Закамуфльований прототип маленького позашляховика, пофарбований у червоний колір, був спійманий наші фотографи-шпигуни під час зимових тестів у лютому, тоді як пофарбована в білий колір модель з’явилася в Німеччині в березні. Обидва були оснащені трансмісією з нульовим рівнем викидів, але є ймовірність, що Fiat додасть до асортименту опцію з м’яким гібридом з приводом ДВС.

fiat-600 2024

Очікується, що Fiat 600 виглядатиме як більш масивна і трохи довша версія 500 з більш практичним п’ятидверним кузовом, просторішим салоном і вищим розташуванням сидінь. Спереду дизайнери Fiat перестрахувалися, встановивши розділені круглі світлодіодні фари та тонку решітку над великим центральним бампером. Останній має таку саму структуру, як і в 500, і містить датчики для ADAS. Профіль нагадує Fiat 500X, але виглядає більш компактним. Те саме стосується задньої частини, яка має звичайні ретро-стилі задні ліхтарі з чіткими секціями та С-подібною світлодіодною графікою.




Ми також змогли зазирнути всередину салону, де знаходиться знайомий 10,25-дюймовий окремий сенсорний екран інформаційно-розважальної системи та цифрова панель приладів округлої форми, як у електричному 500. Очікувано, решта приладової панелі закрита, як і значок на кермо.

Вважається, що Fiat 600 позиціонується в нижчому спектрі сегмента малих позашляховиків, дозволяючи наступнику Fiat 500X, за чутками, збільшитися в розмірах і конкурувати з компактними позашляховиками. Модель суперміні-розміру, ймовірно, матиме такий же слід, як і Jeep Avenger завдовжки 4084 мм (160,8 дюйма), і ідентичну колісну базу 2560 мм (100,8 дюйма). Ще одним близьким родичем стане майбутній Alfa Romeo Brenero. Вищезгадане тріо поділяє архітектуру CMP / eCMP із контейнера запчастин Stellantis з багатьма іншими моделями, включаючи Opel/Vauxhall Mokka, DS 3 Crossback, Peugeot 2008 і майбутній Citroen C3 Aircross .




Очікується, що повністю електрична модель буде оснащена єдиним переднім електродвигуном потужністю 154 к.с. (115 кВт / 156 к.с.) і 260 Нм (191,8 фунт-фут) крутного моменту, як і в інших пропозиціях Stellantis. Енергія, ймовірно, накопичуватиметься в акумуляторній батареї ємністю 54 кВт/год, яка забезпечує 400 км (249 миль) комбінованого запасу ходу за WLTP у Jeep Avenger.

Наші джерела припускають, що Fiat також може запропонувати варіант 600 з двигуном ДВС, натякаючи на широко поширений трициліндровий бензиновий двигун 1.2 Puretech з турбонаддувом. У двоюрідному браті Jeep останній доступний лише в Італії та Іспанії, що робить його пропозицією лише для електромобілів в інших країнах Європи. Ми не знаємо, чи буде Stellantis дотримуватися подібної стратегії з Fiat 600, віддаючи перевагу варіанту з нульовими викидами на більшості ринків. Іншим вірогідним сценарієм може бути нещодавно анонсований 1,2-літровий м’який гібридний двигун Puretech 48V, який більше відповідатиме стратегії електрифікації Fiat у Європі та матиме нижчу ціну порівняно з чисто електричною версією.




Fiat 600 буде вироблятися на заводі в Тихи в Польщі, поруч з Jeep Avenger. За чутками, офіційний дебют відбудеться наприкінці 2023 року, що звучить правдоподібно, судячи з огляду на стан і камуфляж зображених прототипів. Fiat привезе електричний 500 до Північної Америки, починаючи з 2024 року, але немає подробиць про те, чи може електричний 600 також приєднатися до асортименту в майбутньому.