Компанія Toshiba оголосила про розробку нової мікросхеми драйвера/приймача зв’язку периферійного інтерфейсу розширення автомобільного годинника (CXPI) для застосування в системах кузова автомобіля. Типове застосування включатиме кермові перемикачі, перемикачі панелі приладів, вимикачі світла, дверні замки, зовнішні дзеркала тощо.
Завдяки своїй складності застосування систем автомобільних кузовів тепер потребує високошвидкісної роботи, що працює значно швидше, ніж попередня технологія LIN (локальна мережа з’єднання).
У ньому сказано, що пристрої, засновані на стандарті CXPI – ISO 20794-4 – забезпечують мультиплексний зв’язок 20 кбіт/с для мережевих інтерфейсів у системі кузова автомобіля, а також для зонних ECU. За словами Toshiba, це дозволяє зменшити кількість проводів у джгутах транспортних засобів, заощаджуючи кошти, простір і вагу.
Нова розробка підтримуватиме інтерфейс фізичного рівня для автомобільних протоколів зв’язку, які відповідають стандарту CXPI. Застосовувано до систем на основі акумуляторів, нова конструкція матиме вбудований сплячий режим, який зменшує споживання струму (IBAT_SLP) до типового значення лише 5 мкА в режимі очікування. Буде запропоновано ряд функцій виявлення несправностей, включаючи виявлення перегріву та низької напруги.
Діапазон робочих температур становитиме від -40ºC до 125ºC, щоб забезпечити придатність для важких автомобільних умов. Крім того, конструкція проходить тестування на відповідність AEC-Q100 (клас 1), щоб продемонструвати придатність для вимогливих застосувань у кузовах автомобілів. Для використання в автомобільних додатках з обмеженим простором продукт буде розміщено в упаковці P-SOP8-0405-1.27-002 із розмірами лише 6,0 мм x 4,9 мм.
Зразки нового пристрою, відомого як «TB9032FNG», будуть доступні через представників Toshiba для оцінки. Масове виробництво очікується на початку 2024 року.