«Хочеш прийти сьогодні на вечерю? У нас є два рюкзаки, повні поживних батончиків граноли», — ніхто не сказав. Незважаючи на те, що вони містять достатню кількість соєвого білка, щоб виросло волосся на ваших ногах, ці індивідуально упаковані підсилювачі калорійності – це питання зручності, а не смаку. Згадують нову Subaru Impreza . Їздити не так захоплююче, як BRZ або WRX , але, як Clif Bar, Impreza використовує лише необхідні інгредієнти, а її зручний розмір і доступна ціна значно полегшують підготовку до справжніх життєвих пригод.

Subaru Impreza 2024

Незважаючи на те, що Impreza шостого покоління залишається базовою, вона стала трохи смачнішою завдяки більшим екранам, потужнішому двигуну та ширшому набору стандартних функцій. Однак деякі речі були втрачені. Після перевірки книг Subaru вирішила припинити пропонувати чотиридверний седан і механічну коробку передач на користь того, що купували 73 відсотки клієнтів Impreza: хетчбеки з CVT.

З точки зору дизайну, нова Impreza, здається, справляє враження від Mazda 3 , але ця машина завжди була спрямована на те, щоб їхати, щоб зробити щось круте, а не виглядати круто. Отже, новий дизайн не змінив розміри найменшого повнопривідного автомобіля Subaru: він має таку ж колісну базу, довжину та дорожній просвіт, що й попереднє покоління, але трохи вищий і важчий. Велика функціональна зміна прихована: Subaru інтегрувала пластикову сходинку в пороги задніх дверей, що дуже допомагає, коли ви завантажуєте своє життєве спорядження на дах; і задні дверцята розроблені таким чином, щоб розмістити ваші стегна, поки ви там нагорі і міцно зав’язуєте все.




Оновлена ​​структура кузова на 10 відсотків жорсткіша на кручення, оскільки цього разу інженери Subaru не соромилися структурного клею. Різницю можна було відчути, коли ми прикидалися Коліном Макрейом за кермом асфальтованих поворотів у Пасо-Роблес, Каліфорнія. Додаткова підтримка та звукоізоляція зробили Impreza важчою, але легшою для вух. Навіть на шосе, що простягається між бочками каберне совіньйону у винній країні, на цьому Subaru було приємно тихо їздити.

У той час як частини нової Impreza стали жорсткішими, інші послабилися. Нова рульова рейка з подвійним електричним підсилювачем, подібна до тієї, що використовується в WRX, полегшила зусилля на кермі. Impreza також перейшла на електронний підсилювач гальм, що призвело до легшого зусилля на педалі. Розподіл крутного моменту на основі гальм, який раніше пропонувався лише на дорожчих Impreza, тепер є стандартним для оновленої лінійки з трьома комплектаціями.

Ця лінійка складається з базової Impreza, Sport і нового RS. Останній повернувся як модель найвищої продуктивності. Замість стандартного 2,0-літрового двигуна RS використовує 2,5-літровий чотирицилиндровий двигун потужністю 182 к.с. від Crosstrek і оновлений CVT. За кермом знаходяться пелюсткові перемикачі, а CVT намагається з усіх сил імітувати восьмиступінчастий автомат. RS отримав темно-сірі 18-дюймові колеса, чорну передню решітку, бічні спідниці, дзеркала з підігрівом і адаптивні світлодіодні фари, які заглядають за повороти під час їзди. Моделі Sport і RS пропонують новий ексклюзивний колір Oasis Blue Pearl, який нагадує обмежену серію WRX STI та BRZ 2016 року. HyperBlue . Значки RS із зображенням двох протилежних горизонтальних поршнів у формі оппозитного двигуна розміщені всередині та зовні.




Незважаючи на перевагу більшого двигуна в 30 к.с. і 33 фунт-фут над 2,0-літровим базовим агрегатом, більш потужний двигун не виправдовує ентузіазму оновленого шасі. Коли ви кидаєте RS у шпильки для спуску настільки сильно, що всесезонні шини Yokohama Avid S34P кричать, чудове шасі несе швидкість без збоїв. На жаль, натискання на педаль газу на виході з повороту зустрічається не дуже гостро. Тим не менш, це така необхідна перевага над базовим двигуном, якому в нашому останньому тесті знадобилося 9,0 секунд, щоб досягти 60 миль/год . Ми впевнені, що RS буде швидшим, але більшість автомобілів також.

Нова Impreza отримала більший паливний бак: 16,6 галонів, порівняно з 13,2 у попереднього автомобіля. Однак економія палива незначно знизилася. Порівнюючи базові хетчбеки, EPA оцінює, що нова Impreza отримує 27 миль на галон у місті та 34 милі на галон на шосе, порівняно з 28/36 миль на галон раніше. Нова комплектація RS відстає на 1 милю на галон при 26/33 милях на галон. Незважаючи на це, більший бак дає змогу базовим комплектаціям Impreza та Sport проїхати майже 500 миль на одному баку бензину.

Зміни, які більшість людей помітить, відбуваються в салоні. Більший 7,0-дюймовий екран є стандартним для базових моделей, але перейдіть до Sport або RS і ви отримаєте 11,6-дюймовий сенсорний екран із бездротовими Apple CarPlay і Android Auto. Система інтуїтивно зрозуміла, і завдяки фізичним кнопкам, які розташовані поруч із цифровим дисплеєм, все відбувається одним натисканням кнопки, а не з іноді затримкою програмного забезпечення. RS, який ми їздили, був оснащений пакетом опцій ($2070), який додає аудіосистему Harman/Kardon з 10 динаміками, люк у даху з електроприводом і водійське сидіння з електроприводом регулювання в 10 напрямках.




В останній версії набору допомоги водієві EyeSight від Subaru використовується нова камера з ширшим полем огляду. Під час руху по шосе ми помітили, що система тепер подає звукові сигнали лише тоді, коли це потрібно, а не весь час. Під час проходження за допомогою адаптивного круїз-контролю автомобіль прискорюється до завершення зміни смуги руху, що виглядає ближче до того, як водять люди.

Нею не так цікаво керувати, як Honda Civic , і її салон не такий розкішний, як у шкіряній Mazda 3 , але Impreza є одним із найдоступніших способів отримати повний привід, і це чудовий інструмент для отримати вам місця. Якщо стара Impreza була Clif Bar, то нова — це Clif Bar із шоколадною стружкою — усе ще базовий, але з трохи більше смаку.

Subaru Impreza 2024
Тип автомобіля: передній двигун, повний привід, 5 пасажирів, 4-дверний хетчбек

ЦІНА
Базова: $24 085; Спорт, 26 085 доларів; RS, 28 975 доларів США

ДВИГУНИ
DOHC 16-клапанний 2,0-літровий 4-цилиндровий, 152 к.с., 145 фунт-фут; DOHC 16-клапанний 2,5-літровий 4-цилиндровий, 182 к.с., 178 фунт-фут

ТРАНСМІСІЯ
безступінчатий автомат

РОЗМІРИ
Колісна база: 105,1 дюйма
Довжина: 176,2 дюйма
Ширина: 70,1 дюйма
Висота: 58,3 дюйма
Пасажирський об’єм, передній/правий: 55–56/44 футів 3
вантажний об’єм, позаду передній/правий: 56/20 футів 3
споряджена маса ( C/D) est): 3200–3350 фунтів