Компанія Tesla розпочала рік успішно, зокрема завдяки значному зниженню цін на модельний ряд електромобілів. Згідно з даними Experian за січень 2023 року, виробник електромобілів набрав майже 50 000 нових реєстрацій у Штатах, що є значною перевагою над BMW, що посідає друге місце (близько 31 000 реєстрацій).




Деякі люди заперечать, що Tesla не є виробником розкішних автомобілів, оскільки її автомобілі не такі шикарні, як автомобілі BMW , Mercedes , Lexus та інших. Проте американський виробник електромобілів уже давно вважався брендом класу «люкс» завдяки його ціновій категорії та передовим технологіям. Навіть попри значне зниження цін, електромобілі Tesla все ще продавалися за цінами, порівнянними з розкішними однокласниками.

Tesla зазвичай не починає рік успішно, скоріше, вона зосереджується на збільшенні продажів наприкінці кожного кварталу, з найбільшим поштовхом наприкінці року. Однак, відкривши рік одним із найбільших знижень цін, які будь-коли пропонував бренд, на додачу до наявності нещодавно оновленої федеральної податкової пільги на 7 500 доларів США для електромобілів, створеної для історичних осіб для найвідомішого у світі виробника електромобілів.

Важливо зазначити, що ми не говоримо про продаж електромобілів . Цифри, надані Experian, враховують усі нові автомобілі, зареєстровані за місяць у цілому, незалежно від трансмісії. Якби ми подивилися на продажі електромобілів Tesla порівняно з конкуруючими брендами класу люкс, розбіжність була б набагато більшою. Більше про це за мить...




Виходячи з цифр, продажі Tesla зросли на 34% порівняно з січнем 2022 року. Тим часом продажі BMW зросли лише на 2,5%. Mercedes збільшив продажі за рік на 7,3%, а Lexus впав на 6,6%.

Позашляховик Model Y був найбільш продаваним автомобілем Tesla за цей період, чого й слід було очікувати, оскільки в новому році ціна на нього впала на 13 000 доларів. З приблизно 50 000 нових Tesla, зареєстрованих у січні 2023 року, майже 29 000 були моделями Y, що на 56% більше ніж у минулому році. Кількість реєстрацій Model 3 зросла на 29% до 17 526 одиниць, проданих за той самий період часу.

Дані Experian також показують, що загальний ринок електромобілів зріс на 74% у січні 2023 року до 87 708 реєстрацій. Оскільки майже 50 000 проданих електромобілів було вироблено Tesla, це свідчить про те, що протягом того ж місяця на ринок вийшло майже 39 000 електромобілів інших виробників.

Хоча це надихає, майте на увазі, що кожному виробнику розкішних і масових автомобілів, разом узятих, потрібно було продати менше електромобілів за один місяць, ніж Tesla окремо.