Через втрату державного фінансування Tesla була змушена зупинити проект, який передбачав запуск чотирьох нових проектів Supercharger по всій Каліфорнії. Дизайн компанії без екрану означає, що її зарядні станції не мають права на мільйонні субсидії Комісії з чистої енергії.
У рамках проекту Tesla додала б 420 кіосків по всій Каліфорнії, створивши найбільший у світі сайт Supercharger із 164 пунктами зарядки. Автовиробник розраховував отримати 1,6 мільйона доларів США державного фінансування на кожен проект, тобто 6,4 мільйона доларів від держави.
На жаль, зараз автовиробник повідомив державним службовцям, що не може прийняти фінансування. У листі, з яким ознайомився Drive Tesla , Дженніфер Коен, керівник політики та розвитку бізнесу компанії, звинуватила в прийнятті цього рішення платіжні вимоги Каліфорнійської комісії з чистої енергії.
«Комісія з чистої енергії Каліфорнії (CEC) була великим провидцем у розширенні інфраструктури зарядки електромобілів (EV) у Каліфорнії», — написав Коен. «На жаль, через надто громіздкі вимоги до платіжної інфраструктури ми не можемо скористатися цією нагородою».
Зокрема, держава вимагає, щоб зарядні пристрої для електромобілів мали «кілька методів продажу». Це має на меті дозволити водіям оплачувати кредитом, дебетом і через мобільні додатки. Проте пункти зарядки Tesla не мають екранів, які б полегшували ініціацію таких платежів.
Імовірно, розробка нового зарядного пристрою з екраном обійдеться дорожче, ніж автовиробник отримає від CEC. Так чи інакше, автовиробник вирішив піти від коштів. Тим часом простота зарядки Tesla була названа однією з її переваг перед іншими мережами, більшість із яких пропонують екрани та зіткнулися зі скаргами на те, що вони надто складні та схильні до збоїв.
Вимоги штату Каліфорнія відрізняються від вимог федерального уряду , а це означає, що, хоча зарядні пристрої інших виробників, як правило, мають екрани, можливість заряджати транспортні засоби, відмінні від Tesla, тут не проблема.
На початку цього року автовиробник почав представляти адаптери для своїх зарядних пристроїв, які дозволяють електромобілям інших автовиробників заряджатися на його зарядних пристроях. Це рішення було прийнято після погрози федерального уряду відмовити автовиробнику в інфраструктурних субсидіях, якщо він не відкриє свою зарядну мережу для інших транспортних засобів.
Наразі незрозуміло, чи нездатність Tesla використати гранти Каліфорнійського ЦВК для чотирьох вищезгаданих проектів означає, що вони були скасовані або просто призупинені. Нові Superchargers повинні були бути розташовані в Бейкері, Вілловсі, Барстоу та Коалінге.