшим завдяки меншій кількості секцій і 89 футів структурного клею. Subaru також стверджує, що на 20 відсотків менше вібрації двигуна доходить до салону завдяки різноманітним оновленим кріпленням, підставкам і корпусам компонентів. З іншого боку, покращена ізоляція частково зводить нанівець зменшення ваги. За нашими вагами Crosstrek 2024 року склав 3412 фунтів, що на 61 фунт більше, ніж вихідна версія. Але це компроміс, на який ми раді піти. Незважаючи на те, що наш шумомір виявляє один додатковий децибел шуму (69 децибел проти 68 у моделі 2021 року) на крейсерській швидкості 70 миль/год, загальне зниження шуму шуму робить модель 2024 приємнішим місцем для проведення часу.
Подібно до базової моделі 2.0 і моделі Premium, 2,5-літровий Crosstrek отримав модифіковану версію рульового керування з електронним підсилювачем WRX, а також більші 12,4-дюймові передні гальмівні диски замість 11,6-дюймових попередніх автомобілів. Розмір задніх дисків збільшився до 11,2 дюйма з 10,8 і тепер вентильовані, як і передні. Тим не менш, ми виміряли гальмівний шлях 172 фути зі швидкості 70 миль/год, що на три фути довше, ніж у вихідної моделі. Стоянкове гальмо тепер працює з електроприводом, що напевно розчарує принаймні кількох початківців ралійних водіїв.
Бажаючи довести, що Crosstrek Sport — це щось більше, ніж просто ще один піднятий хетчбек, одягнений у пластик, який його нутрощі не можуть підтримати, Subaru направив нас на сусідній гірськолижний курорт Платтекілл. Зовсім схоже на знімальний майданчик дивовижного лижного фільму 80-х років, за винятком крутого саундтреку та символічного працівника, який працює на лижах, його люб’язний власник дозволив нам прогулятися менш критичними частинами території, тобто не основними лижними трасами.
Перед двома днями дощу ми з підозрою дивилися на 18-дюймові всесезонні шини Falken Ziex ZE001A A/S нашого Crosstrek. Чи можуть дорожній просвіт Crosstrek 8,7 дюйма, стандартна, але переглянута система повного приводу та режим водіння Deep Snow/Mud уберегти нас від того, щоб ми не занурилися по дверні ручки в одну з кількох стратегічно розташованих грязьових ям? Є лише один спосіб дізнатися.
Речі стали брудними, оскільки висота спуску зросла. Знявши наші ноги з педалей і залишивши важку роботу програмному забезпеченню, машина поповзла вниз зі швидкістю приблизно 4 милі на годину, поперемінно збільшуючи та зменшуючи гальмівний тиск із заїканням, час від часу додаючи дросельну заслінку та відводячи крутний момент за потреби з надзвичайною ефективністю. Грязьові ями теж не становили труднощів. Наш Crosstrek керував ними з наполегливою рішучістю завдяки програмному забезпеченню, яке визначало характеристики зчеплення та пробуксовки коліс. Прогрес продовжується повільно та рівномірно, незалежно від будь-яких натискань акселератора. Другий цикл ланцюга на потрійній швидкості дав ті самі результати з посиленням запаху горілих гальм і бруду, що запікається у вихлопі.
Ціни на Crosstrek Sport 2024 починаються від 30 290 доларів. Це початкова точка для 2,5-літрового двигуна, і це на 4000 доларів більше, ніж базовий Crosstrek з 2,0-літровим. Sport також включає в себе бездротовий зарядний пристрій для телефону, всепогодний пакет (підігрів передніх сидінь, лобового скла та зовнішніх дзеркал), а також шкіряне кермо та перемикач. Пакет, який додає водійське сидіння з електроприводом, люк з електроприводом, функцію виявлення сліпих зон і попередження про перехресний рух ззаду, коштує 1920 доларів.
Технічні характеристики 2024 Subaru Crosstrek Limited
Тип автомобіля: передній двигун, повний привід, 5 пасажирів, 4-дверний універсал
ЦІНА
Базова/як перевірено: 32 190 доларів США/35 030 доларів США
Опції: пакет опцій 33 (люк з електроприводом, 11,6-дюймова інформаційно-розважальна система з навігацією та аудіосистема преміум-класу Harman/Kardon), 2445 доларів США; Альпійська зелена фарба, 395 доларів
ДВИГУН
DOHC 16-клапанний плоский-4, алюмінієвий блок і головки, пряме вприскування палива
Робочий об’єм: 152 дюймів 3 , 2498 см 3
Потужність: 182 к.с. при 5800 об./хв.
Крутний момент: 178 фунт-фут при 3700 об./хв.
ТРАНСМІСІЯ
безступінчатий автомат
ШАСІ
Підвіска, передня/задня: стійки/багатоважільна
гальма, передня/задня: 12,4-дюймовий вентильований диск/11,2-дюймовий вентильований диск
Шини: Falken Ziex ZE001A A/S
225/55R-18 98V M+S
РОЗМІРИ
Колісна база: 105,1 дюйма
Довжина: 176,4 дюйма
Ширина: 70,9 дюйма
Висота: 63,0 дюйма
Пасажирський об’єм, передній/правий: 55/44 футів 3
Вантажний об’єм, позаду передній/правий: 55/20 футів 3
Споряджена вага: 3412 фунтів