За даними енергетичної компанії, постраждали близько 1200 АЗС у Німеччині та 400 у Нідерландах.
Основною причиною рішення є запланований кінець двигунів внутрішнього згоряння в ЄС з 2035 року . У країнах, де компанія не є лідером ринку, вони хочуть «концентруватися на розробці нової мобільності з електричними та водневими приводами», пояснили в TotalEnergies. Це включало зарядні станції за межами автозаправних станцій і продаж водню.
"Плани ЄС змусили TotalEnergies прийняти рішення щодо своїх мереж АЗС у Європі, які спостерігають падіння доходів через падіння продажів палива", - заявили в компанії. «Однією з причин цього є те, що електромобілі частіше заряджатимуть вдома чи на роботі, а не на зарядній станції».
TotalEnergies хоче створити спільне підприємство з Couche-Tard у Бельгії та Люксембурзі.Близько 600 АЗС компанії в обох країнах продовжуватимуть пропонувати викопне паливо протягом наступних п’яти років і матимуть логотип TotalEnergies. Французи очікують, що в найближчі роки автозаправні станції, як правило, перетворюватимуться на зони обслуговування та місця проживання з магазинами, ресторанами та послугами. Продаж пального явно відійде на другий план.
З 2015 року TotalEnergies відмовилася від АЗС в Італії, Швейцарії та Великобританії. Продаж АЗС є частиною стратегії «перетворення на мультиенергетичну компанію та досягнення вуглецевої нейтральності до 2050 року», йдеться в заяві компанії. Це не включає непрямі викиди, такі як ті, що спричинені спалюванням палива.