Стиль, розмір, розкішне оснащення та чудова пропозиція важливих функцій безпеки роблять Volvo XC90 величним вибором серед автомобілів у величезному сегменті розкішних позашляховиків середнього розміру . Трирядний XC90, доступний із сидячими місцями до семи пасажирів, є найбільшим позашляховиком Volvo, і він конкурує з такими конкурентами, як Porsche Cayenne , BMW X5 , Genesis GV80 і Mercedes-Benz GLE-класу. XC90 посідає одне з кращих місць у нашому рейтингу частково завдяки елегантному інтер’єру, який насичений шведським дизайном.
Volvo XC90 2023 року отримав нові назви для комплектацій. Те, що раніше було двома комплектаціями — Momentum і Inscription — тепер стало трьома: Core, Plus і Ultimate. Прагнучи перетворити всю свою лінійку на електрифіковану, Volvo відмовилася від своїх двигунів T5 і T6, що працюють лише на газі, замінивши їх чотирициліндровими турбованими силовими агрегатами B5 та B6 з м’яким гібридом. Крім того, Volvo додає три нові металеві кольори екстер’єру, Bright Dusk, Platinum Grey і Silver Dawn, при цьому видаливши шість варіантів фарби, які раніше були необов’язковими. XC90 отримав нові яскраві та темні теми екстер’єру, причому остання замінила будь-які хромовані або блискучі елементи обробки глянцевими чорними деталями.
Новий кліматичний пакет, доступний лише для комплектацій Core, додає підігрів керма, задніх сидінь і систему очищення фар. Новий пакет Lounge, доступний для комплектацій Ultimate, додає масаж спинки переднього сидіння та оздоблення стелі нубуком із замші. Нові опції à la carte включають аудіосистему Harman Kardon, проекційний дисплей, 20-дюймові колеса для Core та 21-дюймові колеса для комплектацій Plus.Двигуни варіюються від рядного чотирициліндрового з турбонаддувом потужністю 247 к.с., що підтримується 48-вольтовою м’якою гібридною системою, до чотирирядного рядного гібрида XC90 Recharge із турбонаддувом із загальною потужністю 455 кінських сил. Усі силові агрегати XC90 оснащені восьмиступінчастою автоматичною коробкою передач і повним приводом. З упередженням у бік розкоші XC90 прагне завоювати покупців вищого класу високоякісними матеріалами інтер’єру та практичною максимальною тяговою здатністю 5000 фунтів.
Volvo забезпечує пристойну кількість конфігурацій, коли справа доходить до створення ідеального XC90, але щоб знайти гарний баланс розкоші, ціни та потужності, ми пропонуємо почати з комплектації Plus, додавши додаткову силову установку B6 потужністю 295 к.с. дотримуючись дешевшої компоновки багатомісних сидінь із сімома пасажирами замість того, щоб платити велику ціну за капітанські крісла другого ряду. Без додаткових витрат оздоблення Plus дозволяє використовувати інтер’єр Maroon Brown зі шкірою та деревним вугіллям зі стильним оздобленням горіхового кольору. Стандартне обладнання XC90 Plus включає 360-градусну камеру, 20-дюймові колеса, шкіряну оббивку та підігрів задніх сидінь.
Щоб підвищити ефективність, Volvo електрифікувала трансмісію XC90. Хоча повністю електричного XC90 ще не існує , навіть базова модель Core отримує допомогу від 48-вольтового електродвигуна, прикріпленого болтами до 2,0-літрового двигуна з турбонаддувом, на 247 кінських сил сумарної потужності. Перехід до трансмісії B6, доступної в комплектаціях Plus і стандартної комплектації Ultimate, збільшує потужність до 295 кінських сил. Гібридний XC90 Recharge T8 потужністю 455 к.с. є не тільки найпотужнішим у групі, але й найефективнішим із рейтингом EPA 66 MPGe.
Повний привід і восьмиступінчаста автоматична коробка передач постачаються з кожним XC90, незалежно від комплектації чи трансмісії. T8 Recharge розігнався до 60 миль/год всього за 4,5 секундина нашому тестовому треку. Як і у багатьох інших транспортних засобів цього високого класу, Volvo помітно нахиляється на поворотах, але його реакція керма точна, а кермо має приємну вагу, що розділяє різницю між легкою й важкою вагою. Наш тестовий автомобіль мав додаткову пневматичну підвіску та забезпечував приємну, ізоляторну їзду, а також добре справлявся з більшістю дорожніх ситуацій. Деякий стукіт шасі над особливо гострими нерівностями видає незначні недоліки дороги, одну з небагатьох нарікань на витончений XC90.
Ті, хто цікавиться тяганням човнів, трейлерів та інших іграшок, повинні знати, що не кожен XC90 здатний витримати максимальну буксирну вагу моделі 5000 фунтів. Хоча кожен XC90 із силовим агрегатом B6 потужністю 295 к.с. і XC90 PHEV може тягнути стільки, базовий силовий агрегат Core B5 потужністю 247 к.с. оцінюється в 4000 фунтів. Ці рейтинги не залежать від того, керуєте ви семи- чи шестимісцевим XC90; це все про powertrain.
Інтер’єр XC90 є справжнім шедевром. Від привабливого дизайну до якості матеріалів, ми б хотіли, щоб таких автомобілів було більше. Дорослі не будуть щасливі в третьому ряду, незважаючи на те, що він пропонує більше місця для ніг, ніж аналогічні суперники, але підлітків, ймовірно, можна переконати, якщо подорож коротка. Широкий квадратний силует XC90 допомагає транспортувати вантаж, але внутрішні відділення не такі каверноподібні, як у деяких конкурентів.
Красива інформаційно-розважальна система з 9,0-дюймовим сенсорним екраном, схожа на планшет, є стандартною для всіх XC90, і її керування переважно інтуїтивно зрозуміле. Кожна модель має можливості Apple CarPlay і Android Auto; мобільна точка доступу Wi-Fi необов’язкова. Систему можна покращити, додавши більше зайвих жорстких кнопок.