Уряд США очікує виплати 41 мільярда доларів США у вигляді загальних субсидій компанії Tesla та її партнеру з виробництва акумуляторів Panasonic на період дії податкових пільг відповідно до Закону про зниження інфляції . Їх буде припинено в 2032 році, але до того часу Tesla буде основним бенефіціаром щедрості уряду в США, з великим відривом.

Tesla electric car

Положення IRA надають покупцям до 7500 доларів США податкового кредиту за кожен відповідний електромобіль, придбаний від сьогодні до 2033 року, плюс 45 доларів США/кВт-год для виробника акумуляторної батареї, виготовленої в США. Субсидія на батарею також зменшить 3375 доларів США від вартості виробництва Model Y, що загалом становитиме майже дев’ять тисяч потенційних можливостей зниження ціни за одиницю за кошти платників податків, які Tesla отримає виграш у наступне десятиліття або близько того.




Ознакою того, що державні стимули рухаються в тому напрямку, якого хоче Tesla, є її нещодавня заява про те, що найдешевші версії Model 3 тепер також мають право на повну суму податкового кредиту , хоча IRS досі не відобразила це у своєму списку . Це інтригуюче, оскільки вони живляться від акумуляторів CATL LFP і, отже, мають право лише на половину субсидії, яка надається, якщо транспортний засіб виготовлено в США. Це, по суті, змусило б усі автомобілі Tesla претендувати на державну субсидію в розмірі 7500 доларів, а Tesla виробляє більше електромобілів, ніж будь-хто інший.




Крім того, Tesla будує гігантську фабрику акумуляторів 4680 у Неваді з річною потужністю 100 ГВт-год, коли вона повністю запрацює. Це ще 4,5 мільярда доларів США потенційних субсидій на акумулятори щороку, а Tesla також розширює свої акумуляторні потужності у Фремонті та Техасі, не кажучи вже про те, що з наступного року вона буде виробляти власний літій на новому нафтопереробному заводі на узбережжі Мексиканської затоки .

Усі ці дії можуть зробити Tesla виробником як найдешевших акумуляторів , так і найдешевших електромобілів завдяки державним стимулам у розмірі понад 40 мільярдів доларів США протягом десяти років. Для порівняння, його головні американські автоконкуренти GM або Ford отримають менше половини цієї суми за період. Це навіть не враховуючи те, що Tesla отримає від Байдена, який побудує загальнонаціональну мережу зарядних станцій для електромобілів, де вона також найкраще позиціонується, щоб отримати вигоду від державних податкових кредитів.