На початку цього року Tesla зробила звичайне кермо безкоштовним варіантом разом із суперечливим ярмом, яке було обов’язковим після редизайну 2021 року.
Іронія полягає в тому, що генеральний директор Tesla Ілон Маск одного разу сказав, що немає шансів на повернення традиційного керма.
Сага про рульове управління Tesla триває. Ще в січні цього року автовиробник прийняв рішення знову запропонувати звичайне кермо для Model S і Model X. Це була безкоштовна опція, яка була доступна разом із колесом у формі хомута, яке було обов’язковим для обидві моделі після редизайну 2021 року . Тепер конфігуратор на веб-сайті Tesla показує обрізане кермо як варіант за 250 доларів.
Рульове ярмо викликало суперечки з самого початку, виникали питання щодо того, чи було воно взагалі законним . Відтоді критики та шанувальники сперечалися про його безпеку, а також про те, наскільки добре він працює під час водіння в реальному світі. Під час випробування автомобілем і водієм Tesla Model S Plaid 2021 року ми вказали, що головний недолік хомута полягає в тому, що компанія не поєднала його з швидшим передаточним числом рульового управління, що часом призводило до незручного тягнення до неправильної сторони, коли починає обертатися.
Звичайно, найіронічнішою частиною всієї галасу є коментарі генерального директора Tesla Ілона Маска ще в липні 2021 року. Коли у Twitter його запитали, чи є шанс, що звичайне кермо знову запропонують як опцію, Маск відповів у твіттері. , "Немає".
Ну, схоже, що повороти заплановані, оскільки не лише звичайне кермо назад, але воно входить у стандартну комплектацію. Крім того, тепер люди, які люблять ярмо, повинні вкласти свої гроші в рот і викласти 250 доларів.