Toyota скасувала доступну базову комплектацію LE на 2022 рік, залишивши XLE початковою точкою лінійки. Wind Chill Pearl замінює Blizzard Pearl у колірній палітрі цього року, і його можна придбати з чорним контрастним кольором даху. Toyota оголосила, що C-HR не повернеться до 2023 модельного року , тож якщо вам подобається цей дивовижний кросовер, модель 2022 року — ваш останній шанс.

toyota C-HR

XLE поставляється з багатьма функціями, які більшість покупців вважатиме важливими, включаючи 18-дюймові колеса, безконтактний ключ з пасивним входом, моніторинг сліпих зон, підігрів зовнішніх дзеркал і шкіряне кермо. Toyota пропонує кілька варіантів, крім аксесуарів, але ми все одно зупинимося на цьому, щоб зберегти доступну вартість C-HR.




Чотирициліндровий двигун C-HR міг би використовувати турбокомпресор або нагнітач — або навіть велику банку Red Bull — оскільки він не здатний розганяти цей кросовер із таким ентузіазмом. Під час нашого тестування C-HR зміг розігнатися з нуля до 60 миль на годину лише за 11,0 секунд, і він значно повільніший за більшість своїх конкурентів. Під час звичайної їзди по місту брак потужності добре маскується завдяки чуйній дросельній заслінці, яка нетерпляче виводить вас з лінії. Але вставте праву ногу глибоко в педаль акселератора, і двигун розкрутиться до свого піку і залишиться там, гулучи, поки ви чекаєте, поки безступінчаста автоматична коробка передач (CVT) відрегулює свої передавальні числа в марній спробі забезпечити швидкий рух вперед.

На нерівностях C-HR забезпечує комфортну їзду, але він не є видатним у цьому сегменті. Підвіска швидко відскакує після великих нерівностей дороги, але на швидкості наїжджає на ділянку залатаного чи розбитого тротуару, і вас пригощають какофонією шуму; Різкі нерівності посилають реверберацію по всій кабіні. Кермове керування C-HR виглядає точним, а передні колеса реагують безпосередньо на команди. Управління жваве, крен кузова добре контрольований, а за кермом C-HR виглядає грайливо.

toyota C-HR interior

Прискорення не є основним фокусом C-HR; Паливна економічність – ось де цей кросовер сяє. Незважаючи на те, що оцінки EPA у 27 миль на галон у місті та 31 миль на галон на шосе, C-HR не поступається більшості конкурентів, на нашому шосе в реальному світі він переміг усіх, крім Nissan Kicks (два міні-автомобіля, що мають однаковий результат). Тестування економії палива: модель XLE, яку ми тестували, перевищила рейтинг EPA та показала феноменальні 37 миль на галлон протягом 200 миль.

У салоні C-HR рясніє типова якість Toyota. За винятком пари дешевих пластикових панелей з обох боків центральної консолі, матеріали в усьому салоні здаються добре підібраними та міцними. Панель приладів зі штучної шкіри з імітацією швів виглядає вишукано, а пластик із ромбоподібним візерунком на дверях і подібні візерунки на стелі додають трохи веселощів. За умов слабкого освітлення оздоблення приладової панелі нашого тестового автомобіля XLE виглядало стандартним як піаніно-чорне, але під прямими сонячними променями просвічувало металеве глазур — приємний сюрприз. Загалом кабіна має дуже молодіжний вигляд.




Однак, коли справа доходить до доступності функцій, C-HR не є сучасним. Двозонний автоматичний клімат-контроль тут єдина базова розкіш, так що ті, хто бажає таких тонкощів, як електропривод регулювання сидінь або люк, залишаться зайвими. Що стосується перевезення вантажів, то лідером цього сегмента є Honda HR-V , яка завдяки оригінальному відкидному задньому сидінню пропонує простір у своєму класі. Вантажомісткість C-HR середня. Ми вміщуємо 14 ручних валіз із складеними задніми сидіннями.

Інформаційно-розважальна система з 8,0-дюймовим сенсорним екраном височіє на скульптурній панелі приладів C-HR, і навіть базова модель стандартно оснащена Apple CarPlay, Android Auto, супутниковим радіо SiriusXM. Це базова система, яка уникає візуальної краси для нескладних меню, якими легко користуватися в дорозі — навіть ті, хто має мінімальний технологічний досвід, повинні відчувати себе комфортно, користуючись нею.

ТИП ДВИГУНА
DOHC 16-клапанний рядний-4, алюмінієвий блок і головка, порт впорскування палива Робочий
об’єм: 121 дюйм 3 , 1987 см 3
Потужність: 144 к.с. при 6100 об./хв.
Крутний момент: 139 фунт-фут при 3900 об./хв.

ТРАНСМІСІЯ
безступінчаста автоматична з ручним режимом перемикання передач

РОЗМІРИ
Колісна база: 103,9 дюйма
Довжина: 171,2 дюйма
Ширина: 70,7 дюйма
Висота: 61,6 дюйма
Пасажирський об’єм: 84 фути 3
Вантажний об’єм: 19 футів 3
Споряджена маса: 3286 фунтів

РЕЗУЛЬТАТИ ВИПРОБУВАННЯ C/D
Від нуля до 60 миль/год: 11,0 с
Від нуля до 100 миль/год: 33,8 с Від
нуля до 110 миль/год: 48,6 с
Початок від качення, 5-60 миль/год: 11,8 с
Вища передача, 30-50 миль/год: 5,5 с
Вища передача, 50 -70 миль/год: 7,5 с
Стоячи ¼ милі: 18,4 с при 79 миль/год
Максимальна швидкість (обмежене лобове опір): 115 миль/год
Гальмування, 70-0 миль/год: 174 фути
Утримання на дорозі, ковзанка діаметром 300 футів: 0,81 г