Нещодавно компанія розробила нове обладнання для електролізу, яке виробляє водень із води, використовуючи батарею паливних елементів та інші технології електромобіля Mirai на паливних елементах.




Це обладнання буде введено в експлуатацію протягом березня на заводі постачальника Denso в Японії та слугуватиме робочою демонстрацією, яка допоможе сприяти його більш широкому поширенню в майбутньому.

Toyota також прискорює співпрацю з префектурою Фукусіма для розвитку міст майбутнього, будуючи модель місцевого виробництва та споживання водню. За допомогою обладнання для електролізу виробляється чистий водень, який можна спалити в одній із газових печей заводу Denso.

Toyota заявила, що позиціонує водень як найважливіше паливо для ініціатив, спрямованих на скорочення викидів CO2 і сприяння досягненню вуглецевої нейтральності. Він сприяє використанню водню за допомогою електромобілів на паливних елементах (FCEV), включаючи легкові автомобілі, вантажівки та автобуси, а також за допомогою продуктів на паливних елементах (FC), таких як стаціонарні генератори. З цією метою він співпрацює з промисловістю у сферах виробництва, транспортування, зберігання та використання водню.

Сама Toyota використовує водень для FCEV, стаціонарних генераторів і виробництва. Він також сприяв іншим видам діяльності, таким як розробка та виробництво вантажівок FC для транспортування водню. У майбутньому компанія сподівається сприяти розширенню можливостей виробництва водню з використанням біогазу, отриманого з гною худоби, на додаток до розробки обладнання для електролізу.




Обладнання для електролізу було нещодавно розроблено з використанням стека FC, який використовується в салоні Mirai та автобусі Sora FC.

Вона отримує переваги як від технології, яку Toyota культивувала протягом багатьох років розробки FCEV, так і від знань і досвіду, накопичених під час використання технології в різних робочих середовищах по всьому світу.