Відповідно до твіту, опублікованого в Twitter-акаунті Tesla Europe, клієнти можуть забронювати зустріч онлайн на офіційному веб-сайті компанії, а потім зателефонувати за номером телефону, коли вони прибудуть у центр. Представник дистанційно розблокує вибраний автомобіль і проведе клієнта через увесь процес, після чого можна розпочати 30-хвилинний тест-драйв – без представника Tesla в автомобілі.
Це дозволяє американському виробнику електромобілів пропонувати тест-драйви з невеликою кількістю персоналу на місці, який має переконатися, що автомобілі заряджені та очищені. Але існує також проблема потенційно неналежної поведінки клієнтів, які можуть пошкодити транспортні засоби, оскільки вони залишаються без нагляду.
Протягом останніх кількох років Tesla поступово впроваджує нову стратегію продажів у Сполучених Штатах, де вона відходить від місць з високою орендною платою, таких як торгові центри та торгові центри, до центрів доставки, розташованих на паркінгах та інших об’єктах з низькою орендною платою. Крім того, компанія переходить від призначення консультантів у місцевих магазинах до призначення віртуальних консультантів із продажу, які не призначені для жодного конкретного місця, але з якими можна зв’язатися віддалено.
Тепер американський автовиробник розширює цю стратегію в Європі, намагаючись збільшити онлайн-продажі та ще більше скоротити експлуатаційні витрати.
У січні Tesla набрала майже 50 000 нових реєстрацій у Сполучених Штатах, що на 19 000 більше, ніж BMW вдалося забезпечити, і більш ніж удвічі досягнуто Mercedes-Benz у сегменті розкішних автомобілів. Однак у Європі інша історія: Tesla продала трохи більше 9000 електромобілів у перший місяць року, тоді як Mercedes-Benz перемістив понад 50 000 автомобілів, а BMW – 45 000 автомобілів.
Тож, можливо, ця нова стратегія допоможе Tesla продавати більше автомобілів на Старому континенті, але лише час покаже, чи буде це виграшна пропозиція.
Як завжди, ми хотіли б знати, що ви думаєте про це, тому перейдіть до розділу коментарів і напишіть.