Згідно з місцевими повідомленнями, цього тижня Tesla зустрілася з урядовцями у Вашингтоні, щоб обговорити потенційний проект у світлі зростаючої економічної та політичної напруженості між США та Китаєм. Люди, близькі до цього питання, сказали, що виробник електромобілів на чолі зі своїм старшим глобальним директором з державної політики Роханом Пателем прагнув роз’яснити правила Закону про зниження інфляції, який набув чинності в США минулого року.
Минулого місяця компанія Ford Motor оголосила про плани побудувати завод у США вартістю 3,5 мільярда доларів США для виробництва нікель-кобальт-марганцевих (NCM) і літій-залізо-фосфатних (LFP) акумуляторів для електромобілів з використанням технології CATL і послуг підтримки.
Угода була структурована таким чином, що вона не порушувала жодних торгових обмежень між двома країнами. Багато законодавців у США виступають проти того, щоб будь-яка китайська компанія отримувала вигоду від субсидій США, що спонукало Форд до заяви, що CATL не отримуватиме жодних державних грошей США.
Tesla, швидше за все, піде подібним шляхом, якщо продовжить реалізацію своїх планів. Стверджувалося, що батареї CATL на основі LFP дешевші у виробництві, ніж батареї на основі нікелю, вироблені багатьма іншими виробниками.