Враховуючи траєкторію BMW, цілком логічно, що останній флагман бренду – тритонний бегемот з екраном кінотеатру та режимом водіння без рук. Але ми не будемо ламати руки над цим диваном, тому що 7-серія не претендує на те, щоб бути спортивним седаном. Крім того, якщо ви хочете спортивний BMW, ви все одно можете придбати M2 . 7-серія — це баварський винищувач Mercedes S-класу, і йому часто було важко знайти опору проти свого суперника, який визначив термін «флагманський седан». Чи може акумуляторна тяга дати можливість змінити ситуацію?

BMW i7 xDrive60 2023 року

Різні підходи двох автовиробників до електромобілів уже змінили традиційні ролі. Mercedes, як правило, тверезий і консервативний, перетворився на наукову фантастику зі своїми автономними електричними моделями EQ у формі краплі. Тим часом BMW після виходу з експлуатації i3 та i8 з інтенсивним використанням вуглецевого волокна, схоже, відходить від стратегії створення для електромобілів спеціальних платформ. Таким чином, i7 з живленням від акумулятора має спільний корпус, основи та платформу з 7-серією останнього покоління, що працює на газу.




У той час як хетчбек Mercedes EQS , схожий на космічний корабель, ніколи не перестає нагадувати вам, що ви їдете на електроніці, звичайна форма седана i7 з трьома коробками нешкідливо знайома. Це не означає, що непомітний. Тупий передній кінець містить достатньо суперечливих елементів стилю, щоб надати вигляду старої 7-ї серії, розробленої Bangle.консервативний. Дивні розділені фари та масивна решітка радіатора в поєднанні з профілем із плитами та тонкими задніми ліхтарями створюють не дуже цілісний вигляд. Тим не менш, наш тестовий автомобіль привернув багато поглядів, особливо з його опціональною матово-сірою фарбою за 5000 доларів США, і ви не можете заперечити наявність Rolls-Royce-калібру i7.

BMW i7 xDrive60 2023 року

Він також має розмір Rolls. Ця 7-серія значно більша, ніж раніше, із загальною довжиною 212,2 дюйма, що на кілька дюймів перевищує як S-клас, так і EQS. Цікавий факт: новий 7 має таку ж висоту, як позашляховик BMW X1 першого покоління. Акумуляторна батарея ємністю 101,7 кВт-год під підлогою забезпечує значну частину неймовірної ваги i7 у 6067 фунтів. Незабаром з’явиться M70 потужністю 650 к.с., але на даний момент єдиною моделлю є xDrive60, у якій передній двигун потужністю 255 к.с. і задній двигун потужністю 308 к.с. об’єднують максимальну потужність 536 кінських сил.




Для такого автомобіля електрична силова установка має великий сенс, оскільки вона надзвичайно плавна та надзвичайно тиха. i7 особливо важливий, забезпечуючи сильний, плавний поштовх, розганяючи седан до 60 миль/год за 4,1 секунди. Ми виміряли схожий на гробницю 60 децибел при швидкості круїзу 70 миль/год. Еквівалент Mercedes, 516-сильний EQS580, був швидшим, розганяючись до 60 миль на годину за 3,7 секунди, безсумнівно, завдяки перевагі ваги в 261 фунт.

BMW i7 xDrive60 2023 interior

І все ж, i7 добре приховує свою вагу, посилюючи наші підозри, що BMW перепризначила своїх найкращих інженерів шасі для роботи над електромобілями. Спокійний і незворушний, i7 пливе, не пливе. Він вселяє впевненість, коли спрямований прямо вперед, але кермо не відчуває, коли ви змінюєте напрямок. Керування колесами вражає, рухи кузова добре амортизовані, а якість їзди бездоганна. На літніх шинах Pirelli P Zero PZ4 і додаткових 21-дюймових колесах i7 також перевершив EQS на нашій трасі значною перевагою, з сильним результатом ковзання 0,93 г і коротким (для трьох тонн) гальмівним шляхом 70 миль/год. 159 футів.




Але на вулиці ми мало користувалися педаллю гальма, замість цього вирішили перевести передачу в положення B, яке дозволяє їздити однією педаллю. Рівень регенерації в D також можна налаштувати, і є численні режими водіння, які регулюють пневматичні пружини, адаптивні амортизатори та реакцію акселератора. Деякі режими навіть автоматично активують масаж сидінь, відкривають або закривають шторку люка, а також змінюють внутрішні дисплеї та навколишнє освітлення.




BMW хоче, щоб кабіна i7 забезпечувала відчуття занурення, і це надто успішно. У режимі Theatre розгортається 31,3-дюймовий екран для заднього сидіння та піднімаються штори заднього вікна, щоб створити кокон для перегляду Netflix. На жаль для водія, екран повністю закриває дзеркало заднього виду, і немає дзеркала цифрової камери, щоб допомогти вам побачити, що позаду вас. Пакет «Rear Executive Lounge Seating» за 7250 доларів США включає заднє сидіння з боку пасажира, що відкидається, із функцією тахти, яка штовхає сидіння перед ним до кінця вперед, щоб служити підставкою для ніг. На центральному дисплеї з’являється попередження, яке спонукає водія переконатися, що сидіння не закриває огляд дзеркала бокового виду, але не відразу зрозуміло, що робити, щоб виправити ситуацію.

Звичайно, є багато камер і датчиків, які ви можете побачити, і i7 здатний їздити по шосе без рук за певних обставин. Система працює добре, хоча машина час від часу блукає по смузі.




Але ви не будете використовувати hands-free на протязі занадто багато миль за раз. Ми виміряли реальний діапазон швидкості 75 миль/год у 260 миль проти оцінки EPA у 308 миль. Це значно менше результату EQS на пробігу 350 миль у тому ж тесті; кредит Benz ультраслизький 0,20 коефіцієнт опору і більший акумулятор. Але з електромобілями часто трапляються компроміси, і встановлення літніх шин BMW показує, що готове витримувати динаміку, яку забезпечує більш агресивна гума.




Ціна i7 амбітна, починаючи з 120 295 доларів. Вступ до EQS значно менший: базовий EQS450+ із заднім приводом потужністю 329 к.с. коштує 105 550 доларів США, тоді як більш порівнянний EQS580 починається від 127 100 доларів США. Наш тестовий автомобіль i7 із щедрою комплектацією коштував 156 595 доларів США — це добре на території AMG EQS — і здавалося, що він вартий кожного пенні. У тому, що можна було б сприйняти як визнання його меншого престижу, 7-серія з газовим двигуном все ще дешевша, ніж S-клас, але погляд на електричний матч показує, що ситуація змінилася.

Технічні характеристики 2023 BMW i7 xDrive60




Тип автомобіля: передній і задній двигуни, повний привід, 5 пасажирів, 4-дверний седан

ЦІНА
Базова/як перевірено: 120 295 доларів США/156 595 доларів США
Опції: Пакет задніх сидінь Executive Lounge, 7250 доларів США; Представницький пакет, $6550; BMW Individual Composition, $5450; Фарба Frozen Deep Grey, $5000; Bowers & Wilkins Diamond Surround Sound, $4800; Driving Assistance Professional пакет, $2100; 21-дюймові диски з літньою резиною, 1300 $; багатошарове скло, що відбиває сонце, $1300; Пакет M Sport Professional, $950; пакет асистента паркування, 900 доларів; Розкішний пакет задніх сидінь, 600 доларів США; внутрішня камера, 100 дол

СИЛОВИЙ ТРАНСМІСІЙ
Передній двигун: синхронний змінний струм із збудженням струму, 255 к.с., 269 фунт-фут
Задній двигун: синхронний змінний струм із збудженням струму, 308 к.с., 280 фунт-фут
Комбінована потужність: 536 к.с.
Комбінований крутний момент: 549 фунт-фут
Акумулятор: рідинний охолоджений літій-іонний, 101,7 кВт
/год. Бортовий зарядний пристрій: 11,0 кВт
Пікова швидкість швидкої зарядки постійного струму: 195 кВт
Коробки передач: прямий привід




ШАСІ
Підвіска, передня/задня: важелі керування/багатоважільна
гальма, передня/задня: 15,6-дюймовий вентильований диск/14,6-дюймовий вентильований диск
Шини: Pirelli P Zero PZ4
F: 255/40R-21 102Y
R: 285/35R-21 105Y

РОЗМІРИ
Колісна база: 126,6 дюйма
Довжина: 212,2 дюйма
Ширина: 76,8 дюйма
Висота: 60,8 дюйма
Пасажирський об’єм, переднє/задне положення: 58/54 футів 3
Об’єм багажника: 18 футів 3
Споряджена вага: 6067 фунтів