Нові правила були введені за кілька днів до того, як цього тижня генеральний директор TikTok має дати свідчення перед Конгресом . Шоу Чу збирається виступити перед Комітетом з енергетики та торгівлі Палати представників у четвер, щоб розповісти про конфіденційність і дані TikTok.

Чу сказав у відео TikTok у вівторок, що слухання «настає в ключовий момент» для компанії.

«Деякі політики почали говорити про заборону TikTok, — сказав Чу в TikTok, — і це може забрати TikTok у всіх 150 мільйонів із вас». Чью сказав, що планує розповісти комітету Палати представників «все, що ми робимо, щоб захистити американців, які використовують додаток».




Центральне місце в оновленнях, які TikTok представив у вівторок, є проблема розміщення глибоких фейків , які використовують штучний інтелект для маніпулювання відео та аудіо, щоб створити враження, що хтось говорить або робить щось, чого не є. Нові правила TikTok тепер вимагають, щоб синтетичні або оброблені медіа, що зображують реалістичні сцени, мали бути чітко позначені як підроблені.

Оновлені правила також забороняють дипфейки приватних осіб і молодих людей, тоді як синтетичні медіа, що містять публічних діячів, як і раніше будуть дозволені з певними обмеженнями: зловживання, політична дезінформація та комерційна реклама будуть заборонені.

Нові правила, які набудуть чинності 21 квітня, також включають оновлення процедур модерації, включаючи видалення вмісту, який порушує правила служби, і обмеження перегляду вмісту для дорослих особами віком від 18 років.




«Ці принципи керують нашими рішеннями щодо того, як ми модеруємо вміст, щоб ми могли прагнути бути справедливими у своїх діях, захищати людську гідність і встановлювати баланс між свободою вираження думок і запобіганням шкоди», — Джулі де Байєнкур, глобальний керівник продукту TikTok. політики, йдеться в заяві , в якій описуються зміни.

TikTok, популярний додаток для коротких відео, що належить китайській технологічній компанії ByteDance, протягом кількох місяців перебував під зростаючим тиском з боку офіційних осіб США, які все частіше висловлювали занепокоєння, що дані користувачів у США можуть бути передані уряду Китаю. Головне занепокоєння серед чиновників полягає в тому, що уряд Китаю може диктувати, який контент показувати чи ні показувати на платформі, намагаючись вплинути на громадську думку в США.

TikTok неодноразово заявляв, що не ділиться даними з урядом Китаю, але зауважень компанії було недостатньо, щоб заспокоїти офіційних осіб США. Раніше в цьому місяці адміністрація Байдена вимагала від ByteDance продати свою частку в додатку або зіткнутися з можливою забороною в США .