Він буде розташований над бензиновим XC90 , коли він надійде в продаж як модель 2024 року. Його стиль запозичив елементи з шоу-кара Concept Recharge 2021 року та виглядає витонченішим, ніж XC90, не відмовляючись від типових елементів стилю Volvo, таких як світлодіодні фари «Молот Тора» та вертикально орієнтовані задні ліхтарі.
Електрична трансмісія потужністю 496 к.с. буде стандартною і, судячи з менш потужних і менших позашляховиків C40 Recharge і XC40 Recharge., це налаштування має забезпечити велику потужність для швидкого прискорення. Кажуть, що велика батарея забезпечує EX90 запас ходу приблизно 300 миль на одній зарядці, і його можна заряджати за допомогою підключення для швидкої зарядки постійного струму. У Volvo заявили, що EX90 також продемонструє технологію допомоги водієві наступного покоління бренду, включаючи нову систему моніторингу водія, яка може діяти, щоб допомогти водієві, якщо він виявить біду або відволікання.
EX90 — це абсолютно нова табличка для Volvo, яка стане топ-моделлю бренду, коли надійде в продаж на початку 2024 року.
Ціни та рівні комплектації офіційно не оголошено, але ми очікуємо, що електричний EX90 матиме надбавку за ціну до позашляховика XC90 з бензиновим двигуном. Volvo також нещодавно переставила свої пропозиції на рівні комплектації; ми думаємо, що EX90 буде дотримуватися нового протоколу, який передбачає базову комплектацію Core, варіант Plus середнього класу та завантажену модель Ultimate.
Усі EX90 будуть оснащені двомоторним повнопривідним силовим агрегатом, але початкова модель Twin Motor видає 402 кінські сили, а варіант Twin Motor Performance – 496 кінських сил. Архітектура силової установки є новою і, ймовірно, використовується як у нещодавно дебютованого Polestar 3 , який можна отримати з версією системи з ще більшою потужністю 517 к.с. Прискорення повинно бути швидким, навіть якщо EX90, ймовірно, перехилить чашу терезів через більшу споряджену вагу, ніж його бензиновий аналог XC90. Volvo каже, що модель Twin Motor повинна розганятися до 60 миль/год за 5,7 секунди, а Twin Motor Performance — за 4,7 секунди.
На борту є акумуляторна батарея ємністю 111 кВт-год, яка, за словами Volvo, повинна забезпечувати приблизно 300 миль на одній зарядці. Можливість швидкої зарядки постійного струму є стандартною, і, як кажуть, потрібно всього 30 хвилин, щоб зарядити акумулятор від 10 до 80 відсотків. Архітектура EV, яка використовується в EX90, також забезпечує двонаправлену зарядку, що означає, що ви можете підключити його до будинку, щоб живити електроприлади під час відключення електроенергії, або використовувати його для зарядки іншого Volvo EV, якщо це необхідно.
EPA ще не оприлюднило оцінки економії палива для EX90, але ми очікуємо, що він буде конкурентоспроможним з іншими розкішними електричними SUV, такими як BMW iX і Rivian R1S . Коли ми матимемо можливість, ми візьмемо EX90 на наш тестовий маршрут економії палива на шосе зі швидкістю 75 миль/год і оновимо цю історію з його результатами.
Мінімалістичний дизайн інтер’єру містить більшість елементів керування EX90 на великому сенсорному екрані інформаційно-розважальної системи. Вигляд чистий і класично скандинавський, але він може набриднути водіям, які віддають перевагу фізичним кнопкам і перемикачам на панелі приладів. Інтер’єр виглядає відкритим і просторим завдяки великому скляному даху, а завдяки стандартному третьому ряду сидінь є місце для семи водіїв. Шкіряна оббивка була виключена зі списку опцій в інтересах екологічності, але використані натомість матеріали виглядають висококласними, особливо доступна вовняна тканина, яка змішана з пластиком, отриманим із перероблених пляшок.
EX90 оснащений великим 14,5-дюймовим інформаційно-розважальним дисплеєм у портретному стилі, на якому працює останній інформаційно-розважальний інтерфейс компанії Google. Він оснащений вбудованою навігацією на базі Google Maps і має доступ до зовнішніх програм через магазин Google Play. Бездротовий зв’язок Apple Carplay і стільниковий зв’язок 5G є стандартними. Стереосистема Bowers & Wilkins доступна як опція з технологією Dolby Atmos і 25 динаміками, включаючи ті, що вбудовані в підголівники EX90.