Незважаючи на те, що це заміна знятого з виробництва Avalon , це не традиційний седан. Натомість Crown 2023 року стоїть на межі між автомобілем і позашляховиком, можливо, з наміром розширити свою привабливість для покупців за межами сегмента повнорозмірних седанів, що скорочується. У будь-якому випадку, Crown поєднує високу позицію за кермом і стиль трьох коробок, що займає нішу, звільнену рельєфними седанами минулих років, такими як Subaru Legacy SUS і Volvo S60 Cross Country .

Toyota Crown review

Хоча ходили чутки про гібрид, що підключається від мережі, і про варіант електромобіля, Crown 2023 року випускається з парою звичайних гібридних силових агрегатів. Конструкція початкового рівня є знайомою, поєднує 2,5-літровий чотирициліндровий двигун з трьома електродвигунами та безступінчастою автоматичною коробкою передач (CVT). Найдорожча модель Platinum отримала ексклюзивну силову установку Hybrid Max, яка складається з 2,4-літрового чотирициліндрового двигуна з турбонаддувом і електродвигуна на задній осі на 340 кінських сил.



Характерний зовнішній вигляд Crown і дивний стиль кузова доповнюються тим, що виглядає як простора кабіна, оснащена преміальними функціями. Toyota оснащує всі моделі Crown щедрою кількістю стандартних систем допомоги водієві та інформаційно-розважальних технологій.

2023 Toyota Crown review
Усі моделі Crown мають гібридну силову установку, але лише топова модель Platinum отримала нову установку Hybrid Max від Toyota, яка поєднує 2,4-літровий чотирициліндровий двигун із турбонаддувом та електродвигун на задній осі для сумарної потужності 340 кінських сил. Моделі XLE і Limited отримують менш потужну гібридну систему потужністю 236 к.с., яка використовує 2,5-літровий чотирициліндровий двигун і три електромотори. XLE та Limited мають безступінчасту автоматичну коробку передач (CVT), тоді як Platinum використовує шестиступінчасту автоматичну; повний привід є стандартним для кожної комплектації. З базовою силовою установкою прискорення Crown є адекватним, і за оцінками Toyota він розганяється до 60 миль на годину за цілком прийнятні 7,6 секунди.




Комплектація Platinum з її потужнішою конфігурацією помітно жвавіша, а розгін до 60 миль на годину за 5,7 секунди є правдоподібним. Підвіска буланалаштований на розслаблюючу поїздку , тож не чекайте від Crown героїчних героїчних поворотів, але модель Platinum справді оснащена адаптивними амортизаторами, які підвищують гостроту та надають великій чотиридверці більш веселого характеру.




Всередині кабіна Crown виглядає відповідно преміально. Водіїв, які купують свої седани Avalon, чекає оновлення, особливо якщо вони купують модель Limited або Platinum. Позиція водія піднята з традиційної висоти седана до чогось схожого на компактний позашляховик, що може зробити Crown привабливою альтернативою повнорозмірним седанам, які все ще дотримуються більш традиційної формули. Усі моделі стандартно оснащуються передніми сидіннями з електрорегулюванням у восьми напрямках з підігрівом, двозонним автоматичним клімат-контролем і внутрішнім освітленням. Комплектації Limited і Platinum додають панорамний люк, шкіряну оббивку та вентильовані передні сидіння.

2023 Toyota Crown

12,3-дюймовий сенсорний екран інформаційно-розважальної системи є стандартним для всіх лінійок і працює з найновішим і значно вдосконаленим програмним інтерфейсом Toyota. Apple CarPlay і Android Auto інтегровані в інформаційно-розважальне програмне забезпечення та підключаються до смартфонів через бездротове з’єднання.




Другий 12,3-дюймовий дисплей має цифрові датчики перед водієм, а Crown також включає такі дрібниці, як панель для бездротової зарядки смартфона, вбудований Wi-Fi та порти USB-C. Базова комплектація XLE поставляється зі стереосистемою з шістьма динаміками, але моделі Limited і Platinum замість цього отримують стереосистему JBL з 11 динаміками. Під час нашої першої поїздки на Crown стереосистема JBL не вразила, і їй бракувало багатства налаштувань, які були запропоновані в Avalon.