Оригінальний Tesla Roadster поставив виробника повністю електричних автомобілів на карту, навіть якщо більшість покупців Model S і Model X цього не пам’ятають. Повернення нової моделі спочатку було заплановано на 2021 рік, але вона ще не вийшла на ринок, що змушує нас вважати, що вона відкладена.




Родстер другого покоління перевершує свого попередника, додавши два маленьких задні сидіння, значно більший запас ходу та набагато вищий рівень продуктивності. Генеральний директор Tesla Ілон Маск похвалився розгоном до 60 миль на годину за 1,9 секунди та максимальною швидкістю 250 миль на годину, коли концепт Roadster був представлений ще в 2017 році. Ми дуже сподіваємося, що ці цифри виявляться точними, коли цей спортивний автомобіль нарешті з’явиться.

Tesla Roadster 2023

Roadster стане новим доповненням до модельного ряду Tesla , коли він зрештою надійде у виробництво, відновивши табличку, яку носила перша модель компанії ще в 2008 році. Tesla спочатку анонсувала спортивний автомобіль як модель 2021 року, але з того часу ми нічого не чули, тому ми очікуємо, що Roadster був відкладений.




Tesla стверджує, що запропонує базовий родстер за 200 000 доларів і обмежену серію Founders Series за 50 000 доларів дорожче. У нас немає подробиць про те, чим вони відрізняються, окрім того, що буде виготовлено лише 1000 моделей серії Founders. Якщо ви колекціонер, можливо, це варте додаткових грошей, інакше заощадьте гроші. Ми оновимо цю історію, додавши більше інформації про стандартні та додаткові функції автомобіля, коли ці деталі стануть доступними.

Tesla Roadster 2023 interior

Коли новий Tesla Roadster був представлений як концепт у листопаді 2017 року , Маск рекламував деякі неймовірні показники продуктивності цього автомобіля, включаючи час розгону до 60 миль на годину за 1,9 секунди, максимальну швидкість понад 250 миль на годину та час чверті милі всього за 8,8 секунди. Це обурливо. Для довідки, якщо цей час 60 миль/год витримає, це означатиме, що Roadster на цілу секунду швидший за свого ключового суперника, бензиновий McLaren 570S . Також під час цієї конференції Маск зазначив, що родстер буде поставлятися зі стандартним повним приводом. Це менш дивно. Основні моделі електромобілів Tesla використовують два електродвигуни — один спереду й один ззаду — для приводу всіх чотирьох коліс, тому має сенс побачити таку ж установку для родстера.




Кажуть, що батарея на 200 кВт-год забезпечує до 620 миль запасу ходу, але, безперечно, це число буде досяжним лише за дуже легкого використання; Ударяючи слід для деяких плоских гарячих раундів розріже цю оцінку значно.

На даний момент Roadster — це лише концепт, і загалом концепції різко змінюються під час розробки серійних моделей. Як показано на малюнку, концепт родстера має знімний скляний дах, який можна помістити в багажник. Він має чотири сидіння, але задні виглядають так, ніби вони не підходять для дорослих, враховуючи різко нахилену лінію даху родстера. Окрім цього, ми очікуємо повторення тут фірмового мінімалістичного дизайну інтер’єру Tesla.

Tesla Roadster

У дизайні концепту великий сенсорний екран простягається від верхньої частини приладової панелі аж до центральної консолі, а під ним розміщено відсік для зберігання речей. Жоден автомобіль у лінійці Tesla не пропонує такі послуги, як сумісність з Apple CarPlay, Android Auto або Amazon Alexa, і ми не очікуємо, що це зміниться з родстером. Насправді, якщо інформаційно-розважальна система в седані Model 3 є хоч якоюсь ознакою того, що ми побачимо в родстері, покупцям не варто очікувати, що в цьому автомобілі знайдеться радіо AM або SiriusXM. Ми вважаємо ймовірним, що Tesla забезпечить вбудовану точку доступу Wi-Fi, інтеграцію Spotify і безліч візуальних розважальних програм, таких як Netflix, Hulu та YouTube, щоб розважати водіїв під час паркування та зарядки.