Улютому кількість зареєстрованих нових легкових автомобілів на 28 європейських ринках, включаючи Великобританію, зросла на 12% порівняно з аналогічним періодом минулого року до 900 000 одиниць.

Феліпе Муньос, глобальний аналітик JATO Dynamics, сказав: «Хоча серйозні структурні проблеми зберігаються, результати за 2023 рік свідчать про те, що споживачі позитивно реагують на більш конкурентні пропозиції на ринку.

«Однак підвищення процентних ставок, яке з’явиться на ринку в найближчі місяці, може ускладнити доступ споживачів до кредитів, що потенційно вплине на рішення про покупку».

У лютому в Італії, Іспанії, Великобританії та Бельгії спостерігалися сильні двозначні темпи зростання. Єдиними країнами, які зазнали спаду, були Швеція, Норвегія, Фінляндія та Кіпр.

Збільшення попиту на чисто електричні автомобілі сприяло загальним позитивним результатам минулого місяця: їх було зареєстровано 118 329, що на 33% більше, ніж у минулому році.

Муньос зазначив: «Норвегія більше не сприяє зростанню BEV в Європі, незважаючи на те, що вона є лідером галузі протягом багатьох років».

Скандинавська країна була лише п’ятим за величиною ринком BEV минулого місяця, затьмаривши значне зростання в Німеччині, Франції, Великобританії та Нідерландах, чотирьох найбільших ринках BEV у лютому.

Прискорене впровадження BEV в регіоні відбулося в результаті конкурентних угод і пропозицій на ринку, а також зниження занепокоєності споживачів щодо запасу батареї та хвилювання щодо зарядки.

Ринкова частка BEV зросла на 25 ринках. Фінляндія лідирувала в рейтингу зі збільшенням майже на 18 пунктів у період з лютого 2022 року по лютий 2023 року. Двозначна частка ринку BEV була зафіксована в 14 країнах: Ірландії, Франції, Бельгії, Люксембурзі, Австрії, Португалії, Норвегії, Швеції, Нідерландах, Данії. , Фінляндії, Великобританії, Німеччини та Швейцарії.




Tesla Model Y знову лідирує

Цю тенденцію зростання для BEV також можна побачити в загальному рейтингу. Tesla Model Y була найбільш продаваним автомобілем у Європі в лютому 2023 року, незважаючи на те, що в лютому зазвичай було менше реєстрацій для Tesla.

Муньос сказав: «Якщо ця тенденція збережеться, то до кінця цього року Model Y може легко забезпечити собі місце в європейському рейтингу 10 найбільш продаваних автомобілів».

Модель Y увійшла до п’ятірки найкращих моделей для Австрії, Данії, Фінляндії, Німеччини, Люксембургу, Нідерландів, Норвегії та Португалії. Це також був 10-й найбільш зареєстрований легковий автомобіль у рейтингу з початку року.

Однак зростання популярності призвело до зменшення обсягів випуску Model 3, який зафіксував падіння на 49% на відміну від реєстрацій у лютому 2022 року.

Незважаючи на нещодавню популярність автомобілів китайського виробництва, результати за походженням збірки показали, що продажі не зросли настільки суттєво в порівнянні з іншими регіонами. У лютому лише 2,7% нових автомобілів, зареєстрованих у Європі, були виготовлені в Китаї, що є мінімальним зниженням порівняно з 2,9% у лютому 2022 року.

Муньос: «Вхід китайських автомобілів у Європу відбувається не так швидко, як багато хто очікував. Зрозуміло, що потрібно ще попрацювати над моделями, виробництвом і маркетинговими планами, перш ніж ці бренди зможуть успішно розширюватися в регіоні».