Як повідомляє Reuters , Tesla нещодавно подала заявку на дозвіл регуляторних органів на подальше розширення свого заводу Shanghai Gigafactory, намагаючись різко збільшити обсяги виробництва та збільшити виробничі потужності для пакетних акумуляторів . Завод у Шанхаї вже є найпродуктивнішим підприємством Tesla, більше половини Tesla, проданих у 2022 році, вироблено саме там. Заплановане розширення Tesla передбачає додавання 500 000 одиниць трансмісії на рік, загалом 1,75 мільйона одиниць.
У тому ж нормативному повідомленні Tesla також подала заявку на дозвіл на виробництво пакетних елементів із річною виробничою потужністю 20 000 ампер-годин. Незрозуміло, чи Tesla переходить на пакетні клітини оптом, чи компанія просто проводить експеримент, але пакетні клітини дійсно пропонують деякі переваги ваги та упаковки в порівнянні з циліндричними елементами, якими відома Tesla.
Це збільшення та перехід до виробництва пакетних елементів відбулося після того, як Tesla уклала угоду з BYD про постачання акумуляторів LFP на завод Tesla Giga Berlin для виробництва нової Model 3 SKU. Особливо цікаво, щоб Tesla навіть розглядала мішечні клітини, оскільки генеральний директор Ілон Маск нещодавно заявив , що мішечні клітини просто занадто небезпечні для використання в електромобілів.
Можливо, завдяки прогресу безпеки, досягнутому в сфері LFP, варто звернути увагу на сумки, або, що більш імовірно, Tesla шукає способи зберегти конкурентну перевагу зараз, коли такі конкуренти, як BYD, Chevrolet і Hyundai , починають зазіхати на її територію в серйозний шлях.