Хоча Tesla Model S Plaid, можливо, і не є бестселером Tesla в світі , вона, безперечно, є найвражаючішою продуктивністю у виробництві. З моменту свого випуску Tesla Model S Plaid неодноразово виправдовувала очікування , змагаючись із найшвидшими автомобілями світу, перемагаючи в кількох змаганнях, щоб виправдати своє місце як найшвидший дорожній автомобіль у виробництві. Мет Вотсон і команда на YouTube ще раз перевірили модель S Plaid.
У той час як Koenigsegg Agera RST оснащений 5,0-літровим твін-турбо бензиновим двигуном V8, Suzuki Hayabusa має порівняно крихітний 1,3-літровий двигун із удвічі меншою кількістю циліндрів, ніж Koenigsegg. Єдині циліндри та літри в Tesla Model S Plaid — це акумуляторні елементи та багажне відділення, відповідно, завдяки подвійному електроприводу потужністю 1020 к.с.
Хоча були деякі неминучі махінації при запуску, Tesla Model S показала себе гідним конкурентом, пробігши кола навколо Koenigsegg у гонці на 1/4 милі, але програвши 380-сильному Hayabusa на волосок — 0,1 с, якщо бути точним. Спостерігаючи за кадрами гонки, цікаво відзначити, що Koenigsegg почав наздоганяти Tesla ближче до кінця пробігу, але це було надто пізно.
Випробування на 1/2 милі старту з обертання було зовсім іншою історією, коли Koenigsegg залишив Model S Plaid у пилу завдяки обмежувачу швидкості Tesla 265 миль/год. У перегонах три учасники стартували пліч-о-пліч зі швидкості 50 миль/год на другій передачі — за винятком Tesla, звичайно — і мчали понад півмилі до фінішу. У цій гонці Hayabusa фінішувала останньою, хоч і незначною мірою, тоді як Model S Plaid все ж ненадовго програла Koenigsegg. Щойно Koenigsegg почав розвиватися, одразу стало очевидно, що він випередить Tesla.
Результати цих випробувань свідчать про те, що найбільша перевага Model S Plaid полягає в її миттєвому прискоренні, тоді як перемикання передач — якими б швидкими вони не були — підводять Koenigsegg і Hayabusa з двигуном ICE. Трохи шкода, що Мет і команда не повторили перегони, тому що у Hayabusa був невдалий старт, який трохи відклав його назад — недолік, який він цілком міг би компенсувати, враховуючи, як Наприкінці була гонка на 1/2 милі.