Toyota Corolla Cross — позашляховик для тих, хто при замовленні Indian обирає опцію «no spice». Це надзвичайно необразливий транспортний засіб, який зосереджується на цінності та знайомстві, а не на видаванні. Це нормально, але його силовий агрегат внутрішнього згоряння такий же слабкий, як і Попай до шпинату, і його економія палива також не розповідає такої щасливої історії. Ось тут і з’являється гібридна Toyota Corolla Cross 2023 року, до якої додано три електродвигуни, які забезпечують таку необхідну кількість кінських сил і покращують економію палива.
Замість того, щоб задовольнятися 169 кінськими силами Corolla Cross, Hybrid збільшує цю цифру до 196 поні. Як і в повнопривідній Toyota Prius 2023 року , 2,0-літровий рядний чотирипарний двигун потужністю 150 к.с. за циклом Аткінсона з трьома електродвигунами: два спереду, які об’єднують 111 кінських сил, і двигун потужністю 40 к.с. на задній осі, який забезпечує стандартний повний привід. Під задніми сидіннями є невелика літій-іонна батарея, а крутний момент передньої осі передається через безступінчату автоматичну коробку передач.
Навіть завдяки своїй новітній потужності Corolla Cross Hybrid обіцяє набагато кращу економію палива, ніж негібридна модель. Toyota оцінює 45 миль на галон у місті, 38 миль на галон на шосе та 42 милі на галон разом, проти 29, 32 та 30 миль на галон (відповідно) для повнопривідної Corolla Cross. Прискорення також покращено; Оцінка Toyota у 8,0 секунд до 60 миль/год скоротила б більш ніж одну секунду з результатів наших тестів з негібридним варіантом.
Але вам не потрібен Racelogic VBox, щоб знати, що Corolla Cross Hybrid — це найшвидший кінь у сараї. Чутлива дросельна заслінка та миттєвий електричний крутний момент поєднуються для більшої динамічності, ніж раніше, і гібрид не здається привидом на схилах, як це робить газова версія. Нова модель набагато більш прийнятна для приєднання до руху на шосе, хоча, як ми бачили в багатьох гібридах, продуктивність страждає від розрядженого акумулятора.
Оскільки гібрид має більше динамічності, ніж будь-який інший варіант Corolla Cross, Toyota визнала за потрібне додати в гібрид купу спортивних елементів — і він доступний лише в більш яскравих комплектаціях S, SE та XSE, відмовляючись від більш пішохідних LE та XLE. . Це включає в себе стандартну «спортивну» підвіску, яка пропонує трохи більш плавну їзду, ніж те, що ми відчули на Corolla Cross в комплектаціях без S. На щастя, він не надто різкий; прагнення до масового звернення зберігає речі відносно м'якими, а кермо надто посилено.
Кабіна майже така ж, як у стандартній Corolla Cross, і мало чим відрізняється від Corolla. На приладовій панелі багато невикористаного простору, але в іншому це затишний інтер’єр із більш ніж достатньою кількістю схованок, щоб зберігати будь-які чотки, які випадають із ваших кишень. Видимість на всі боки хороша. S і SE пропонують зручні тканинні сидіння, яким, на жаль, не вистачає тепла. Якщо ви хочете обігріти сидіння, вам доведеться перейти до XSE, який додає легкі фари, 18-дюймові легкосплавні диски та сидіння водія з електроприводом.
Toyota також подарувала Corolla Cross Hybrid 2023 року свою останню та найкращу інформаційно-розважальну систему, і це добре, оскільки старі налаштування Entune залишали бажати кращого. Toyota Audio Multimedia — це миттєвіша частина програмного забезпечення, яка включає стандартне віддзеркалення бездротового телефону, оновлення по повітрю та — за підпискою — хмарну навігацію. На всіх трьох моделях він розташований на 8,0-дюймовому сенсорному екрані.
Системи допомоги водієві Toyota об’єднані під прапором Toyota Safety Sense 3.0. Цей стандартний набір включає автоматичне екстрене гальмування, адаптивний круїз-контроль, систему підтримки смуги руху, автоматичне дальнє світло, попередження про виїзд зі смуги руху та розпізнавання дорожніх знаків. Моніторинг сліпих зон і попередження про перехресний рух ззаду додаються до суміші на рівнях SE та XSE.
Незважаючи на те, що Corolla Cross Hybrid коштує дорожче, ніж його газові аналоги, вона все одно на кілька тисяч нижча від гібридних моделей RAV4 з таким же оснащенням. Базовий S Hybrid пробирається нижче позначки в 30 тисяч (29 305 доларів). Перехід до краще оснащеного SE підвищує ціну на вікно до 30 625 доларів, тоді як XSE досягає 32 400 доларів.
Очікуйте, що гібрид з’явиться в дилерських центрах цього літа. З огляду на те, що більшість таких маленьких позашляховиків не пропонують гібридних варіантів, Toyota Corolla Cross Hybrid 2023 року може викликати значний резонанс у покупців, які хочуть такого ж економічного досвіду, як Corolla Hybrid, але у вищому пакеті.
2023 Toyota Corolla Cross Hybrid
Тип автомобіля: передній двигун, передній і задній двигуни, повний привід, 5 пасажирів, 4-дверний універсал
ЦІНА
Базова (S): $29 305; SE: 30 625 доларів США; XSE: 32 400 доларів США
СИЛОВИЙ ТРАНСМІСІЙ
DOHC 16-клапанний 2,0-літровий рядний 4-циліндровий двигун за циклом Аткінсона, 150 к.с., 139 фунт-фут + двигуни змінного струму, 111 і 40 к.с., 152 і 62 фунт-фут (комбінована потужність: 196 к.с.; 0,9 кВт-год літій-іонний двигун акумулятор) Коробки
передач, F/R: безступінчатий автоматичний/прямий привід
РОЗМІРИ
Колісна база: 103,9 дюйма
Довжина: 176,8 дюйма
Ширина: 71,9 дюйма
Висота: 64,8 дюйма
Об’єм багажника, позаду: 70/22 футів 3
Споряджена вага ( C/D est): 3400–3450 фунтів