Серед грубих на вигляд кросоверів у дилерських центрах Subaru розташований Legacy 2023 року, який легко помітити. Зовсім схожий на звичайний сімейний седан, він, здається, лише віддалено пов’язаний із піднятим позашляховиком-універсалом Outback , хоча вони побудовані на одній платформі та мають багато компонентів. Subaru знає, як створювати захоплюючі автомобілі, наприклад BRZ і кілька поколінь ралійних WRX, але Legacy не є одним із них.

Subaru Legacy 2023 grey

Він ведеться з компетентною відстороненістю, а його базовий чотирициліндровий двигун забезпечує неймовірне прискорення. Чотирициліндровий двигун з турбонаддувом є опціональним, який забезпечує більш активне прискорення, але жодна з моделей Legacy не забезпечує такого ж задоволення від водіння, яке є стандартним для Honda Accord. Ви також не знайдете тут гібридної трансмісії, яка є в Honda, а також у Hyundai Sonata та Toyota Camry . Принаймні Legacy їздить комфортно, він досить просторий і досить добре оснащений, включаючи стандартний повний привід, і це причини для того, щоб розглянути його. Але за такі ж гроші є багато інших автомобілів середнього розміру, які пропонують однакову цінність і більш привабливий досвід для водія.




Сімейний седан Subaru має оновлений вигляд 2023 року: збільшена решітка радіатора, змінений передній бампер і інші фари. Модель Sport середнього класу тепер поставляється з 2,4-літровим чотирициліндровим двигуном із турбонаддувом потужністю 260 к.с. і додатковими зовнішніми прикрасами, зокрема червоною смугою на решітці радіатора та сірими кришками дзеркал. До переліку доступних функцій допомоги водієві було додано автоматичне екстрене рульове керування, а в верхній комплектації Touring XT використовується нова ширококутна камера, яка покращує поле огляду для системи автомобіля EyeSight.




Модель середнього класу Sport пропонує хороший баланс між ціною та функціями. Він не лише оснащений потужнішим чотирициліндровим двигуном із турбонаддувом потужністю 260 к.с., він також додає купу бажаного обладнання. У стандартну комплектацію Sport входить 18-дюймові колеса, люк з електроприводом, світлодіодні протитуманні фари, задній спойлер, система моніторингу сліпих зон, безключовий доступ із кнопковим запуском, дзеркало заднього виду з автоматичним затемненням і компасом, автоматичне екстрене гальмування ззаду та тканинна оббивка з червоною контрастною строчкою.




2,5-літровий горизонтально-оппозітний чотирициліндровий двигун є стандартним і видає 182 кінські сили. Моделі Sport і Touring XT оснащені 2,4-літровим двигуном з турбонаддувом потужністю 260 к.с. Усі моделі Legacy мають повний привід і безступінчату автоматичну коробку передач (CVT). Зараз ми перевірили обидва двигуни та дізналися , яку різницю має турбонаддув. Touring XT вдалося розігнатися до 60 миль на годину всього за 6,1 секунди, тоді як нетурбо Sport вимагав тьмяних 8,0 секунд. Незалежно від того, який двигун знаходиться під капотом, новий Legacy може похвалитися дещо покращеною динамікою керованості порівняно з попереднім поколінням і такою ж сумісною їздою.




Автомобілі без турбонаддуву досягають вищих оцінок економії палива за даними EPA — 27 миль на галон у місті, 35 миль на галон на шосе та 30 миль на галон разом, — але моделі з турбонаддувом не відстають від них: 24 милі на галон у місті, 32 милі на галон на шосе та 27 миль на галон разом . У наших реальних випробуваннях економії пального на шосе на відстані 200 миль обидва силові агрегати показали 34 милі на галон, що на 1 миль на галон менше результату Accord 2.0T. Тим не менш, Subaru і Honda бліднуть у порівнянні з Camry SE з 2,5-літровим двигуном, який показав вражаючі 45 миль на галлон

Subaru Legacy 2023

Хоча вимірювання можуть цього не показати, салон Legacy здається набагато більшим, ніж салон останнього покоління, особливо ззаду. Незважаючи на те, що дизайн Legacy все ще виглядає неохайним, інтер’єр Legacy функціональний із добре підібраними матеріалами. Тканина оббивка є стандартною, але висококласні моделі Limited і Touring мають шкіру. Передні сидіння добре сформовані та зручні, а верхнє оздоблення оснащене ручним розширенням стегна для водійського сидіння, що є нагодою для довгоногих покупців. Багажник має великий розмір і вміщує вісім ручних валіз під час нашого тестування, на одну більше, ніж у Accord, і на дві більше, ніж у Camry.




У базових моделях використовується версія інформаційно-розважальної системи Subaru Starlink з двома 7,0-дюймовими дисплеями. Модель Premium з однією сходинкою має найновіший 11,6-дюймовий вертикально орієнтований дисплей інформаційно-розважальної системи , який виглядає так, ніби його запозичили у Volvo. Інтеграція Apple CarPlay і Android Auto є стандартною. І хоча навігація на приладовій панелі є стандартною лише для моделей Limited і Touring XT, вона є додатковою для всіх, крім базової Legacy. Стереосистема з чотирма динаміками є стандартною, моделі Premium і Sport поставляються з установкою з шести динаміків, а все, що вище, отримує аудіосистему Harman/Kardon з 12 динаміками.