Ferrari F8 Tributo та Spider 2022 року втілюють формулу суперкара. Вони обидва мають вбивчу зовнішність, найпотужніший V-8, який коли-небудь створювала Ferrari , а керованість більше схожа на одягання костюма супергероя, ніж на водіння автомобіля. Незважаючи на те, що італійський автовиробник створив V-8, які звучать краще, ніж 3,9-літровий твін-турбо двигун F8, потужність 710 кінських сил, яку він передає на задні шини, сприяє захоплюючим зльотам і відчуттям, що ви летите низько над землею. Незалежно від того, чи оберуть водії кабріолет Spider чи Tributo з жорстким дахом, епічна потужність, міцне шасі та зчеплення на поворотах, що напружує шию, змусять їх працювати над тим, щоб використати весь потенціал автомобіля. Як і зручні альтернативи, такі як Porsche 911 Turbo та McLaren GT, F8 2022 так само комфортний і вишуканий, що робить його неймовірну продуктивність і родовід суперкара ще більш вражаючим.

Ferrari F8 2022

Ferrari F8 Tributo та Spider поставляються в одній комплектації, яка має достатньо зручностей, щоб зробити будь-який тип кузова бажаним вибором для покупців у цьому сегменті. Ми віддаємо перевагу кабріолету Spider, хоча він коштує дорожче, ніж купе, оскільки він виглядає ще більш екзотично. Як і слід було очікувати від дорогого суперкара, Ferrari пропонує варіанти, які дозволяють налаштувати зовнішній вигляд, включаючи широкий вибір оббивки. Крім того, пропонуються такі оновлення, як титанові вихлопні труби та зовнішні компоненти з вуглецевого волокна, а також ви можете вибрати гальмівні супорти в безлічі різних кольорів.



F8 Tributo і Spider оснащені 3,9-літровим V-8 з подвійним турбонаддувом, який видає 710 кінських сил і крутний момент 568 фунт-фут. Всі моделі мають задній привід, перемикає передачі семиступінчаста автоматична коробка передач. Цей Ferrari досить швидкий, щоб справити незабутнє враження. Ми їздили на цьому купе на іподромі в його рідній Італії та на дорогах нашого узбережжя . Ми також запустили варіант із відкритим верхом , який виявився таким же швидким і цікавим, як і виглядає. Поводження точне та приємне. Двигун Ferrari видає приємну дзвінку ноту, виконуючи свою роботу, а гальма майстерно доводять його до швидкої зупинки.



F8 Tributo і Spider оцінюються в 15 миль на галон у місті та від 18 до 19 миль на галон на шосе. Це трохи кращий пробіг, ніж у конкурентів, таких як Lamborghini Huracán (до 13/18 миль на галон). У нас не було можливості запустити Ferrari на нашому шосе зі швидкістю 75 миль на годину, що є частиною нашого комплексного режиму тестування , тому ми не можемо оцінити його реальні милі на галлон. Щоб дізнатися більше про економію палива F8, відвідайте веб-сайт EPA .

Ferrari F8

F8 Tributo та Spider забезпечують сидіння для двох пасажирів у салоні, який достатньо просторий, щоб забезпечити приємне та комфортне розміщення. Контрастні шви та спортивні елементи дизайну допомагають надати інтер’єру естетику продуктивності, яка збігається з листовим металом автомобіля. Найпомітніший недолік кабіни стосується огляду назад у купе. Огляду позаду заважають жалюзі заднього скла. У багатьох екзотичних автомобілях дуже мало вантажного простору, і F8 не є винятком. Вантажоємність купе становить сім кубічних футів.



Купе і кабріолет F8 оснащені аудіосистемою з шістьма динаміками, а також телефоном Bluetooth і потоковим аудіо. Список стандартних технічних функцій також включає пару РК-моніторів і вбудовану навігаційну систему з функцією голосової активації. У список опцій входить 7,0-дюймовий сенсорний екран. Пропонується інтеграція Apple CarPlay, але Android Auto недоступний.

Колісна база: 104,3 дюйма
Довжина: 181,5 дюйма
Ширина: 77,9 дюйма
Висота: 47,5 дюйма
Об’єм вантажу: 7 футів 3



Споряджена вага ( C/D est): 3550 фунтів
60 миль/год: 2,8 с
100 миль/год: 5,3 с
1/4 милі: 10,2 с
Максимальна швидкість: 211 миль/год

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *