Масивні чорні шестикутники виходять із центру решітки радіатора, а матовий пластик покриває всі різкі лінії кузова крихітного позашляховика. Усередині п’ятимісний автомобіль легко перетворюється на двомісний, а спинки задніх сидінь відкидаються, щоб отримати більшість популярних пригодницьких речей. Усі ваші каное та намети, які не поміщаються ззаду, можна підняти наверх. Якби він міг говорити, Crosstrek сказав би: «Іди сміливо, не бійся ведмедів і каміння!» Його впевненість чарівна, хоча й амбітна.
У 2024 році Crosstrek зазнав не стільки радикальних змін, скільки невеликих, але необхідних покращень. Вперше він пропонує бездротові Android Auto та Apple CarPlay. Найновіша версія набору допомоги водієві EyeSight має ширше поле огляду, щоб швидше попереджати про велосипедистів або перехресний рух. Респектабельна економія палива (за оцінкою EPA 26-27 миль на галон місто/33-34 шосе/29 разом) залишається, а стартова рекомендована роздрібна ціна в 26 290 доларів США не змінюється. Версія преміум-класу, яку ми їздили, з люком з електроприводом, функцією виявлення сліпих зон і всепогодним пакетом коштувала менше 30 000 доларів, що дуже гарно за такі гроші.
Subaru вдосконалює свій автомобіль, одягнений у міцний позашляховик, відтоді як у 1996 році вперше пофарбувала Impreza у два тони. Crosstrek 2024 року накриває новий листовий метал на жорсткішому шасі та додає трохи набивки на сидіння. , і затихає в кабіні, щоб ви могли краще чути подкаст REI дорогою на роботу. Від механічної коробки передач відмовилися, але в іншому випадку серйозних змін в силовому агрегаті немає, оскільки базова комплектація Crosstrek і Premium поставляються з тим же 2,0-літровим чотирициліндровим двигуном, що й раніше, тоді як Sport і Limited отримують 2,5-літрову версію з додатковим. 30 кінських сил. Під час нашої першої поїздки ми сіли за кермо Crosstrek Premium кольору Offshore Blue Metallic — уявіть темно-сіре озеро під хмарним небом — і відправили нас у одноденну подорож Каліфорнією.
На дорозі Crosstrek закочується в повороти, і йому потрібна секунда, щоб вийти з них. 2,0-літровий двигун ніколи не був зіркою продуктивності, і без зміни потужності та невеликого збільшення ваги навряд чи новий Crosstrek значно покращиться в порівнянні з 9,2 секундами 60 миль/год, які ми зафіксували з моделлю 2018 року .
Однак новий Crosstrek досягне цього з набагато меншою какофонією, ніж раніше. Раніше ми нарікали на гул CVT Crosstrek і виття перевантаженого оппозитного двигуна. Покращення за 2024 рік помітне. Штучні перемикання передач CVT м’якше, як фізично, так і на слух, і хоча двигун все ще використовує всі свої 152 конячки та 145 фунт-фут крутного моменту, щоб досягти швидкості на автостраді, тепер можна вести розмову всередині, поки це відбувається. Дерево Джошуа, як відомо, вітряний — одного разу ми бачили ворона, який висів у повітрі, махаючи крилами без руху вперед, — але жоден вир пустелі не пробрався в кабіну. І розбитий, всипаний гравієм тротуар був більш помітний через лобове скло, ніж через сидіння.
Більш м’яка їзда досягається внаслідок кількох змін. По-перше, самі сидіння. Subaru додав більше зміцнення та підтримки нижній частині сидіння та спинці, в результаті чого крісла стали пухкими та приємними. Під новими сидіннями Crosstrek ви знайдете Subaru Global Platform. У новому шасі використовується більше конструкційного клею та додаткові зварні точки для підвищення безпеки при зіткненні та якості їзди. Зробити структуру автомобіля більш жорсткою означає, що підвіску можна пом’якшити, щоб краще поглинати нерівності. Результат — змішана сумка для Subie. Crosstrek чудово їде по тротуару та пом’якшує вібрацію на бруді, але його легко досягти повного стиснення, підійшовши з ентузіазмом навіть до невеликого підйому чи вибоїни, що призведе до не надихаючого стукоту та скрипу шини у верхній частині колеса.
Це не означає, що це лише асфальт. Дорожній просвіт Crosstrek становить 8,7 дюйма, що більше, ніж у таких конкурентів, як Honda HR-V і Mazda CX-3. Повний привід входить у стандартну комплектацію, а розподіл 50/50, який раніше був базовою передачею потужності автомобіля між передніми та задніми колесами, був "послаблений" електронікою, щоб зробити повороти плавнішими та швидше реагувати на втрату тяги. X-Mode – це легке натискання на центральний сенсорний екран і включає контроль при спуску та утримання під час старту. На низьких швидкостях Crosstrek із задоволенням піднімається на піщані пагорби та перетинає невеликі яри. Crosstrek отримав рульову рейку з електронною підтримкою від WRX, більші гальма та електронний підсилювач гальм, тож керування та гальмування відчуваються краще на будь-якій поверхні.
Інтер’єри Subaru рідко вражають, тяжіючи до приглушених тканин і чорного пластику. Crosstrek доступний для обслуговування, іноді з веселим дизайном пасхального яйця, як-от гірські вершини на дні підстаканників або стилізована річка, що тече по підлозі багажного відділення. Високий селектор передач займає більшу частину центральної консолі, залишаючи місце для додаткової індуктивної зарядної панелі для телефону спереду та відділення розміром з гаманець і ключі позаду. Кишені в дверях щедрі, як і личить автомобілю, який обіцяє місце для 35 чашок пляшок термальної води. Задні сидіння пропонують хороший простір для ніг, хоча похилий дах скорочує простір для голови.
Задній люк широко відкривається, що полегшує завантаження вантажного відсіку. Простір з гумовою підлогою забезпечує 20 кубічних футів з піднятими задніми сидіннями та 55 з опущеними. Це також гарна висота, щоб сидіти, ївши бутерброд і спостерігаючи, як скелелази сміливо сідають на запаморочливі окуні. Навіть якщо ви не в захваті, ваша собака оцінить короткий стрибок угору.
Мати Crosstrek на під’їзді – це все одно, що тримати вудку у вітальні чи гірський велосипед на кухні. Можливо, ви не збираєтеся вибігати з дверей і вирушати в глибинку, але це говорить людям, що ви цього хотіли б. 2,0-літровий Crosstrek 2024 року все ще повільний і здебільшого їздить по дорозі, але це дружній і тепер тихіший спосіб дістатися на роботу, який легко вивезе вас за місто у вихідні. Тримайте в багажнику пару туристичних черевиків, якщо вам потрібно піти глибше в ліс.
2024 Subaru Crosstrek 2,0-літровий
Тип автомобіля: передній двигун, повний привід, 5 пасажирів, 4-дверний універсал
ЦІНА
Базова: $26 290; Преміум, 27 440 доларів
ДВИГУН
DOHC 16-клапанний плоский-4, алюмінієвий блок і головки, пряме впорскування палива
Робочий об’єм: 122 дюймів 3 , 1995 см 3
Потужність: 152 к.с. при 6000 об./хв.
Крутний момент: 145 фунт-фут при 4000 об./хв.
ТРАНСМІСІЯ
безступінчатий автомат
РОЗМІРИ
Колісна база: 105,1 дюйма
Довжина: 176,4 дюйма
Ширина: 70,9 дюйма
Висота: 63,6 дюйма
Пасажирський об’єм, передній/правий: 55–56/44 футів 3
Вантажний об’єм, позаду передній/правий: 55/20 футів 3
споряджена маса ( C/D) Оцінка): 3400 фунтів