Toyoda Gosei випустила великий бак для водню під високим тиском, призначений для використання з вантажними вантажівками.

Очікується, що потреба в цих великих баках зростатиме для використання у вантажівках на паливних елементах, які працюють на водні. Нові баки використовуються в масових легких електричних вантажівках на паливних елементах, які виводить на ринок Commercial Japan Partnership Technologies Corporation (CJPT) за підтримки Toyota Motor Corporation, Isuzu Motors Limited та інших.

4matic toyota news

Ці нещодавно розроблені великі баки можна заповнити приблизно у вісім разів більшою кількістю водню, ніж баки пасажирських паливних елементів, які Toyoda Gosei виробляє для Toyota Mirai (модель другого покоління), які встановлюються в задній частині автомобіля. Розробляючи більші баки, Toyoda Gosei застосував технологію високоефективного зберігання водню, яку компанія та Toyota Motor удосконалили в баках для Mirai.




Вантажівки подорожують на великі відстані та здійснюють багаторазові доставки щодня, тому їм потрібен великий запас ходу та швидка дозаправка. Вантажівки на паливних елементах відповідають цим потребам і, як очікується, набудуть більшого використання. Toyoda Gosei зробить внесок у водневе суспільство шляхом розробки та виробництва водневих баків, які є важливим компонентом автомобілів на паливних елементах.

CJPT було засновано у квітні 2021 року як компанію, яка планує технології та послуги CASE для комерційних автомобілів.