Camry є основою сегменту седанів середнього розміру, який в останні роки втрачає як входи, так і продажі, оскільки світ прийняв позашляховики. Незважаючи на те, що ринок змінився, Camry продовжує очолювати чарти продажів як номер один з продажу легкових автомобілів, і це місце вона займає протягом останніх двадцяти років. Він має заслужену репутацію надійності та пропонує гібридну версію, яка забезпечує виняткову економію палива.

toyota Camry 2023

Поточне покоління Camry межує зі стильністю, особливо в комплекті з пакетом Nightshade, який додає бронзові колісні диски на 2023 рік, або спортивним оздобленням TRD. І в той час як у Camry багато конкурентів, наприклад Honda Accord і Hyundai Sonata, перейшли до лінійки з чотирма циліндрами, седан середнього розміру Toyota все ще можна придбати з додатковим V-6 потужністю 301 к.с. Незважаючи на те, що це далеко не захоплюючий автомобіль для водіння, його функції безпеки, економічні двигуни та просторий салон роблять його компетентним і легким у щоденному житті водієм.



У 2023 році додатковий пакет Nightshade комплектації SE додає чорні фари та задні ліхтарі, які відповідають чорній передній решітці, задньому спойлеру, кришкам дзеркал і значкам. Nightshade також отримав матові бронзові 19-дюймові колеса, які, на диво, не виглядають недоречно на ньому. Ви можете додати пакет до Midnight Black, White або Reservoir Blue — новий колір. Решта лінійки Camry отримала більше технологій допомоги водієві, включаючи автоматичне дальнє світло та передню камеру, яка може зчитувати певні дорожні знаки та показувати їх на цифровому дисплеї. Ціни та який купити




Ми вибрали б XLE Hybrid, тому що вважаємо, що це оздоблення, яке найкраще відображає те, у чому найкраще вміє Camry: бути легким сімейним седаном із зручностями майже Lexus. При м’якому керуванні він забезпечує чудову економію палива. Він добре їде, точно керує, а його стандартний шкіряний салон гарний, місткий і добре обладнаний.




Стандартний чотирициліндровий двигун поєднується з восьмиступінчастою автоматичною коробкою передач, але показники прискорення розчаровують. Менш потужна версія цього двигуна працює від батареї та двох електродвигунів для живлення гібрида Camry, керування яким не більш захоплююче, ніж базова трансмісія. Справжньою перлиною цієї лінійки є оксамитовий двигун V-6 потужністю 301 к.с., який доступний у моделях XLE та XSE, а також у варіанті TRD. Ми також раді сказати, що більше не ненавидимо їздити на Camry.
Camry interior
Він має контрольовану їзду та напрочуд чуйне керування. Рульове управління приємно обважнене і приємне на дотик під час поворотів і легке під час маневрування на парковці. Ми виявили, що педаль гальма Camry чуйна і не надто м’яка, навіть у гібриді, в якому вона повинна компенсувати тертя за допомогою рекуперативного гальмування (деенергія від гальмування використовується для підзарядки акумуляторної батареї гібрида) .




Ми їздили на Camry як у найвищому виконанні XLE, так і в більш плебейській комплектації SE. Обидва просторі та зручні, а XLE — просто розкішний. Однак існує серйозна різниця в якості матеріалів між моделями початкового рівня та дорожчими версіями, а центральна частина приладової панелі збентежила деяких із нас своїм ненадихаючим дизайном. Camry — це великий седан, і в його багажнику, і в кабіні зі складеним заднім сидінням є багато вантажного простору та внутрішніх речей. Це не найкраще в усіх категоріях зберігання, але загалом воно цілком конкурентоспроможне. Toyota перемістила батарею гібрида Camry з багажника під задні сидіння, тому власникам гібридів не доведеться жертвувати вантажопідйомністю заради додаткових миль на галлон.